شناسه خبر : 57570
یکشنبه 24 دي 1396 , 14:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنوز ریالی کمکم نکردند!

غلامرضا قاسمی- بنده ۱۵ماه در لشکر ۴۰ صاحب زمان، سربازی و ۸ ماه ۳ روز رزمنده ل ۵ نصر و تیپ ۲۱ امام رضا داشته و جبهه بوده ام. در عملیات چهار وپنج شرکت داشتم ودر تیپ بیست ویک امام رضا جاده ی خندق در دژ بودم. دو سال پرونده ام را جهت رزمنده معسر تکمیل کردم. با پنج فرزند. چهار دختر و یک پسر اونم استثنایی بیکار.

سه سال دخترم عقد هست. پول جهیزیه اش را ندارم. هنوز ریالی کمکم نکردند!

 خواهش می کنم دستم را بگیرید.

کمیسیون رفتم و آزمایش گاز خردل در روی ریه هایم مشخص شد. به بنده گفتند مادر زادی است.

آیا پدر ومادرم شیمیایی بودند که من مادر زادیم؟ و بنده دائم درمریضی به سرمیبرم.

خواهشمندم به عنوان یک برادر و خادم امام رضا دستم را بگیرید تا حقم ضایع نشود .

خراسان جنوبی. قاین. روستای نوغاب حاجی آباد.

رزمنده بودم. وام ازدواجش را هم ندادند. کارمند بانک ملی می خواستند.

به رهبری هم بگوید.

ممنونتان

رزمنده هشت سال دفاع مقدس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اگر گزارشهای روزانه بهدارب خط مقدم را در خصوص مجروحین شبنیایی از اینترنت سرچ کنید ملاحظه میشود پزشکان در معاینه مجروحان شیمیایی تاثیر گازها را قبول نداشتند و ادعا کردند مجروحان شیمیایی بعد از سه روز به وضعیت عادی برگشته و مجددا در جبهه حاضر شدند.
خوبست اسناد بهداری خط مقدم را منتشر کنند یا شهامت و ایثار جانبازان را باور کنند زیرا بسیاری از رزمندگان علیرغم هر نوع مجروحیت به جبهه مراجعت کردند لذا این فداکاری و عشق رزمندگان دلیلی بر فقدان تاثیر ترکش و گاز شیمیایی نبوده است.
ایکاش فرهنگ عشق و ایثار را درک کنند تا بدانند مجروحیت شیمیایی یا موج گرفتگی اگر توسط رزمندگان پنهان شده دلیل بر فقدان مجروحیت نبوده است. ما کجاییم در این بحر تفکر ملامت گر بیکار کجاست؟ منکران باید باور کنند عده ای عاشق و ایثارگر تمام زندگی و جوانی خودشان را دادند تا بلکه به زور هم شده به بهشت بروند. اینها تفاوتهای انسانهای عالی مقام نزد حق تعالی است با آنانکه بویی از شرافت و انسانیت نبردند و ثروت و قدرت دنیا را تبدیل به بتهای جاهلیت کردند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi