شناسه خبر : 57583
دوشنبه 25 دي 1396 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست گروهک‌های تروریستی در اربیل پس از اغتشاش


سران چند گروه تروریستی ضد ایرانی در استان اربیل عراق جلسه هماهنگی برگزار کردند.
پنج گروهک تروریستی سه‌شنبه گذشته در نشستی در شهر کویه از توابع استان اربیل تشکیل جلسه داده و به گفته یکی از اعضای این نشست در خصوص اغتشاش اخیر در ایران گفت‌وگو کردند.
مصطفی مولودی رئیس گروهک منحله دموکرات درباره این نشست گفت: این نشست به منظور بررسی تحولات اخیر ایران برگزار شد و به منظور هماهنگی و همکاری بیشتر بود.
گروهک‌های تروریستی حزب دموکرات کومله زحمتکشان، کومله انقلابیون کردستان و حزب آزادی پنج گروهک تروریستی بودند که در نشست عصر روز سه‌شنبه حضور داشتند.
مصطفی مولودی دبیر کل حزب منحله دموکرات کردستان گفت: این نشست در سطح دبیرکل احزاب برگزار شد و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده و با پایان نشست‌ها و رسیدن به توافقات نهایی بیانیه پایانی خود را منتشر خواهد کرد.
همزمان با آغاز اعتراضات و پاره‌ای اغتشاشات در ایران، مصطفی هجری رئیس گروهک تروریستی دموکرات گفته بود آماده انتقال عملیات مسلحانه به داخل کردستان ایران هستیم.
آدم‌کش‌های اجاره‌ای در جریان اغتشاش اخیر، ضمن تخریب اموال عمومی و خصوصی، اقدام به جنایت و آدم‌کشی به ویژه در مناطق نزدیک به مرز کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi