شناسه خبر : 57585
سه شنبه 26 دي 1396 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای احقاق حقوق ازدست رفته جانبازان:

تنها امید ما بعد ازخدای مهربان شما هستید!

الان که فرزندان ماجانبازان، بزرگ شده اند و با این بیکاری گسترده چشمشان به دست ما پدران است و ما نیز چشممان به دست دولتیان و متولیان امور جانبازان است که قانون را اجراء نمایند، فقط باید گفت شرمندگی اش در پیش فرزندانمان برای ما باقی مانده است.

سیدعلی تقی آبادی - شما از ما بهتر می دانید کارمندان هر وزارتخانه ای برای پیگیری مطالبات خود دارای سندیکا و ازاین دست موارد هستند، الا ما جانبازان!

تنها امید ما بعد از خدای مهربان شما عزیزان و بزرگواران هستید که با درج مسائل و مشکلاتمان مطالباتمان را پیگیری نموده ولی تا به حال نتیجه ای نداشته؛ البته عیب ازشما بزرگواران نیست، عیب از چشمان نابینا و گوش های کر شده دولتیان و به ویژه متولیان امور جانبازان است که نه می خواهند ببینند و نه بشنوند!

و اما درخواست های حقیر که البته قانونی است و مصوبه مجلس و همینطور تصویبیه هئیت وزیران رابهمراه داشته ولی دراجراء عملاً کاری صورت نپذیرفته است. البته خواسته ها تکراری است ولی چاره ای نیست بازهم می گوئیم و می نویسیم، امیدوارم قبل از اینکه دیرشود و برای احقاق حقمان مجبورشویم به کف خیابون هابیاییم و دشمن سوءاستفاده ببرد بهتراست دولتیان و متولیان امورمان به خواسته های بحق و قانونی مان جامعه عمل بپوشانند.

عرض شود اکثر قریب به اتفاق جانبازان خصوصاً جانبازان(70%) همانطورکه سایت محترم فاش نیوز اخبارش را می دهد روزی نیست که شاهد نباشیم که جانباز(70%)به یاران شهیدش پیوست، حضرات عرف است در هر سازمان یا اداره ای وقتی کسی به بازنشستگی نایل آمده خدمت مقدس زیرپرچم نیزجزو سنوات لحاظ شده ولی بنده خودم را مثال می زنم حتی بدون احتساب خدمت مقدس زیرپرچم از زمان مجروحیتم بیش از(31) سال گذشته و حسب قانون سربازان وظیفه از کارافتاده کلی همطراز بانیروهای پایور البته با دو رتبه بالاتر پس از (30)سال سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی که تلفیق این دو باهم مجموعاً(60)ماه می شود که برحسب قانون برابربا آخرین دریافتی بایستی پرداخت گردد، که متاسفانه بنیاد شهید که تقبل کرده است مبلغ فوق الذکر را پرداخت کند از زیر بارمسئولیت شانه خالی نموده است.

الان که فرزندان ماجانبازان، بزرگ شده اند و با این بیکاری گسترده چشمشان به دست ما پدران است و ما نیز چشممان به دست دولتیان و متولیان امور جانبازان است که قانون را اجراء نمایند، فقط باید گفت شرمندگی اش درپیش فرزندانمان برای ما باقی مانده است.

باید گفت کاری از دستمان برنمی آید ولی این را بدانید و آگاه باشید که هرکس در هرلباس و پست و مقامی که هست، البته آن هم بواسطه همین جانبازان نصیبتان شده است،اگر دارد سنگ اندازی و خیانت می کند از خداوند قادر و توانا لعن و نفرین برایشان آرزو می کنیم.

اینجانب سیدعلی تقی آبادی جانباز(90%) ارتش و (70%) بنیاد خواستار احقاق حق قانونی خودم و دیگر جانبازان (70%) می باشم.

در خاتمه عرایضم سلامتی و سربلندی شما را ازخداوند متعال مسئلت داشته و خواهشی هم که داریم این است که لطفاً پیگیرحق و حقوقمان، آنهم در سریعترین زمان ممکن، قبل از آنکه دیر بشود باشید.

ضمناً طبق قانون هر(10)سال یک دستگاه خودرو ساخت داخل باقیمت تمام شده و با اقساط بلندمدت نیز یکی دیگر از حقوق از دست رفته مان بوده که خواستار پیگیری تاحصول نتیجه البته آن هم درکوتاه ترین زمان ممکن هستیم، لطفاً...

 امیدوارم قبل از اینکه دیرشود دولتیان و متولیان امورمان به خواسته های به حق و قانونی مان جامعه عمل بپوشانند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi