شناسه خبر : 57587
دوشنبه 25 دي 1396 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با جانبار دوران دفاع مقدس

جانباز 70 درصد «جانمحمد فتاحی» به شهدا پیوست

«جانمحمد فتاحی» جانباز 70درصد استان اصفهان در دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال ها رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - «جانمحمد فتاحی» جانباز 70درصد استان اصفهان در دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال ها رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: مراسم تشییع این جانباز شهید از ساعت 15در مسجد صاحب الزمان (عج) سپاهان شهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

داریوش وکیلی افزود: شهید جانمحمد فتاحی جانباز 70درصد ساکن اصفهان بود که درسال 1327 در مسجد سلیمان به دنیا آمد.

از این جانباز یک فرزند دختر و سه پسر به یادگار مانده است.

جانمحمد فتاحی بر اثر اصابت گلوله در پایگاه نفتی مسجد سلیمان مصدوم و جانباز شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
اینستاگرام
سلام ، ایثارگران فوج فوج آسمانی میشوند و به جایی میروند که تعلق دارند. چکنیم که دنیا با این وسعت ظرفیت ایثارگران را ندارد. اگر مجروح نبودیم این مسولان چه میکردند؟
در جبهه جنگیدیم گفتند ترمز ندارند بسه !!! در محل کار مشغول کار هستیم آقای مدیر کل زنگ زده میگه بسه !! در کلاس کنفرانس داریم استاد میگه بسه !!! نماز میخوانیم باد زوزه میکشد میگه بسه !!! روزه گرفتیم شیطان به خواب آمده میگه بسه!!
پس به جایی میرویم که نگویند بسه و آنقدر ظرفیت برای ایثارگران باشد که بگویند کمه خلاصه ایثارگران اهل این دنیا نیستند و بهتر است به سرا و ماوای همیشگی یعنی محضر حضرت حق آرامش پیدا کنیم تا از بسه هم خلاص شویم.
روحشان شاد که مدتی در این جهان فانی گلستانها کاشتند و با وجود مقدسشان موجب روشنایی دنیای تاریک ظلم و ستم شدند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi