شناسه خبر : 57588
دوشنبه 25 دي 1396 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه رو سر کار می گذاشتن!

جا مانده از یاران- عزیزانی که صدای بچه های مظلوم جنگ را به گوش مسئولین بی مسئولیت می رسانید. احتراما" اینجانب به عرضتان می رسانم. با سابقه ۱۳ ماه جبهه. به صورت بسیجی ویژه و ۹ماه سابقه جبهه وظیفه که جمعا ۲۲ ماه می شود. فردی بیمار. و ناتوان که در تاریخ ۱۵/۱۲/۶۴ شیمیایی شدم .

 به بیمارستان شهید بقای اهواز اعزام شدم.۱ ساعت در بیمارستان تحت درمان بودم که به علت کمبود نیرو به اتفاق دوستان بیمارستان را ترک و به خط مقدم برگشتیم.

  ۳ سال پیش اقدام کردم اونم به علت ناتوانی کار استان مرکزی تایید شد. به کمیسیون عالی فرستادن. حدود یک میلیون خرج کردم. عکس آزمایش و تایید یگان هم دارم.

 کمیسیون عالی شرکت کردم. گفتن جواب شما مثبت هست. برید جواب میاد شهرتون. بعد از ۶ ماه جواب منفی آمد. رفتم تهران بهشون گفتم به من گفتید برو جواب مثبته. حالا چرا جواب منفی اومده، زیر بار نرفتن. اون روز به همه همین حرف را می زدند. فقط همه رو سر کار میذاشتن. چون من ۲ نفر همراهم بود که شاهد بودن که بچه های مظلوم را سرکار میذاشتن. این از خدا بی خبرا !

  اتفاقا" به همون دکتر گفتم. خدا به فریاد شما برسد که حق بچه های مظلوم را ضایع می کنید. آخر سرم گفت شما یک سال دیگه اعتراض بزن. لذا خواهش می کنم اینجانب را راهنمایی کنید. به کجا مراجعه کنم؟ دادمان را به کجا ببریم؟ ما جوانی مان را گذاشتیم. این عدالت نیست.

 البته اینو بگم. ما منت نداریم سر کسی بذاریم. اون روزها کسی به ما وعده کلید آپارتمان نداد. که ما رفتیم. ما وظیفه مان را انجام دادیم. الانم برای دفاع از میهن مان آماده ایم. ولی دولت ها هم وظیفه دارن. کشورهایی که ادعا ندارن. ببینید. برای کسی که در هر جنگی شرکت می کنند. چه خدماتی بهشون میدن. باید مسئولین ما یاد بگیرن. شعار ندن. عمل داشته باشن. مگه فردای قیامت نباید در قبال این بچه های جنگ جواب گو باشن؟ بازم مسئولین! خدا به فریادتون برسد روز قیامت با بچه های جنگ!

رزمنده دوران دفاع مقدس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر عزیز مطمئنا خدا با بهترین وضع ممکن همراه با خدایشان (شیطان )آنها را به عذاب الیم گرفتار خواهدکرد و تو آن موقع خوشنودی از وعده الهی .
سلام|، انباشتن مال حرام در شکم های حرام خواران جهنمی سوزان است که در همین دنیا از لذات حقیقی و معنوی محروم هستند. حرام خوار مزه لذیذترین غذا را همچون کاه و خاک حس میکند اما حلال خوار یک تکه نان خشک را مثال نعمتی بزرگ و هدیه الهی و خوراکی لذیذ و بهشتی نوش جان و خدا را شکر میکند چون دانه های |آرد گندم را با تمام وجود حس میکند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi