06 خرداد 1397/ ۱۲ رمضان ۱۴۳۹
شناسه خبر : 57593
1396,سه شنبه 26 دي11:08
اشتراک گذاری در:
عکس روز

اختصاص وام مسکن به ۱۰۰ هزار ایثارگر در سال۹۷


بانک مرکزی برای ۱۰۰ هزار نفر از ایثارگران در بودجه سال ۹۷ تسهیلات وام مسکن اختصاص می‌دهد.

 اختصاص وام مسکن به ۱۰۰ هزار ایثارگر در سال۹۷

فاش نیوز -  بانک مرکزی برای 100 هزار نفر از ایثارگران در بودجه سال 97 تسهیلات وام مسکن اختصاص می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی اصغر یوسف ‌نژاد نماینده مردم ساری و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 در نشست خبری با اشاره به مصوبات اخیر کمیسیون اظهارداشت: بانک مرکزی برای 100 هزار نفر از ایثارگران در بودجه سال 97تسهیلات اختصاص می‌دهد.

وی گفت: براساس این مصوبه، ایثارگرانی که تا پایان سال 95 تا سقف 20 میلیون تومان وام خود را تسویه کرده باشند مجدداً می‌توانند از شرایط فوق و تسهیلات برای خانه جدید خود استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق با رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته در رابطه با چند موردی که در کمیسیون تلفیق به صورت مراعا مانده بود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که دولت پیشنهاداتی را در این رابطه در لایحه قید کرده بود که نیاز به اذن رهبر معظم انقلاب داشت کمیسیون آن را به صورت مراعا گذاشت همچنین درباره موضوعاتی چون اشتغال و چند مورد مهم دیگر در این جلسه بحث شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان اینکه در جلسه نقطه نظرات خوبی مطرح شد گفت: ما تصمیمات عمده را راجع به لایحه پیشنهادی دولت در سال 97 اخذ کردیم و امروز تقریباً بحث تبصره‌ها را در دو بخش درآمدی و هزینه‌ای به اتمام رساندیم.

یوسف‌نژاد موضوع افزایش قیمت  حامل‌های انرژی را از دیگر موارد مطروحه در نشست روز گذشته با رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: در رابطه با حامل‌های انرژی نقطه نظر کمیسیون تلفیق به قوت خود باقی است اما دولت این اختیار را داشته که در 2-3 سال گذشته این افزایش قیمت را اعمال کند.

نماینده مردم ساری خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته این موضوع  مطرح شد که امسال در لایحه بودجه تغییر قیمت‌ها با شرایط فعلی سازگاری ندارد.




ایثار     وام مسکن     مجلس شورای اسلامی     فاش نیوز                            
Reply
no
1
yes
1
بهرام بایرام زاده
1396/10/26 - 12:40
سلام چرااصلا واصلا به آزاده ها بها نمیدن اگرقرابوداینطوری زجربکشیم اسارت بهتربود

Reply
no
0
yes
2
مرتضی خاکپور
1396/10/26 - 13:06
...
نشست خبری کمیته ویژه رسیدگی به حادثه

نفتکش ایرانی .

خبرنگاری کم هزینه و بدون زحمت ؟!

جواب های احتمالی و اجتناب ناپذیر است ؟!

بعد اعتراف اینکه : می دانیم کسی باور

نمی کند ولی حقیقت را گفتیم ؟!

شما که چیزی را ندیدید کدام حقیقت ؟!

حقیقت تصادف را فقط سر نشینان کشتی

چینی می دانند ؟!

یک مصاحبه با نجات یافتگان کشتی غله

چینی همه سوال ها را جوابگو است ؟!

و آقای وزیر و ۱۰ نفر مسئول و ۲۰ نفر یا بیشتر

خبرنگار :

سوال و جواب تکراری و بی هدف و ارزان

قیمت و راست دروغ قاطی به گفته خودشان ؟!

بدبخت کردند بچه های جبهه را ؟!

از بس گفتند رزمنده جانباز ۵% را از بنیاد

شهید بیرون کنند ؟!

و حقوق ندهند تا از فقر... ؟!

ای رزمنده ستیزان بی رحم ؟!
...

Reply
no
0
yes
2
مرتضی خاکپور
1396/10/26 - 14:44
...
یک کارمند ساده در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت با سوءاستفاده از امکانات شغلی 100 میلیارد تومان را طی 9 سال به جیب زد و از کشور فرار کرد.

هفته گذشته یکی از سایت‌های نفتی خبری را با عنوان کشف فساد مالی در وزارت نفت دولت آقای روحانی منتشر کرد و نوشت فرد اختلاس کننده گرین کارت کانادا داشت و از طریق ترکیه راهی این کشور شد.
...
البته نمی دانم دلار را چقدر محاسبه کردند ؟!

۷۰ ریال یا بیشتر ؟!

۴۰۰۰۰ ریال یا کمتر ؟!

هر چی هست بچه های جبهه دشمن دارند که فقیرند ؟!

یعنی رزمندگان جانبازان بالاخص ۵% را از بنیاد شهید

بیرون انداختند تا بتوانند اختلاس کنند و بروند کانادا ؟!

و بچه های دفاع هم بروند قبرستان ؟!
...

Reply
no
1
yes
4
1396/10/26 - 19:45
سلام ، میگوید وام برای ایثارگرانی که وام مسکن قبلی را تسویه کنند و مجددا وام بگیرند اما نگفته جانبازی که تمام عمرش مستاجر بوده و تمام پس اندازش در مسکن مهر نابود شده و مجبور است دو برابر پول یک واحد را برای یک واحد پرداخت کند چاره چیست؟ آیا حق جانباز وام مسکن است؟ آیا شرایط دریافت وام مسکن اینست که جانباز 85 میلیون تومن پرداخت کند؟
قانون برای پولدارها تصویب شده و هیچگونه اعتناعی به جانبازی که هیچگونه پس انداز ندارد و خانه به دوش مجروح و ناتوان دارد نکردند. زیرا مسولان میگویند اگر وام میخواهی باید پولدار باشی !!!
قرار بود انقلاب برای مستضعفان باشد تا به مردمی که تحت ظلم و ستم شاهی بودند از خاک و حاصل وطن برخوردار شوند اما در حال حاضر تفاونی در معیشت مردم مستضعف بخصوص جانباز وجود ندارد.

no
1
yes
3
یک بنده خدا
1396/11/05 - 01:35
با سلام
اونجا که اختلاس و کلاهبرداری بالای هزار میلیون و میلیارد وجود داره و اختلاسگران باید در ملاء عام شلاق یا به دار مجازات آ ویخته شوند قانون اجرا نمیشه اما اگه یک دزد ضعیف رو بگیرند قانون بصورت کامل اجرا میشه؛
نتیجه اینکه قانون مال پولدارها نیست!



Reply
no
2
yes
4
جانبازجنگ
1396/10/27 - 02:24
سلام...به فرزندان جانبازان وام مسکن پرداخت کنید///۲۵٪الی۷۰٪ و.....

no
0
yes
0
1397/01/22 - 12:07
سلام دوست عزیز من خودم فرزند شهید هر چه حرف ما میشنویم اما خیری از بنیاد نمی بینیم


Reply
no
1
yes
1
ناصر
1396/10/27 - 10:14
سلام علیکم مدیریت فاش ماجانبازان ازکجاوباچه درامدی ۵۰میلیون اورده. ودوکارمند جهت زمانت بیاریم اکثریت جانبازان دارو خودشان رانمیوانند تهیه کنند مسولین باید به بانکهادستوردهندکه این سنگهای بزرگ راجلو راه اختلاس گران بندازن نه یک جانبازی که ۲۸ساله زجر میکشد دوساله نتوانستم زمانت بانک به بانک ببرم ازکدام مشکل بگم هزاران برگ کپی ش ک ا ب فوت مگر به وارثانمان برسد

Reply
no
0
yes
3
بسیجی
1396/10/27 - 19:26
البته ابتدا اجازه دهید 50 هزارفقره وام مصوب سال 96 پایان پذیرفته سپس 97 رو مرحمت فرمایید ،من باب تلنبار روهم نشدن گفتم

Reply
no
0
yes
3
4623
1396/10/28 - 01:23
خیلی از رزمندگان هنوز وام نگرفته اند بعد شما مجدد به انهایی وام گرفته اند مجددا وام می دهید!

no
0
yes
0
یک بنده خدا
1396/11/05 - 01:43
با سلام
باور نکن . حرف زدن آسان است عمل کردن سخت.



Reply
no
0
yes
0
جواد
1396/10/29 - 13:33
باسلام تکلیف بنده که درسال۹۶وام مسکن گرفتم بابهره ۱۸%و مبالغی بابت محضر وکارمزد اینگونه وجوه پرداختی که حداقل بهره آن باسایر هزینه ها۲۸% میشود چیست وتاحال هیچگونه استفاده ای ازایثارگری نکردم حتی ریالی چه میشود وبایستی به کجا مراجعه کنم ضمنا یک خانواده چهار نفری دارم که ۳نفرمان بیماری صعب العلاج داریم وبازنشسته آموزش وپرورش نیز میباشم محض رضای خدا پاسخی به اینجانب بدهید خیلی بدرقم گیر کردم.باسپاس حتما بفرمایید دقیقا بکجا مراجعه کنم

no
0
yes
1
1396/11/05 - 01:57
با سلام
با آرزوی سلامتی و تندرستی و شفای تمامی جانبازان و بیماران عزیز.
جواد جون هنوز نه به باره نه داره


Reply
no
1
yes
0
یک جانباز
1396/11/01 - 02:15
عجله نکنیدوام سال اینده یکصدوبیست میلیون تومان. میباشد

no
0
yes
0
یک بنده خدا
1396/11/05 - 02:06
با سلام و عرض ادب
دیگه بدتر آخه اگه صد و بیست میلیون داشتیم که نیاز با وام نداشتیم .
از اونجایی که باید حداقل به مبلغ وام سپرده یا ملکی جهت ضمانت داشته باشی.


no
0
yes
0
س.م
1397/02/10 - 11:59
سلام ما که پرسیدیم همون 85 تومن بود،شما مطمينید میخوادزیاد بشه؟؟


Reply
no
0
yes
0
الف- ب
1396/11/03 - 12:27
هر سال 100هزار سهمیه وام مسکن تصویب میشه .
ولی حدود 30هزار سهمیه وام با سختی و پیگیری فراوان به ایثارگران پرداخت میشه
یعنی حدود 70هزار سهمیه وام مسکن با تفاوت سود بانکی 4 تا 18% چی میشه؟
بهتر نیست نمایندگان به تعداد متقاضیان هر سال این تعداد سهمیه را تصویب کنند
و سپس تفاوت این اعتبار بسیار نجومی را به پرداخت حقوق همه رزمنده ها و زیر25% های طرح معسرین ارتش تخصیص بدهند ؟

no
0
yes
0
یک بنده خدا
1396/11/05 - 02:13
با سلام
بهتر اینکه فرمان رهبر عزیزمان رو اجرا کنن و جلوی پرداخت حقوق های نجومی رو بگیرن که رهبری چند باری تذکر دادند.


Reply
no
0
yes
0
یک جانباز
1396/11/04 - 00:48
سلام
3ساله دنبال وام مسکن میروم ولی اهمیتی داده نمیشه مشکل بسیار بزرگی دارم و ب غیر آن خیلی بدهکار هستم خواهش مندم پیگیری کنید هرچه زود تر وام رو بگیرم از شما نیز ممنون خواهم بود خواهشن پیگیری کنید و جواب قطعی دهید

Reply
no
0
yes
0
فرزند جانباز
1396/11/04 - 00:51
سلام
برای کسانی ک وام ازدواج قراره بگیرند این وام برای هردو زوج چقدر خواهد بود

Reply
no
0
yes
0
1396/11/07 - 17:25
محض رضای خدا تشکلها و رسانه های ایثارگران ورود کنند که چرا باید وام دومی ها مجبور به پرداخت یارانه وام مسکن باشند !!!!!!

با داشتن یه همچین نمایندگان غیر مطلعی که قوانین را به نفع ایثارگران صادر نمیکنند ما دیگر به ایشان رای نخواهیم داد !

Reply
no
0
yes
0
حمید
1396/12/09 - 14:46
سلام من هرچه تلاش کردم به جایی نرسیدم ! ده ماه دواطلبانه دارم 28 ماه خدمت ضرورت به بنیاد مراجعه میکنم میگه سپاه به سپاه مراجعه میکنم میخندن ! چه وضعشه آخه

Reply
no
0
yes
1
اذر
1397/01/14 - 14:02
برا وام ایثار گران هم تبعیض قایل شدن کاری کردن که فقط رزمند های پولدار از این امتیاز استفاده کنن رزمند های محتاج هم هروز محتاج تر شن . ممنون از اینکه اینقدر به فکر رزمنده های پولدارین محتاج هام برن ... متاسفم


Reply
no
0
yes
0
1397/01/22 - 12:11
سلام هر چه میشنوی فقط بشنو چون از این گوش میگیرند و ازاون یکی بیرون میکنند من خودم فرزند شهیدم اما خیری نیست فقط اسممون هست

Reply
no
0
yes
0
1397/02/23 - 04:14
واااای حدود هشت ساله دنبال وام واهی مسکن بنیادیم هر روز دروغ

Reply
no
0
yes
0
علی
1397/03/01 - 14:32
سلام وام ایثارگران امسال چقدر شده؟





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.