شناسه خبر : 57597
سه شنبه 26 دي 1396 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش همسر شهید مدافع حرم به حادثه نفتکش سانچی

سمیه یل هیکل آبادی همسر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا در صفحه اینستاگرامش نسبت به حادثه غرق شدن نفتکش سانچی و از دست دادن جمعی از هموطنانمان واکنش نشان داد.

سانچی

او نوشت: «صبور باش بانوجان...چقدر تک تک لحظاتتان را با دل و جانم درک می‌کنم...

بانو جان زمانی که گفتی خودتان را جای ما بگذارید وقتی دو ساعت عزیزانتان را نیز با تمام وجودم درک کردم و جنس این اشک‌ها را میشناسم

فقط و فقط برایتان از خداوند صبر مسئلت دارم که این غم بزرگ را چاره جز صبر نیست..درغمتان شریکیم»

برپایه این گزارش, شهید مدافع حرم«وحید فرهنگی» متولد 1370 در شهر تبریز واقع در آذربایجان شرقی و فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آزاد واحد تبریز بود. او چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری راهی سوریه شد و بعد از مدتی بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه به شدت مجروح شد و سپس برای مداوا به تهران منتقل شد و 16 آبان امسال و در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

این شهید 26 ساله پیش‌‌تر از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که بعد از اتمام تحصیلات در رشته مکانیک وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi