شناسه خبر : 57610
سه شنبه 26 دي 1396 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاطره‌ای از خواهر زاده‌ی جانباز شهید محمد قبادی

فاش نیوز - سال ها قبل به همراه خانواده و دایی محمد به زیارت امام رضا مشرف شده بودیم. وقتی که من و پدرم و دایی می خواستیم وارد حرم بشیم پدرم از من خواست که دایی را پشت پنجره فولاد ببرم ولی دایی محمد مانع شد و گفت برای زیارت بریم داخل حرم.

بعد از اینکه وارد شدیم دایی از من پرسید: میدونی چرا پدرت گفت بریم پشت پنجره فولاد؟
جواب دادم: نه.
دایی گفت: برای اینکه شفا بگیرم.
منم با شور اشتیاق گفتم: خوب دایی جان بیا بریم شفا بگیرید دیگه.
ولی دایی جواب داد: من چیزی را که خودم دادم پس نمی گیرم.

میثم امیرحسینی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بی انصاف . بی انصاف بی انصاف . فکر دل ما رو نکردی. اشکالت این بود که منو مثل بقیه دیدی ؟ فکر می کنید من مثل بقیه ام . همتون همین طورید . متوجه نیستید اون بی تابی هایی که کردم برای چی بود؟ منو بگو که وقتی میون اون همه زایر فقط به من اجازه دادند شب تو حرم بمونم ، تو اون شب سرد فقط به یاد تو و برای تو نشستم پشت پنجره فولاد و گفتم خدا برای تو کاری نداره . منو نجات دادی محمدمم نجات بده از این درد . یخ زدم . پاهام می لرزید ولی همانجا ماندم تا پاسی از شب همانجا زل زدم به پنجره و طلب کردم . گفتم ما که راضی هستیم به همه تدبیرات خدا اما این درد بخصوص را به ماها نده . محمد جان تو رو نمی دونم . اما من از پس هزینه هاش بر نمی آمدم . من بخاطر نوع معایناتش سر خدا داد زدم و گفتم با من اینکار رو نکن . منم هیچ وقت برای چیزی که خدا ازم گرفت طلب شفا نکردم . تازه تو همین حالت بیش تر طنازی و دلربایی کردم برای خدا . که دلش غصه بگیره چرا منو دردمند کرد . تا اون ستاره ای که قراره اون دنیا بهم بده درشت تر باشه . تا تونستم کم نذاشتم جلوی چشم بنده های سالمش که ببینن من و خدا با همین حالتی که دارم چه عاشق و معشوقی هستیم . اما خو وقتی رابطه عاشق و معشوقی است چه اشکال داره گاهی عاشقم برای معشوق قشنگش ناز کنه . منم ناز کردم برای معشوق خودم و ازش بعضی وقتا می خوام چیزهایی که به دلم نیست بهم نده . چرا ؟ چرا از خدا نخواستی تو ؟ چرا نذاشتی دعام مستجاب بشه ؟ محممممممممد داغت خیلی سنگینه برام .
سلام
من طلاق گرفتم پدرم ایثارگر بوده از جای درامدی ندارم آیا از طریق ايثارگری پدرم حقوقی بهم میدن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi