شناسه خبر : 57638
شنبه 30 دي 1396 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

3 شغل برای 1 زندگی!

بنده به علت مصرف داروهای آرامبخش، به دلیل سرگیجه و لزوم تاثیر داروها و بازگشت حالت عادی مجبورم حدود یک ساعت پس از مصرف دارو هیچگونه فعالیتی نداشته باشم، لذا برای جانبازان اعصاب و روان وجود تقلیل ساعت کار بخصوص در ساعات اولیه صبح بسیار ضروری و حیاتی است.

ناشناس- از سال 95 پرداخت اضافه کار یا ذخیره مرخصی جانبازان ممنوع شده و فقط جانبازان مجاز به استفاده از تقلیل ساعات کار هستند. گرچه بسیاری از جانبازان مجبورند از مرخصی جانبازی به دلیل مصرف داروهای آرامبخش استفاده کنند اما بسیاری دیگر از جانبازان قطع عضو نیاز به اضافه کار یا ذخیره مرخصی دارند.

  بنده به علت مصرف داروهای آرامبخش، به دلیل سرگیجه و لزوم تاثیر داروها و بازگشت حالت عادی مجبورم حدود یک ساعت پس از مصرف دارو هیچگونه فعالیتی نداشته باشم، لذا برای جانبازان اعصاب و روان وجود تقلیل ساعت کار بخصوص در ساعات اولیه صبح بسیار ضروری و حیاتی است.
ای کاش مسئولان مربوطه ترتیبی اتخاذ فرمایند تا جانبازانی که با هر درصدی داروهای آرام بخش قوی مصرف می کنند تحت توجه بیشتر باشند.

 برای مثال، بنده جانباز بالای 25 درصد اعصاب و روان و چند مجروحیت لاعلاج، سه شغل دارم. یکی برای تامین اجاره خانه، چون به دلیل فقدان پس انداز، 85 میلیون تومان وام مسکن جانبازان را نتوانستم جذب کنم! شغل دوم برای هزینه های درمانی و خرید داروهای خارجی و اقساط وامی که برای عمل پرداخت کردم و ایاب و ذهاب و هزینه های فرزندان دانشجو که بنیاد قبول ندارد. و سومی برای تامین معیشت زندگی!

اما هفته اول هر ماه با جیب خالی زندگی را با سختی و مشقت بسیار تا آخر برج طی می کنیم، اگرچه حدود سه سال است کارهای دوم و سوم تعطیل هستند. فلذا حق تعالی را برای اینکه تا اکنون هیچگونه تسهیلاتی از بنیاد تعلق نگرفته شکر گذار هستیم

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
قابل توجه مسئولين بنياد براي پيگيري

با سلام،،اینجان فرزند شهید با ۲۰ سال سابقه کار مدرک کارشناسی ارشد در اداره فنی و حرفه ی شهرستان سرپل ذهاب از یک کارمند قرار داد معین با مدرک دیپلم دستور بگیریم بگونه که نامبرده در این شرایط بحرانی زلزله شهرستان قصد جابه جایی بنده رو به شهرستان دالاهو دارد این در حالی است که خانه نامبرده تخریب شده بچه بنده در یک کانکس درب و داغون داخل کوچه جلوی خانه خودم ساکن هستند ولی این اقای قرار دادی با توجه به اینکه در جایگاه سرپرست اداره قرار گرفته داخل منزل مسکونی متعلق به اداره بوده که اداره تمام وسایل خانه ش بیمه نموده و الانم هم بهترین کانکس اهدایی تحویل و در محل اداره مستقر نموده و کانکس دوم هم برای جای انبار وسایل شخصی هم مستقر نموده است ...خواهشمندم در این خصوص که بنده در شرایط بدی قرار گرفته ام راهنمایی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi