شناسه خبر : 57643
پنجشنبه 28 دي 1396 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موشک‌های انصارالله مرکز عملیات و فرودگاه عربستان را در هم کوبیدند


  یگان موشکی ارتش یمن در جدیدترین حملات خود به سعودی‌ها، فرودگاه «جازان» و مرکز عملیات ارتش رژیم سعودی در نجران را هدف قرار داده است.
ارتش و انقلابیون یمن می‌گویند در دو حمله موشکی تازه خود به جنوب عربستان دو موضع و مکان بسیار مهم سعودی‌ها را هدف قرار داده‌اند. در حمله اول ارتش غروب سه‌شنبه فرودگاه «جازان» در جنوب غربی عربستان را هدف موشک کوتاه‌بُرد «قاهر ام-2» قرار داد. یمنی‌ها می‌گویند، ساکنان محلی در منطقه جازان پژواک انفجار حاصل از اصابت موشک به فرودگاه جازان را شنیده‌اند؛ اما در دومین حمله، شبکه خبری «المسیره» نزدیک به جنبش «انصارالله» یمن، گزارش داده که یگان موشکی ارتش این کشور بامداد چهارشنبه یک فروند موشک میان‌بُرد «قاهر-ام-2» به «مرکز عملیات ارتش سعودی» در گذرگاه مرزی «الخصراء» در منطقه «نجران» شلیک کرده است.
یک منبع در یگان موشکی یمن هم به شبکه المسیره گفته موشک قاهر ام-2، مرکز عملیات ارتش عربستان در گذرگاه مرزی الخضراء در نجران را هدف گرفته و موشک با دقت به هدف مد نظر اصابت کرده و این مرکز منهدم شده است. با احتساب این دو موشک، شمار موشک‌هایی که ارتش یمن در سال جاری میلادی به سوی اهداف سعودی در خاک عربستان شلیک کرده به چهار فروند می‌رسد.
علاوه‌بر این، نیروهای ارتش و انصارالله یمن عصر سه شنبه طی عملیاتی ویژه با حمله به یک پایگاه نیروهای نظامی سعودی و مزدوران چندملیتی تلفات و خساراتی را به آنها وارد کردند. این عملیات در ارتفاعات استراتژیک «جبل القیس» واقع در استان جنوبی جیزان عربستان صورت گرفته است. به گفته یک منبع نظامی یمنی رزمندگان ارتش و انصارالله پیش از هجوم زمینی اقدام به گلوله باران دقیق خمپاره‌ای و توپخانه‌ای منطقه محل استقرار نظامیان سعودی کرده و سپس از چند محور مواضع آنها را مورد هجوم قرار دادند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi