شناسه خبر : 57645
پنجشنبه 28 دي 1396 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین سالگرد شهید آتش نشان در گلزار شهدا

در آستانه فرا رسیدن حادثه ریزش ساختمان پلاسکو, مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید خدمت (شهید آتش نشان) امیرحسین داداشی صبح امروز 27 دی ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه با سخنرانی مدیرکل شهرداری منطقه 11 تهران و نیز با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت(ع) بر سر مزارش در قطعه 50 گلزار شهدای تهران برگزار شد.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار این شهید والامقام و دیگر شهدای آتش نشان با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

برپایه این گزارش, آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو حادثه‌ای بود که صبح روز پنجشنبه 30 دی سال گذشته در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران رخ داد. در پی وقوع این آتش سوزی ساختمان پلاسکو بطور کامل فرو ریخت. ساختمان پلاسکو در حالی پس از 3٫5 ساعت سوختن، فروریخت که تعداد 16 مامور آتش نشانی زیر آوار ماندند و جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi