شناسه خبر : 57685
سه شنبه 03 بهمن 1396 , 06:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مبالغ اهدایی جانبازان نخاعی به زلزله زدگان اهداء شد

چهل میلیون تومان کمک نقدی جانبازان نخاعی سراسر کشور برای زلزله زدگان که توسط انجمن جانبازان نخاعی جمع آوری شده بود به در شهر سرپل ذهاب به آنان اهدا شد.

فاش نیوز - چهل میلیون تومان کمک نقدی جانبازان نخاعی سراسر کشور برای زلزله زدگان که توسط انجمن جانبازان نخاعی جمع آوری شده بود به در شهر سرپل ذهاب به آنان اهدا شد.

به گزارش فاش نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی به دنبال وقوع زلزله پاییز امسال در شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه و به منظور همدردی و یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده از زلزله، مردم مسلمان و قدرشناس ایران اسلامی همچون گذشته با ابراز همدردی و ارسال کمک و هدایا، به یاری زلزله زدگان شتافتند که جانبازان نخاعی کشور نیز از این قاعده مستثنا نبودند.

از آنجا که جانبازان نخاعی از اقصی نقاط کشور با درخواست های پیاپی از انجمن جانبازان نخاعی خواستار کمک و مساعدت به مردم زلزله زده سرپل ذهاب، خصوصا" پنج نفر از جانبازان قطع نخاع ساکن در سرپل ذهاب بودند، لذا انجمن جانبازان نخاعی با سپردن این مسئولیت به جانباز معظمِ شهید«محمدقبادی» و «سیدمحمدمدنی» بازرس انجمن، با فراخوان و اطلاع رسانی لازم به جانبازان نخاعی سراسر کشور، توانست مبلغ سیصد و چهل میلیون ریال برای این منظور جمع آوری کند. 

بر پایه این گزارش، با مصوبه هیئت مدیره انجمن، نهایتا" چک های صادر شده این کمک های نقدی در وجه عزیزان جانباز نخاعی، به مدیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی کرمانشاه ارسال شد و گروه پیگیری جانبازان نخاعی کرمانشاه نیز با سفر به شهر سرپل ذهاب، ضمن ابلاغ سلام و همدردی جانبازان نخاعی کشور به حادثه دیدگان، با حضور جمعی از مسئولین، چک های ارسال شده را به جانبازان قطع نخاع این منطقه اهداء کردند.

در همین رابطه بهرام قصابیان"مدیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی کرمانشاه" با ارسال یادداشتی توضیحاتی  ارائه داده و نوشت:

«باسلام وعرض ارادت خدمت جانبازان نخاعی سراسر کشور و هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان؛ به استحضار عموم برادران عزیز می رساند لطف، همراهی و دلجویی شما سروران که با فراخوان از تمامی جانبازان نخاعی مبالغی تهیه نموده اید، طی مراسمی با حضور امام جمعه سرپل ذهاب، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانم زارعی معاون بهداشت و درمان و تمامی اعضای گروه پیگری استان کرمانشاه به آسیب دیدگان نخاعی مقیم سرپل ذهاب اهدا گردید. مراتب تشکر و امتنان از همراهی همه عزیزان و جانبازان(نخاعی) سراسر کشور به انجمن ابلاغ می گردد. امید است که این نمونه ای از اتحاد و همراهی، سر مشق همه مسئولین شود. با تشکر. بهرام قصابیان کرمانشاه»

گفتنی است انجمن جانبازان نخاعی قبلا" نیز بلافاصله پس از وقوع زلزله در شهرستان سرپل ذهاب، با تشکیل جلسه هیئت مدیره، با پیگیری موضوع و اطلاع از وضعیت جانبازان نخاعی ساکن در این شهرستان، مبلع شصت میلیون ریال به جانبازان فوق اختصاص داده و برای آنها ارسال کرده بود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام لطفا بیشتر اطلاع رسانی کنید برای کمک به جانبازان زلزله زده به چه حسابی می توانیم واریز کنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi