شناسه خبر : 57688
سه شنبه 03 بهمن 1396 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حزب‌الله: افتخار نابودی اسرائیل به نام ایران ثبت می شود

نماینده حزب‌الله لبنان در تهران گفته، افتخار طرح نابودی رژیم صهیونیستی در تاریخ به اسم جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد شد.

«سید عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب‌الله لبنان در ایران در همایش «آزادی مسجد الاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت» که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شده، اظهار داشت: «طرح نابودی رژیم صهیونیستی در تاریخ به اسم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، اسرائیل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ‌های زیادی علیه فلسطین و لبنان راه‌اندازی کرده بود و ارتش این رژیم به اسطوره شکست‌ناپذیر معروف بود اما  با پیروزی این انقلاب معادله به هم ریخت و رژیم صهیونیستی تبدیل به چیز دیگری شد. پیروزی انقلاب اسلامی ایران به منزله زلزله برای رژیم صهیونیستی بود...ایده تشکیل مقاومت اسلامی ایده حضرت امام راحل(ره) بود. برخی از جریان‌ها در فلسطین بیشتر به فکر سازش بودند که امام خمینی فرمودند اسرائیل باید از بین برود. تا آن زمان هیچ‌کس به این مسئله اشاره نمی‌کرد و بیشتر به فکر مذاکره بودند. نابودی اسرائیل حقیقت است و در مرحله‌ای از طرح نابودی اسرائیل هستیم که دو سوم آن را طی کردیم، ما باید با ایستادگی و مقاومت تحمل خودمان را بالا ببریم، اسرائیل تمام شده است و نمی‌تواند ادامه حیات بدهد.»
به گزارش اسکانیوز، نماینده حزب‌الله لبنان در ایران با تاکید بر اینکه «آمریکا بیشتر به دنبال منافع خودش است» گفت: «ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از پایگاه‌های آمریکا در منطقه محسوب می‌شد که امام خمینی این پایگاه آمریکایی را به پایگاه ایرانی اسلامی مبدل ساخت.»
توان واقعی حزب‌الله
این مقام حزب‌الله لبنان سپس به توانایی‌های این جنبش اشاره کرد و گفت: «حزب‌الله از لحاظ امکانات و توان، هزاران برابر از رژیم صهیونیستی که یکی از پایگاه‌های اصلی آمریکا در منطقه است، قدرتمندتر شده است.»
صفی‌الدین با بیان اینکه «پایگاه‌های آمریکا در منطقه در حال فروپاشی هستند» تصریح کرد: «یکی دیگر از پایگاه‌های آمریکا در منطقه عربستان سعودی است؛ آمریکایی‌ها، سعودی‌ها را علیه یمنی‌ها تحریک کرده‌اند.
خوشبختانه ملت یمن تاکنون در مقابل سعودی‌ها ایستادگی کرده‌اند و در آینده پیروز خواهند شد. اوضاع داخلی عربستان خوب نیست و این کشور دچار کمبود بودجه است. اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ روحیه دادن به مقامات صهیونیستی بود که نابودی اسرائیل بیشتر به خاطر همین اشتباه ترامپ است.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi