شناسه خبر : 57690
سه شنبه 03 بهمن 1396 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز شیمیایی و پدر شهید "محمد قپانی" آسمانی شد

پدر شهید محمد قپانی و جانباز شیمیایی دفاع مقدس به فرزند شهیدش ملحق شد

فاش نیوز - پدر شهید محمد قپانی و جانباز شیمیایی دفاع مقدس به علت شدت صدمات و عارضه تنفسی سرانجام به دیدار معبود شتافت و به فرزند شهیدش ملحق شد.

به گزارش فاش، پیکر مطهر"احمد قپانی" پدر شهید محمد قپانی, صبح روز گذشته با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و پس از وداع با فرزند شهیدش در قطعه 40 گلزار شهدای تهران در قطعه ایثارگران آرام گرفت.

http://fashnews.ir/images/upfiles/20160806/3.jpg

این پدر شهید جزء معدود افراد فعال در بهشت زهرا بود که به اتفاق همسرش در جوار تربت فرزندش روزهای پنجشنبه با تهیه نذورات و ارائه خدمات به زائرین شهیدان در بهشت زهرا سلام الله علیها چهره آشنا و محبوب به شمار میرفت.

مراسم بزرگداشت این پدر شهید روز چهارشنبه 4 بهمن ماه از ساعت 14/30 الی 16 در مسجد امام علی (ع) واقع در میدان پونک، بلوار شهید میرزابابایی جنب فروشگاه شهروند برگزار خواهد شد.

برپایه این گزارش, فرزند برومند این پدر گرانقدر"شهید محمد قپانی" متولد سال 1347 بود، که در ششم مرداد ماه سال 1367 در درگیری با مزدوران منافقف درعملیات مرصاد به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران ماءوا و ماءمن زائران و ایستگاه صلواتی کوچکی برای ارائه خدمات پذیرایی به مردم قدرشناس است که روزهای پنجشنبه به زیارت قبور شهیدان مشرف می شوند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi