شناسه خبر : 57694
سه شنبه 03 بهمن 1396 , 14:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری دومین جشنواه ملی فیلم ایثار

نشست خبری دومین جشنواره ملی فیلم ایثار باشعار "ترویج فرهنگ ایثار، افزایش امنیت و آرامش" برگزارشد.

فاش نیوز - نشست خبری دومین جشنواره ملی فیلم ایثار باشعار "ترویج فرهنگ ایثار، افزایش امنیت و آرامش" با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاونت اجتماعی و آموزشی بنیاد شهید و سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور اصحاب رسانه صبح روز سه شنبه در ساختمان مرکزی این نهاد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد ابتدا با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و تقارن آن با این روز، مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها را رویکرد فرهنگی متفاوت آن دانست و گفت: بی‌شک مهمترین و اصیل‌ ترین بخش این رویکرد فرهنگی متفاوت، فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، فداکاری و شهادت است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران درابتدا به تشریح بخش‌های مختلف فعالیت‌های این معاونت پرداخت وخاطرنشان ساخت: وظایف عمده این معاونت در بخش‌های آموزشی، تبلیغات، انتشارات، اسناد، فعالیت‌های هنری و تلویزیونی، ورزش و برگزاری اردوها تعریف شده است.

وی همچنین هنر را مهمترین ابزار انتقال پیام دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بر همین اساس، تلاش‌ های بسیاری برای خلق آثار هنری تأثیرگذار داشته است که از جمله آن می‌توان به تولید 10 فیلم سینمایی، 5 سریال، بیش از 1000 برنامه رادیویی در طول یک سال گذشته، تولید مستندها و برنامه‌های کوتاه، تولید سمفونی ایثار در 4 مرحله و برگزاری مسابقات فیلم‌نامه‌ نویسی اشاره کرد.

 وی سپس  در خصوص اهداف دومین جشنواره ملی فیم ایثار نیز گفت: تشویق و ترغیب  فیلم‌سازان به تولید آثاری با موضوع ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی، تحکیم ارتباطات و مبادلات فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت در سطح کشور و ترغیب و تشویق جوانان هنرمند جامعه اسلامی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ابزارهای هنری از جمله اهداف این جشنواره می باشد.
 

حجت‌الاسلام کاویانی راد  همچنین با اشاره به موضوعات جشنواره نیز متذکر شد: ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی، ایثار و بصیرت،  ایثار و سبک زندگی اسلامی – ایرانی با محوریت زندگی شهدا، جانبازان و آزادگان، ایثار و اقتصاد مقاومتی، ایثار و جنگ نرم، ایثار و آسیب های اجتماعی، ایثار و شهدای مدافع حرم، ایثار و کارآفرینی، ایثار و مقابله با اسلام هراسی، ایثار و زنان جانباز، ایثار و همسران جانبازان، ایثار و امید به آینده، ایثارگران و فضای مجازی، ایثارگران و اقدامات خیرخواهانه و ایثار و انقلاب اسلامی از موضوعات دومین جشنواره ملی فیلم ایثار است.

 سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر گروه تلویزیونی شاهد و دبیر دومین جشنواره ملی فیلم ایثار نیز در این نشست در خصوص داوری آثار گفت: داوران این جشنواره از بین کارگردانان سینما، اساتید دانشگاه و مدیران صداوسیما انتخاب شده‌ اند.

وی افزود: آثار برگزیده این جشنواره در اختیار صداوسیما قرار خواهد گرفت تا برای عموم به نمایش گذاشته شود. همچنین قرار است برای دوره‌های بعدی این جشنواره امکان اکران آثار را نیز فراهم نماییم.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
اگر راست میگویید حقایق را نمایش دهید

...

گفتگوی شبکه ۲ و بودجه ۱۳۹۷ .

مجری آقای قالیباف : دلار ۳۶۰۰ تومان در بازار

۳۶۵۰ تومان این پول کجا می رود ؟!

جواب مهمان : یک ماه یک میلیارد دلار در بازار

فروختند اختلاف قیمت چیزی زیادی نمی

شود ؟!

...

یک میلیارد دلار فقط در یک ماه ضربدر

هزار تومان :

می شود هزار میلیارد تومان ؟!

بدبخت رزمندگان جانبازان بالاخص ۵%

یک ریال از بنیاد حقوق نمی گیرند .

بعد هزار میلیارد تومان تقسیم می شود ؟!

که چیزی نیست ؟!

اگر ۴ ملیون تومان ماهیانه هم به ما حقوق بدهید :

چیزی نیست ؟!

...
...
صندوق بازنشستگی .

ورشکسته ایم خودمان خبر نداریم ؟!

اگر اشتباه نکنم در قدیم کارمند یا بازنشسته

می شد و یا با گرفتن پول خودش را باز خرید

می کرد .

آقای احمدی نژاد آمد حقوق بازنشسته را ۳

برابر زیاد کرد .

و از اون طرف به کارمند بازنشسته هم حقوق

می دهند و هم صدها ملیون تومان پاداش

پایان کار می دهند ؟!

معلومه صندوق تامین اجتماعی کم می آورد

و شاید هم ورشکسته شود ؟!

و ورشکستگی صندوق تامین اجتماعی یعنی

ورشکستگی همه ایران ؟!

و از هیچ راهی هم درمان شدنی نیست و فقر

ایران را فرا می گیرد ؟!

۳۰ ساله که به رزمندگان جانبازان می گویند

۵ % و ریالی حقوق نمی دهند و فقیر و بیچاره

شان کردند ؟!

ولی در عوض به بعضی آنقدر زیاد حقوق و

پاداش می دهند که مملکت را ورشکست کنند ؟!
...

...

دلار در بازار آزاد ۴۶۵۰ تومان صحیح است .

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi