شناسه خبر : 57698
پنجشنبه 05 بهمن 1396 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفره ای پهن، به درازی بیت المال!

اکنون گریه های فرزند شهیدش، امان از خواب شبانه اش گرفته و آهی که چه روزی مسئولین به داد خانواده شهدا رسیدگی خواهند کرد را هر شب زمزمه می کند!

ناشناس- بنده از نمونه فرزندان شهدایی هستم که می توان گفت در راستای زکات علم خود با مدرک فوق لیسانس حقوق بین الملل به مدت ۱۱ سال در بنیاد شهید کارمندم. حرفم این ست اگر منِ فرزند شهید بخواهم از خود بنیاد شهیدی که خون ما را به شیشه می کنند و انتظار سکوت بنام الگو باید باشید را خواستار می شوند و اگر بنیاد شهیدی که تاسیس ش را پدران ما بنیان گذاری کرده اند و چهار نفر اجنبی بدون هیچ تحصیلات مرتبط در جایگاهی که بینهایت حقوق ایثارگران در آن پردازش می شود را با روابط نه ضوابط، بر سر کار می گمارند و همه فرزندان شهدا و ایثارگر معترض را زیر پا له می کنند، کجا باید رسیدگی گردد که با فرزندان شهدا در بنیاد شهید چگونه رفتار می کنند؟

 هیچ مامن و پناهگاهی بعد پدرانمان برایمان باقی نمانده که به آن تمسک بجوییم! وقتی مدیران نالایق در سمت های بنیاد شهیدی که فقط در دیوارها خاطره شده اند گماشته گردیده، وقتی فرزند شهیدی که بدون هیچ اتهامی مضحکه عام و خاص سازمانی می گردد که همگی در شورای معاونین علیه کل نیروهای یک معاونت حقوقی نسبت به قلع و قمع فرزندان شهدا و ایثارگری که ۲۸ سال سابقه کار در قسمت حقوقی دارد، همه را با مدرک فوق لیسانس بیرون می کنند!

 ...و ادعای سواد حقوقی می کنند! با مدرک لیسانس ادبیات معاونت حقوقی و امور مجلس...و سال آتی پست دومی نه در کمیسیون ماده ۱۶که باز هم حقوق ایثارگران هست ایشان را پست می دهند. وقتی مجددا" به نامبرده پست سومی در هیات تخلفات اداری بنام رئیس شعبه ۲ تخلفات می دهند! ما فرزندان شاهد، ما ایثارگران و فرزندان شهدا همه معترض و باید ظلم آقای شهیدی را در مقام بلندپایه مسئول خانواده های ایثارگر و شاهد در کمال سکوت به مناظره بنشینیم که این سکان دار کشتی، کشتی ما را به گل فرو می برد!

  هیات منا الذله....به دادمان برسید که این کاروان به بیراهه هدایت می شود!...بنیادی که ۳۰ سال فرزند شهیدش باشم ..چگونه نظاره گر تاراج اش باشم؟...پدرمان را پس دهند! فقط و فقط پدرمان را پس دهند!...کجاست آن که زمزمه شما فرزندان شهدا چشم و چراغ ملتید را گفت و رفت...به خون شهدای ما ...سفره ای پهن کرده اند به درازی بیت المال....اگر من فرزند شهید جایگاهی در بنیاد شهید نداشته باشم ...آقایان و مدیران نالایق این نهاد افضلی که هیچ از کرامت و منزلت ایثارگران پاسداری نمی کند... سماط معاش مدیرانی را فراهم نموده در قالب ۳ تا ۴ پست های انتصابی بدون هیچ و هیچ کوچکترین نظارتی بر عملکرد این ریاست عالی بنیاد...!

 حقمان را پس دهند‌‌. این خواسته زیادی نیست که جانبازی در فاش نیوز می نویسد حاج آقا شهیدی شما آسوده بخوابید...اگر من نانی بر سر سفره ندارم.....اینها دردهای ۳۰ ساله فرزند شهیدی هست که در سه سالگی در حسرت پدر در خانه با چوب دستی چشم انتظار پدری را می کشید که روزی برگردد و دلش را شاد کند....مزه داشتن پدر حسرت به دلم باقی ماند.

 به هزار زحمت مادری بزرگ شدیم که سعی کرد هم برایمان پدر و هم مادر باشد....بزرگمان کرد که حامی خون شهیدش باشیم‌ و اکنون گریه های فرزند شهیدش امان از خواب شبانه اش گرفته و آهی که چه روزی مسئولین به داد خانواده شهدا رسیدگی خواهند کرد را هر شب زمزمه می کند....حقوقی که ۳۰ سال ازما دریغ شد و سعی در حفظ آن با سکوت از مدیران نالایق این نهاد افضل گردید تا کجا آباد ادامه میخواهد بیابد؟

 چرا در انتخابات همه را فراخوان می دهند...ولی در نهادی که متولی آن خانواده شهدا و ایثارگر هستند. با آرای خانواده های شاهد و ایثارگر انتخاب نمی شوند؟ ما خانواده شهدا خواستار انتخابات ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حتی معاونان آنها با آراء مردمی تک تک ایثارگران و شهدا و خانواده های آنان از بیت رهبری هستیم که در انتخاب نامبردگان سهم ما خانواده شهدا کجا بود؟ یه شخصیتی مثل ترامپ چرا باید با رای همه پرسی کشورش به کار گماشته شود و ما در جمهوری اسلامی ایران، در نهاد افضلی بنام خون شهدا بدون هیچ اخذ رای، افرادی را در راس بنیاد شهید بگماریم که حتی کوچکترین الفبای حقوق را نه تنها زمزمه نکرده اند بلکه حتی یک روز هم سابقه ای از جنگ و جبهه به یاد نمی آورند؟!

 این ست ماحصل آنهمه زحماتی که مادران ما کشیدند تا با تحصیلات عالیه ما را بدرقه آینده ای کنند که خودمان را در نهاد خودمان بلاتصدی نمایند و هیچ جایی برای بازخورد عملکردهای غیرقانونی شان پیدا نکرد و در بیمارستان های قلب بستری و جولان داد!

  خواهشمندم منعکس و پیگیری گردد. ما همگی فرزندان شاهد و ایثارگری که با حیثیت کاریمان در معاونت حقوقی بازی شده است حاضر به ادای گواهی و شهادت در هر مرجعی هستیم. من به خبر ۲۰و سی و باشگاه خبرنگاران و کلیه کانال های خبری فرستادم. در مقام اعاده حیثیت از تک تک فرزندان شهدا و ایثارگری که به ناحق چوب ندانم کاری مدیرانی خوردند که بنیاد شهید را با مجمع تشخیص مصلحت نظام اشتباه گرفته و چوب حراج در نهاد متولی بنیاد به فرزندان شهدا و ایثارگر را زده اند... ما اعاده حیثیت می نماییم‌.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسمه تعالی
نورچشم امت شما درقلب ما جای دارید هنوز خاطرات شهدا درقلوب رزمندگان وجانبازان وایثارگران موج میزند هنوز فریاد سید علی بر سر مسِولین برای مشکلات جامعه شنیده میشود هنوز جانبازان روی تختهای دوران نقاهت بال بال میزنندشما حقوق بین الملل خوانده اید حق شهدا چیست مسلما جهاد مقوله ای نیست که با مال بتوان ادای دین کرد آنها رفاه امنیت عدالت وسعادت مردمی را میخواستندکه برعلیه طاغوت قیام کرده بودند به امام اعتماد کردند و بر علیه فساد دولتی ونظام شاهی شوریدند وپرچم مزین به آرم الله را برفراز وطن به اهتزاز در آوردند یعنی حاکمیت الله یعنی عدالت ولی مدیریت های ناصحیح عدم نظارت طوفان های ایجاد کرده که کشتی را متلاطم نموده است مدیریت های کشوری باید درس اخلاق عرفا زهاد را بگذرانند زندگیشان زاهدان نه وعلم وتخصصشان عادلانه وامتحان پس داده باشند تا در دام اختلاس دزدی وطن فروشی وندانم کاری نیفتند مطمِئن باشید عزیز دل شهید من هم از اقتصاد ومعیشت و بیکاری این مردم ناراحتم زیرا هستی ام را پای نظام گذاشته ام قطع نخاع شده ام احساس خطر دشمنان دین را در هجوم ناجوانمردانه استکبار نمودم تکنسین این نظام بودم ولی الان در انزوایم ولی باید رهبری را یاوری کرد تا تاریخ تکرار نشود علی سر درچاه برای شکواییه نکند زها سلام الله کتک نخورد عاشورا تکرار نشود و همه اینها به بصیرت ومدیریت صحیح دارد احساسات بر شما غلبه نکند بخدا سکان دار خوبی داریم اگر گوش به فرمانش باشیم او کشتی متلاطم ما را به ساحل نجات خواهد رساند بامید ظهور مهدی
باسلام نخاعی دردمندعزیزبنظربنده هیچکدام ازحرفهای برادرمان ازروی احساسات نبوده واینکه ازحضوررهبری درخواستی کردندکاملامنطقی است طبیعتاانسان ازکسیکه انتظارداردیاری میخواهدوتنهاامیدایثارگران هم رهبرعزیزترازجانمان هستندوتنهاایشان هستندکه میتوانندبایک اشاره ماهارانجات دهنداللهم عجل لولیک الفرج
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi