شناسه خبر : 57702
سه شنبه 03 بهمن 1396 , 18:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فتنه اشد من القتل

محسن ناطق- عملیات والفجر چهار در تاریخ 27 مهرماه 62 از غرب کشور و شهر مریوان ارتفاعات کانیمانگا موجب آزاد سازی 300 کیلومتر مربع از خاک میهن اسلامی، در اختیار گرفتن مهمترین ارتفاعات منطقه و اجرای فرمان امام راحل (ره) مبنی بر تعقیب متجاوز از یکسو باعث قطع ارتباط ضد انقلاب و از سوی دیگر تهدید 700 کیلومتر مربع از خاک عراق شد، بطوریکه آنتن تلوزیون رژیم بعث عراق با چشم غیر مسلح قابل مشاهده بود.
این یادآوری لازمه حفظ و رشد الهی و عامل سرعت بخشیدن به حرکت منسجم در بستر فرهنگ ایثار و شهادت است. اظاعت از فرماندهی کل قوا توسط مجاهدین فی سبیل الله اعجاز قرن حاضر بوده که قدرت الهی را به نمایش گذاشته است سپس فرمود : فتنه اشد من القتل زیرا فتنه تشنه خون است.
اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در قرن ارتباطات با اهمیت بالای امنیتی دارایی و خزینه لامتناهی اصلی زیر ساخت معنوی مردمی و حاکمیت اسلامی محسوب میگردد که دسترسی عمومی به اطلاعات غیر شخصی اما حکومتی باعث حفاظت و نگهداری مطلوب همچنین دستیابی به سطوح عالی ضریب امنیتی بوده است.
اخلاص در عمل مهمترین ارزش دینی و مذهبی در حالی که رشد فساد نیز سیر صعودی داشته لیکن جزای مفسدان لابلای پرونده ها مفقود شود فقط در صورتی امکانپذیر است که مصونیت قضایی مانع از حفاظت و نگهداری مطلوب از حقوق قانونی گردد اما سطوح عالی امنیت قلعه ای مستحکم برای تلخی و شیرینی همزمان شده است. فروپاشی رژیم شاهی نمونه ای از امنیت عالی در کنار رشد فساد بود که امنیت در اختیار مفسدان قرار داشت.
اکثریت درسهای قرآن مجید در موضوعات عبرت انگیز تلاش میکند تا مسلمانان در تاریخ ملت و کشور از فتنه های روزگار اعم از داخلی و خارجی اخلاص در عمل را با عمل نصب العین قرار داده تا دشمنان فرصتی برای خلق صحنه های عبرت انگیز در مقابل دیدگان ملت جهان نکند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi