شناسه خبر : 57704
سه شنبه 03 بهمن 1396 , 18:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دم خروس را باور کنیم یا قَسَم...؟

رزمنده هشت سال مقدس- مدیریت محترم فاش نیوز با سلام و عرض ادب تقاضا داریم درد دل ما ایثارگران در تیتر اول  فاش نیوز منتشر   شود تا یکی از مسئولین بنیاد شهید و جناب امیر حانمی بعنوان نماینده نیروهای مسلح  رسانده
 
وظیفه مسئولین بنیاد شهید  در برابر اجرا نکردن قانون چیست؟
-  جناب آقای شهیدی! با سلام؛ همان طور که خودتان در دیدار با جمعی از همسران شهدای مدافع حرم در اذعان نموده اید وظیفه مسئولین پیگیری و حل مشکلات  همه  ایثارگران است.
چرا خودتان برای حل مشکل ایثارگران که بارها و بارها در مورد اجرایی نشدن قانون و آئین نامه های اجرایی برنامه ششم در خبرگزاری فاش نیوز عنوان می شود پیشقدم نمی شوید و هیچ وقت خودتان را موظف به پاسخگوئی ندانسته اید و تمام این سوالات  را بی پاسخ گذاشته اید .
برای ساکت کردن ایثارگران و نمایندگان مجلس، برخی از معاونین شما اعلام کرده اند برنامه ششم درحال اجرا است؛ در صورتی که وقتی به بنیاد شهید  و کمیسیون پزشکی بنیاد برای  تائید تعیین درصد به کمیسیون پزشکی  بنیاد مراجعه می کنیم   می گویند بروید از نهاد اعزام کننده،  وقتیکه به نهاد اعزام کننده مراجعه می کنیم  می گویند ما که درصد کمسیون پزشکی  را به شما ابلاغ کردیم  شما منتظر  درصد از سوی بنیاد شهید  باشید  به بنیاد شهید و کمیسیون پزشکی  بنیاد   مراجعه می کنیم تکذیب می کنند و می گویند هنوز آئین نامه اجرایی تعیین درصد ابلاغ نشده و ممکن است سال ها طول بکشد اجرا نکردن .
ما دم خروس را باور کنیم یا قسم... حتی نامه عدم اجرای قانون را نشان دادند که به فاش نیوز ارسال شده است؛ آیا باید اتفاقی بیفتد تا مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند؟!
آیا وقت آن نرسیده که برنامه ششم  ماده 87 و تبصره آن  با گذشت یازده ماه از سال 96 را اجرا کنید، قرار بود  درجلسه نمایندگان فراکسیون ایثار گران  که کمیته پیگیری مصوبات ایثارگران تشکیل شود  برای مشکلات  اما
آیا پیگیری اجرای برنامه ششم هم جزو شرح وظایف این کمیته است یاخیر! مهم ترین رکن صداقت پاسخگوئی به سوالات متقاضیان  می باشد ..

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi