شناسه خبر : 57708
چهارشنبه 04 بهمن 1396 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حفظ برجام و افزایش تحریم‌ها

حفظ برجام و افزایش تحریم‌هاانتظار رژیم صهیونیستی از آمریکا
یک ژنرال صهیونیست گفت؛ تشدید تحریم‌ها علیه ایران، بهتر از لغو توافق هسته‌ای (برجام) است.
رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: امروز زمان مناسبی برای لغو توافق هسته‌ای نیست و در شرایط کنونی واشنگتن باید برای تشدید تحریم‌های ایران، منزوی کردن آن و وحدت‌بخشی به صف کشورهای امضاکننده توافق هسته‌ای برای اعمال تحریم‌ها اقدام کند.
به گزارش رای‌الیوم، رئیس انجمن مطالعات امنیت داخلی اسرائیل افزود: آمریکا این روزها به دنبال طرحی درخصوص ادامه تعلیق تحریم‌های ایران یا لغو آن است و این به این معنی است که واشنگتن عملا از توافق هسته‌ای با ایران خارج شده است.
یادلین اضافه کرد: به رغم اختلاف ما درخصوص مطلوب بودن توافق هسته‌ای و میزان قدرت آن در بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای اما ما هم‌رای هستیم و خروج یکجانبه آمریکا از این توافق باعث تنش میان واشنگتن و دولت‌های دیگر می‌شود.
این مقام صهیونیستی همچنین تصریح کرد: خروج آمریکا از توافق هسته‌ای می‌تواند خطری در مسیر آمریکا در مهار و محدودسازی ایران در پروژه هسته‌ای‌اش و به تعویق انداختن توان ایران در دستیابی به سلاح هسته‌ای ایجاد کند، بنابراین بهتر است به جای لغو توافق هسته‌ای به دنبال جایگزین کردن مسیرهای دیگر باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi