شناسه خبر : 57712
چهارشنبه 04 بهمن 1396 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت سردار کارگر از دیدار اخیر با رهبر انقلاب

 سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین اختتامیه هفدهمین دوره بهترین کتاب دفاع مقدس که عصر امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این سازمان متوعش گفت که  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سال 74  تا 94 ، 700 عنوان کتاب را به چاپ رسانده و این درحالی است که در طول دو سال اخیر با همت اداره کل های استانی نزدیک به 1200عنوان کتاب را به چاپ رسیده، که کاری بزرگ و ارزشمند محسوب می‌شود.

وی گفت که کمبود پول و بودجه مشکل کشور ما نیست بلکه مشکل در اراده و همت است و اگر ما در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه دفاع مقدس با روحیه جهادی و بسیجی تلاش کنیم، قطعا شهدا ما را تنها نخواهند گذاشت و در مسیر حق به کمک ما می‌شتابند.

سردار کارگر تصریح کرد:  ما با هیچ دستگاهی مشکل نداریم و تمامی دستگاه ها با ما ارتباط و تعامل خوبی دارند و همه در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس کمک می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین گفت: عرصه دفاع مقدس همچنان نیازمند آثار و تولیدات ارزشمند و فاخر در حوزه هنر، نویسندگی، فیلم، کار‌های محتوایی و... است و ما پذیرای افراد علاقه‌مند به حضور در این عرصه هستیم.

سردار کارگر با اشاره به دیدارش با رهبر انقلاب و ارائه گزارش فعالیت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت که در این دیدار مقام معظم رهبری  مطلب مهمی را در خصوص دفاع مقدس فرمودند مبنی بر اینکه «ما جنگ را با آن زحمت انجام دادیم، بهره معنوی جنگ را باید مردم ببرند و این هم برای یک سال، دو سال و 10 سال نیست؛ بلکه متعلق به یک قرن است؛ یعنی ما همچنان که سرشکستگی قرارداد ترکمنچای را هنوز داریم حس می‌کنیم و این نمی‌شود، مگر با شکافتن ذره ذره سلول‌های این جنگ. این جنگ خیلی فوق‌العاده است، واقعا فوق‌العاده است، هر ذره ذره‌اش را آدم برود و بشکافد در آن حرف‌ها و مطالب است».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi