شناسه خبر : 57718
چهارشنبه 04 بهمن 1396 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعترافِ تاریخی معاونِ «صدام»

«طاها یاسین رمضان»  بیش از بیست سال، از نزدیک‌ترین و مورد اعتمادترین افرادِ «صدام حسین المجید» دیکتاتورِ معدومِ عراق بود و چند ماه پس از اعدامِ «صدام»، به دار آویخته شد. او در سال های دفاع مقدس معاونت ریاست جمهوری عراق را بر عهده داشت و از کینه‌توز ترین دشمنان ایران به شمار می رفت. «طاها یاسین رمضان» در خرداد ماه 1362 شمسی، طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی مصری «المصور» اعترافی تاریخی نمود که باید آن را سندی غیرقابل انکار برای اثبات مظلومیت ملت مسلمان ایران قلمداد کرد. در زمانِ انجام این مصاحبه، «حسنی مبارک» ریاست رژیمِ دیکتاتوری مصر را بر عهده داشت:

مصاحبه «طاها یاسین رمضان» با مجله «المصور»

 

منبع: مشرق
اینستاگرام
سلام |، موضوعی که 53 کشور انواع کمکهای نظامی و انسانی و مالی هرچه در توان داشتند در اختیار صدام قرار دادند در مجامع جهانی تایید و مستند شده است. برخی مسئولان که در امور ایثارگران کارشکنی میکنند باید بدانند اگر ایثارگران نبودند و هشت سال با دست خالی مقابل تمام قدرتهای جهان ایستادگی نکرده بودند امروز ایرانی وجود نداشت تا این حضرات مسئول شوند و با نجات دهندگان دین و میهن ضدیت و کارشکنی کنند.
این فریادها برای زیاده طلبی و دریافت پول و تسهیلات نیست بلکه بیش از 30 سال روی پای خودمان ایستادیم و معیشت زندگی را تامین کردیم اما این فریادها برای اینست که دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و سایر فداکاریهای مردم ایران توسط تعدادی نوکر بیگانه و اجنبی در حال نابودی قرار گرفته است.
معلوم نیست دلسوزان نظام اسلامی در چه فکری هستند که هشدارها و فریادهای ایثارگران را در خصوص نفوذ مفسدان در پستهای حساس کشور نشنیدند یا گزارشهای غلط دریافت میکنند|||؟
علی ایحال اوضاع بسیار اسفناک و بغرنج است این حرفها برای دریافت پول و تسهیلات و سهمیه و اغراق در بیان حقایق نیست زیرا هیچوقت تسهیلات نداشتیم خلاصه انقلاب در خطر جدی قرار دارد و اکثریت مسئولان همانگونه که مشاهده میگردد به سوی غربگرایی چرخش کردند اگر فکری نشود و این وضعیت ادامه پیدا کند باید انقلاب را از دست رفته بدانیم.
باسلام نه تنهادرطول8سال دفاع مقدس بلکه ازاول انقلاب تابحال ظلمی که برمردم ماشده درتاریخ سابقه ندارداماجفائیکه مسئولین درحق ایثارگران رواداشتندازظلم دشمنان اشدتربوده است جاداردآقایانیکه خودراصاحب انقلاب میدانندومملکت راغارت میکنندبه گذشته بیاندیشندببینندکه کی بودندوازصدقه سرکی چی شدندبه والله فردای قیامت دست ایثارگران ویقه آنهاست اگربه معادمعتقدندقبل ازمرگ جبران م?
اگرپای صحبت هرایثارگری بشینی میگویدطرف معامله ماخدابوده ازکسی هم انتظارکمک نداریم ومسئولین هم ازاین اعتقادسوءاستفاده کرده وحق قانونی وشرعی آنهاودراصل حق خانواده آنان رانادیده میگیرندآیاتابحال آقایان فکرکردندکسیکه وجودش رافدای انقلاب کرده وتوان کارکردن نداردخانواده اش چطورامرارمعاش میکنددعاکنیم صاحب اصلی مان زودتربیایدتاناعدالتی هابرچیده شوداللهم عجل لولیک الفرج
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi