شناسه خبر : 57726
چهارشنبه 04 بهمن 1396 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس بنیاد به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) اسوه ایثار و استقامت و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

پرستار کار سختی را بر عهده دارد، اجر بزرگی را هم دارد؛ اما وظیفه‌ی سنگینی هم دارد. این تعادل میان وظیفه و پاداش، میان حق و تکلیف، یکی از ارکان بزرگ مفاهیم اسلامی و مبانی اسلامی است.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بسمه تعالی
حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) اسوه ایثار و استقامت است. بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل کرد و ضمن حفظ و دفاع از ارزش ­های مقدس اسلامی با خطبه ­های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش موثری داشتند و از بازماندگان آن واقعه دردناک به خوبی پرستاری کردند. درود بی پایان خداوند بر این بانوی نمونه اسلام باد که با ایثار و فداکاری و تحمل رنج و درد بسیار و اقدامات تاثیرگذار و فضایل بی شمارشان نقشی ماندگار از خود بر جای نهادند.
ولادت حضرت زینب(س) مصادف با روز پرستار است. ضمن تبریک میلاد این بانوی گرانقدر به تمامی ملت شریف ایران، پرستاران عزیز و به ویژه همسران محترم جانبازان، آزادگان و شهدای معظم، مقام بانوان معظم ایثارگر را که با صبوری و وفاداری الگوهای شجاعت و ایثار را همراهی و همیاری نمودند، ارج می نهیم. به یقین مقام صبر این بانوان معظم نزد پروردگار کریم محفوظ و مأجور است و خیرات و حسنات این همدمی در دنیا و عقبی ثمره گذشت، ایثار و فداکاریشان است. 
سید محمد علی شهیدی

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi