شناسه خبر : 57727
چهارشنبه 04 بهمن 1396 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهتمام مدیران آموزش و پرورش برای اجرای مفاد سند 2030

اگر مدیران آموزش و پروش، نمی فهمند ؛ وای به حال ملتی که مسئولین پرورش فرزندانشان، حداقل فهم و درک از امور اجتماعی و عقیدتی جامعه خود ندارند!

اگر می فهمند پس در راستای اجرای مفاد سند 2030 افکار عمومی را محک می زنند! و یا در حال اجرای آرام سند ضد اسلامی 2030  بوده اند که با تندروی صدای آن بلند شده و افکار عمومی جامعه را بیدار کرده است!

شاید هم حذف مطالب مرتبط با ایثارگران و شهداء از کتب درسی، نه کج سلیقه گی، بلکه برنامه ای است حساب شده در راستای تلاش برای حساسیت زدایی از جامعه و شکستن حرمت ها و حریم ها و لوث نمودن آن و  فی الواقع در ادامه حذف تدریجی دروس با موضوع شهداء از کتب درسی، قدمی دیگر در این مسیر است!

اگر روحیه دانش آموزان بخاطر حضور در گلزار شهداء مخدوش می گردد، آیا ورود آنها به مقبره مشاهیری همچون حافظ ، سعدی ، ابوعلی سینا و باباطاهر ، باعث وارد آمدن خدشه به روح و روان آنان نمیشود؟!!

با این فرمان که مدیران آموزش و پرورش پیش می روند، بزودی ورود به حرم ائمه اطهار(س) و امامزادگان را هم برای دانش آموزان منع می کنند و عزاداری اباعبدالله حسین(ع) را ترویج خشونت و برخلاف فرامین روانشناسی و سند 2030 دانسته و نه تنها ورود کودکان به مراسمات عزاداری را منع می نمایند، بلکه از حضور دسته جات و انجام عزاداری ها در انظار عمومی نیز ممانعت می نمایند!

و باز با همین فرمان که می روند، بزودی دیگر نباید نامی از شهداء برد و حتی می بایست منتظر مذمت نمایش تصاویر شهداء، نماهنگ ها و فیلم های دفاع مقدس، مدافعان حرم و عزاداری سید الشهداء و ائمه اطهار باشیم!

باید بدانیم مدیران آموزش و پرورش، پیرو دستورات و نسخه های مغرضانه بیگانگان که دشمنی آنها با نظام اسلامی و جوامع مستقل به اثبات رسیده ، هستند و یا پیرو دستورات اسلام و فرهنگ ایرانی و اسلامی این مرز و بوم که رهبرش مؤکدا بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح دارد؟!!

متأسفانه روابط عمومی آموزش و پرورش در مقام توجیه اشتباه فاحش مسئولین آن وزارت، بجای عذرخواهی و اقرار بر اشتباه صورت گرفته، دلایل بی جا و باطلی را مطرح و حتی در اطلاعیه توضیحی، به نحوی اقدام جاهلانه خود را توجیه و تحکیم نموده است!

 اما به مدیران غافل آموزش و پرورش می گوئیم که بار آخرتان باشد که غفلت می کنید و بدانید که بار آخرمان است که غفلت شما را به حساب نادانی و جهالتتان می گذاریم.

کانون همبستگی فرزندان شاهد

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi