شناسه خبر : 57738
جمعه 06 بهمن 1396 , 19:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شایستگی حداقل مدت اسارت

حسن نظریان- اطلاع یافتیم لایحه ای از سوی نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ارایه شده است که الحمدلله تا کنون تصویب نشده است. در ماده ی "ه" نمایندگان قرار است تصویب کنند که مدت اسارت باید حداقل 6 ماه باشد. در حالی که مدت زندانی سیاسی را قبلا" مدت حداقل 3 ماه در قانون تصویب کرده اند.

 آیا هیچ عقل آگاهی می پذیرد که حداقل مدت اسارت باید بیشتر از حداقل مدت زندان سیاسی قبل از انقلاب باشد؟!!! خوب اینان در زندان گروهک های ضد انقلاب و تروریست ها نبودند و مقایسه شرایط آن با زندان سیاسی برایشان نامأنوس است.

 نمایندگان این را بدانند که قانون گذار در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران قید کردن شرط حداقل 3 ماه برای زندانیان سیاسی را به دلیل کم بودن سختی نسبت به اسارت به ویژه نسبت به گروگان توسط گروهک های ضد انقلاب (که اغلب مدت زیادی نبوده است) بوده است.

 البته این اصلاحیه از هدایت های ظالمانه بنیاد شهید و امور ایثارگران است. به نظر می رسد در صورتی که قید حداقل مدت اسارت لازم باشد، مدت یک ماه یا این که همان سه ماه که برای زندانیان سیاسی تعیین شده است برای مدت اسارت نیز تعیین شود مناسب باشد. در غیر این صورت تعیین نکردن حداقل مدت اسارت زیبنده تر است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام |، قصد دارند با هر ترفندی تعدادی از ایثارگران را حذف کنند در واقع این فعالیت از دوران دولت اصلاحات شروع شده و همچنان ادامه دارد فقط میتوان به مسئولانی که اینقدر خوش خیال هستند بگوییم چراغ از بهر تاریکی نگهدارند زیرا با وضعیتی که از توسعه سیاسی و رشد گسترده فساد شاهد هستیم بزودی بحران های بزرگی دامن گیر نظام اسلامی خواهد شد که در این صورت نظام اسلامی بسیاری از فداییان خود را از دست داده و هرگز نمیتواند حماسه های دفاع مقدس را تکرار کنند.
البته سیاستهای ایجاد نارضایتی و بی اعتمادی توسط نفوذیها و ستون پنجم دشمن ایجاد شده لذا بعلت حضور ایشان در پستهای حساس تاثیر بسیار زیادی بجا گذاشته است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi