شناسه خبر : 57741
شنبه 07 بهمن 1396 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور دکتر عباسپور صورت گرفت:

تشکیل جلسه مشترک انجمن و بهداشت و درمان بنیاد

در این نشست مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی، از جمله، آغاز پایش سلامت جانبازان نخاعی در بیمارستان، بحث بیمه درمانی، دارو و تجهیزات، لوازم اتوپدی و مصرفی مورد نیاز جانبازان و رفع نواقص توزیع طرح قرار گرفت و در همین رابطه تصمیماتی اتخاذ گردید.

فاش نیوز - جلسه هفته گذشته هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی روز چهارشنبه در دفتر انجمن تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه که اعضای گروه پیگیری انجمن نیز حضور داشتند، دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان و دکتر جوادی رییس مرکز ضایعات نخاعی نیز با حضور در نشست مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی، از جمله، آغاز پایش سلامت جانبازان نخاعی در بیمارستان، بحث بیمه درمانی، دارو و تجهیزات، لوازم اتوپدی و مصرفی مورد نیاز جانبازان و رفع نواقص توزیع طرح قرار گرفت و در همین رابطه تصمیماتی اتخاذ گردید.

رییس ایثارگران دانشگاه پیام نور میهمان دیگر انجمن بود که در رابطه با قوانین مربوط به آموزش تکمیلی جانبازان نخاعی و شرایط ادامه تحصیل خانواده جانبازان در سطح دانشگاه پیام نور نکاتی را بیان کرد و در پایان نیز به پرسش های اعضاء پاسخ داد.

همچنین در این جلسه، "اسدزاده" مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی با صدور حکمی برادر"مصطفی مسعودی" را به سمت معاون اجرایی مدیرعامل منصوب و حکم را قرائت و به وی ابلاغ کرد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
...
بیمه ایران تجهیزات پزشکی می داد من کمر بند و گردن بند گرفتم و دارم .

بیمه دی پول یک مچ بند ۴۲ هزار تومان مرا نمی دهد .

بیمه ایران ۵ ماه است که هزینه بیمارستانی ۲۴۰ هزار

تومان مرا نمی دهد .

بیمه دی پول ویزیت مرا ۲ ماه است که نداده .
...
اینها را گفتم که بدانی :

حقوق های نجومی و اختلاس میلیاردی را کسی کاری ندارد ؟!

ولی بدبخت جانباز ۵% که حقوق ندارد بیمه هم ناقص دارد ؟!

چون بچه های جبهه و جنگ دشمن زیاد دارند ؟!

...
سلام،آقای‌ رییس‌ ایثارگران‌دانشگاه‌ پیام‌نور،چه‌ سوالاتی‌ پرسیدند و چه‌جوابی‌دادید،آیا‌ میتوانید جواب‌ من‌ و خیلی‌های‌ دیگررا بدهید؟‌ چرابرای‌ دفاعیه‌‌ فوق‌لیسانس‌ باید۴۰۰۰/۰۰۰﷼ دانشگاه‌ پیام نور‌ طلب‌کند. وچراتخفیف‌۳۰٪راشمااعمال‌ نمیکنید‌ تامن‌ودیگران‌ ازآن‌ استفاده‌ کنیم‌. اصلا‌ شما‌کاری‌ انجام‌ میدهید؟به‌وجدان‌ خودتان‌رجوع‌ کنید‌، چه‌کا‌رمثبتی تابحال‌انجام‌داده‌اید؟قانون‌اول‌سال‌ابلاغ‌شده‌ولی‌ ازطرف‌شما‌و دیگرهمکارانتان‌اجرا نمیشود،چرا؟ بعدهم کمبود منابع‌ را‌علم‌میکنیدو..... خودتان تبرئه‌ میکنید،کم کاری‌‌ازطرف‌ شما‌وضررکردنش‌با‌من‌بستری‌دربیمارستا نوصدمه‌روحی‌وروانی‌اش‌با‌دانشجو،همین‌اعمال‌شمامسیولین‌ است‌که‌ذهنیت‌ایجادمیکند ومخهای‌ این‌کشور‌ رامتواری‌میسازد،ریشه‌ای‌ فکروعمل‌کنید
سلام
پس از سالياني مجتمع ايثار شيراز بصورت نصفه و نيمه شروع به کار کرد .تنها قسمت درماني راه اندازي شده بخش فيزوتراپي است که زمانيکه بنده همسرم را که بعلت بيماري اي ال اس از دو پا فلج شده را با ويلچر به انجا بردم متاسفانه اسانسور ان هنوز بکار نيافتاده علت انرا عدم استانداردبودن اسانسور بيان کرده اند .
چطور ميشود اساسي ترين قسمت يک ساختمان که کارش فيزوتراپي است اسانسور نداشته باشد . دکتر 10 جلسه براي ما فيزوتراپي نوشته اما من نميدانم تکليف جانبازان 70 درصد که هميشه بايد به فيزوتراپي مراجعه کنند چيه ؟
اصلا چرا فيزوتراپي را در طبقه دوم گذاشته اند با وجود طبقه همکف که خالي و بدون هيچ استفاده اي است ؟
قسمت ديگري هم به هتل اختصاص داده اند که صد در صد خصوصي است و براي يک اتاق دوتخته شبي 270 تومان ميگيرند و قسمت ديگر هم استخر است که اصلا جانباز را راه نمي دهند و بايد بصورت ناشناس بليط بگيرد و داخل شود البته فاميل بازي هم نگو و نپرس ....
جلسه مشترک انجمن و معاون بهداشت و درمان چکار به ابلاغ حکم به آقای مسعودی دارد....وااااااااای مردم از خنده خخخخخخخخخخخخ
چه دکان دستکی ....هههههههههههههه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi