شناسه خبر : 57752
سه شنبه 10 بهمن 1396 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهایی به اندازه زلال ترین خون ها !

وکلای مردم، وزرای دولت، صاحبان قدرت و کسانی که به نوعی ثروت این کشور به صورت های مختلف در اختیارشان است، متأسفانه نمی دانند که مقام و ثروت به چه بهایی دست آمده و چه بهایی مردم برای بدست آوردن و حفظ آن پرداخته شده است.

فرید اسکندری - درود خدا بر خمینی کبیر که آسمان کدر و گرد و غبار گرفته ایران زمین را با دم مسیحیایی خود روشن نمود و دل های گرد و زنگار گرفته ی جهل و خفقان را صیقل بخشید. در این میان در زمانی که خفقان ظلم بی عدالتی زور و فشار قدرتمندان و خوانین سلطنت طلبی در تمامی زمینه های زندگی و اغتقادی مردم ایران را فرا گرفته بود و از سمت دیگر فشار چپاولگران و سیاستمداران غدار صهیونیست به رهبری امریکا و انگلیس زندگی و خواب و خور و حتی اعتقادات پنهانی را گرفته و بر مردم حرام کرده بود.

 در این کشاکش هرگاه انسانی آزاده و فرزانه مانند کاشانی مدرس و... با تمسک به دین و آموزه های دینی میخواست هویت مزدوران و بیگانگان را افشا کند، فورا دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی و مزدوران بی هویت ریالی این جنبش و خیزش را به طرز فجیعی از بین می بردند و دلیل اصلی این ناکامی ها و حرکت ها، فقدان حرکت های مردمی و کمبود سرمایه آگاه انسانی بود.

 بدتر از آن فقدان آگاهی مردم از هویت واقعی و خبیث گروهی سیاستمدار غدار به نام صهیونیست بود که حرکت های اسلامی به بار نمی نشست اما جهان و مردم جهان به وضوح دیدند که حرکت امام خمینی با داشتن پشتوانه عظیم مردمی به طور همه جانبه و یک پارچه چندین قدرت جهانی و مزدوران داخلی آنان را از مسندقدرت کنار زد و اسلام ناب محمدی را جایگزین آن ساخت و مردم جهان دیدند خمینی کبیر و فرزندان برومندش مدت 8 سال با دشمن و ماشین پیچیده ی آن به رهبری استکبار جهانخوارآمریکا و حیوان دست آموزش صهیونیست های خبیث  و حزب بعث جاهل ایستادند.

  این حرکت خمینی و فرزندانش آموزه ای شد برای هر قلب آزادی خواه در سراسر گیتی و این سنت ارزشمند برگرفته از قرآن و این آیین عزت و آزادگی با دفاع فرزندان این خاک از حریم ولایت مرزهای جغرافیایی را یکی پس از دیگری در نوردید و امروز در تمان جهان آزادگی و استقلال طنین انداز شده و به پیش میرود.

 حال در جامعه فعلی و امروزی ما، وکلای مردم، وزرای دولت، صاحبان قدرت و کسانی که به نوعی ثروت این کشور به صورت های مختلف در اختیارشان است، متأسفانه نمی دانند که مقام و ثروت به چه بهایی دست آمده و چه بهایی مردم برای بدست آوردن و حفظ آن پرداخته شده است.

  خون پاک تریت و مطهر ناب ترین جوانان این مرز و بوم و فراق جان سوز این جوانان بهای آن است و کسانی که امروز چه در خانه ملت چه در دولت و دستگاه ها صاحب مقام، پست و اختیاراتی شده اند، برای هر کرسی زلال ترین و مطهرترین خون ها ریخته شده است و صاحبان کرسی ها و قدرت با توجه به پست مورد تصدی باید با تمام وجود و خون خود از آن صیانت و پاسداری کنند و اگر آگاهی کامل داشته باشند، خوب می دانند تصدی این مسئولیت ها خونباراست، چون با خون بدست آمده و باید با جان و خون خود به نحو احسنت از آن صیانت شود.

 اما افسوس و هزاران افسوس که گروه های جناحی و حتی وابسته به جریانات انحرافی و لیبرال و معاند نظام مانند ویروس و طاعون به جان مردم و پیشگامان خون و قیام افتاده اند و مانند زالو خون مردم را به طرق مختلف می خورند و  مصیبت بارتر از آن این است که شقاوت و جسارت را به بالاترین حد خود رسانده و بطور علنی با صهیونیست و مزدوران داخلی آنان همسو شده و دردناک ترین صحنه زندگی هر ایرانی آزادی خواه زمانی ست که از پشت صفحه تلوزیون مشاهده کند که استقلال، هویت، موجودیت، انسانیتش را که در پرچم کشورش به ودیعه گذاشته اند عده ای دست آموز سیاستمداران صهیونیست به آتش بکشند.

  پرچمی که با اهتزازش زنده می شد و با شهادتش با پرچمش معیت و رهسپار حق می شد و همین مردم و شهدا با اهتزاز آن به جهانیان نشان می دهند که که از کدام آیین و فرهنگ و مذهب تبعیت می کنند، وکلای ملت ،مسئولان نظام، صاحب منصبان امروز باید ارزش این امنیت را که با خون بدست آمده بدانند نه آنکه زمانی که امنیت از آن ها سلب شد، قدر آن را بدانند و باید به هوش باشند.

 فرزندان خمینی کبیر همیشه هوشیار در همه جای کشور حضور قدرتمند دارند و تمام کارهای آنان را به عینه می بینند و خوب تجزیه تحلیل می کنند. شاید در ظاهر امر دخالتی نکنند اما خوب می بینند و خوب می فهمند و ارزش های نهضت خمینی کبیر به راحتی و بهای ارزان بدست نیامده که با عوعوی چند تا اوباش مزدور بخواهد سر سوزنی آسیب ببیند و کارگزارانی که چرخه ی اقتصادی و سیاسی نظام را در دست گرفته اند این را باید خوب بدانند، فرزندان خمینی بزرگ ترین طراحان اطالعاتی جنگ را در مقابل هشتاد کشور و مستشاران ارشد نظامی دنیا پیاده کردند و خوب میتوانند نظانم خمینی کبیر را حفظ کنند.

 همین طور که قریب به 40 سال به دنیا نشان دادند و تنها حرف فرزندان خمینی کبیر این ست که تا زمانی میتوانند صبر پیشه کنند که هویت و اصالت نهضت و نظام زیر سؤاب نرود. ما با خون خود، با خمینی کبیر و نایب برحقش امام خامنه ای بیعت بسته ایم که نهضت خمینی را به دست صاحب اصلیش امام زمان (عج) برسانیم و در این راه مزدوران داخلی و اربابان خارجی آنها علی الخصوص صهیونیست و استکبار جهانی آمریکا را از خودشان بهتر می شناسیم.

یا مظلوم ، یا حسین

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام علیکم ، با تشکر از دادستان محترم کل کشور که عاقبت زبان به انتقادی گشور که اگر چند روز قبل انجام شده بود خیلی موثرتر و با ارزشتر بود همچنین با تشکر از مقاله دلنشین و صادقانه ای که هریک از حرفهایش نیاز واقعی کشور اسلامی و فریادهای امت حزب الله است. اما نکته ای باید عرض کنیم که در مقاله حاضر نقطه عطف محسوب میشود که گفته شده ((متأسفانه نمی دانند که مقام و ثروت به چه بهایی دست آمده و چه بهایی مردم برای بدست آوردن و حفظ آن پرداخت کردند)) البته که میدانند لیکن خود را به نادانی زدند !!
مجموعه عواملی دست به دست یکدیگر دادند تا فردی ضعیف و عاجز در مدیریت کوچکترین امور مردم اینطور ناتوان و منفعل دست روی دست بگذارد و در مقابل انتقادات و نصایح و راهکارهای دانشمندان و بزرگان و متخصصین نیز متکبرانه گوش و چشم بسته بماند اما زبانی زهر آگین و تلخ را بشدت فعال کند تا کمال ناتوانی را در تمام عرصه ها اثبات نماید.
در برهه ای از تاریخ عظیم انقلاب اسلامی ایران شرایطی بوجود آمد که دست به دست هم بدهند و فردی ناتوان در پستی حساس قرار گیرد که بهیچوجه صلاحیت احراز نداشت. فریبهای گوناگون مانند سایه جنگ و وعده های دروغ و رفع کامل تحریمها و برجام نافرجام و رحم اجاره ای و فشارهای دشمنان و انزوای غربگرایی و اشرافی گری و خوی کاخ نشینی و حمایت های فاقد حکمت و خودخواهانه و مطالبات انباشته مردمی و برخی سیاستهای غلط و غیر ضروری در حالیکه پیشرفتهای اتمی و فضایی و نانو و گسترش پروژه های عمرانی و اقتدار بی نظیر نظام اسلامی به پیشرفت کشور سرعت بخشیده بود و اقتصاد مقاومتی میتوانست توطئه تحریمها را بطور کلی خنثی کند ، وضعیتی همچون غفلت مسلمانان در احد را تکرار کرد.
این روزها تمام عوامل مذکور بطور عینی روشن و برملا شده لیکن نیاز به راهکاری حکیمانه داریم تا اشتباهات گذشته جبران شود و مانع از عقب گرد دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی گردد. از هر جای ضرر برگشت کنیم منفعت است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi