شناسه خبر : 57776
دوشنبه 09 بهمن 1396 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار امام خامنه ای با خانواده شهید ییلاقی/فیلم

پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) فیلمی از دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده سردار شهید علی ییلاقی فرمانده اسبق لشکر 25 کربلای استان مازندران را منتشر کرد.

دیدار

در این دیدار که 26 دی ماه امسال انجام شد، امام خامنه ای در سخنانی فرمودند: جوان نسل اوّل، کسانی بودند که از روی احساسات، از روی هیجان [کار کردند]؛ احساسات بود، احساسات خوبی هم بود و همان احساسات کار کرد، یعنی یک نظام کهن را سرنگون کرد و اسلام را رو آورد.این را ما کوچک نمیگیریم، امّا غالباً دانه‌دانه‌ی افراد ــ نمی‌گویم همه ــ از روی احساسات لانه‌ی جاسوسی را آن روز رفتند و با شجاعت تمام گرفتند، امّا بعداً رفتند با آمریکایی‌ها صحبت کردند و عذرخواهی کردند.

این ناشی از چیست؟ ناشی از کم‌عمق بودنِ آن انگیزه است. آن انگیزه متّکی به یک زیرساخت محکم نبود؛ انگیزه بود، امّا زیرساختش محکم نبود.جوانهای امروز ــ [هرچند] بعضی [از آنها] هستند که بی‌خیال در خیابان راه میروند؛ زمان جنگ هم بودند، نه اینکه نبودند ــ امّا آن [جوانی] که دنبال وظیفه می‌رود، می‌فهمد چه‌کار دارد میکند.یک نمونه‌اش همین حججی است و صدها نمونه، بلکه هزارها نمونه از این قبیل وجود دارد.

برپایه این گزارش، سردار علی ییلاقی فرمانده بهشهری اسبق لشکر 25 کربلا و از چهره‌های درخشان و همیشه ماندگار دفاع مقدس بود که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت دوران نبرد به 15 آذر امسال به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در ادامه فیلم این دیدار را ببینید:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi