شناسه خبر : 57780
دوشنبه 09 بهمن 1396 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی از شهدای مدافع حرم وظیفه ماست

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران در بازی روز جمعه گذشته در مقابل پیکان با پیراهنی که منقش به تصویر شهید مدافع حرم محمد معافی از شهدای نکا بود، وارد زمین مسابقه شد.

در پی چنین حرکت ارزشمندی از سوی این بازیکن، عیسی معافی پدر شهید مدافع حرم از سیدجلال حسینی و باشگاه پرسپولیس تقدیر کرد و گفت: چنین رفتارهای در میادین ورزشی نشان از قدرشناسی ورزشکاران و حمایت آنها از انقلاب و ولایت دارد.

وی با بیان اینکه قلب ورزشکاران معروف کشورمان هم به یاد شهدای مدافع حرم می‌تپد، اضافه کرد: امثال ورزشکارانی همچون سیدجلال‌ها، نماد یک پهلوان انقلابی‌اند که برای آنها در ادامه مسیر پرافتخار ورزشی‌شان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

قدردانی از شهدای مدافع حرم وظیفه ماست

سیدجلال حسینی نیز پس از صحبت‌های پدر شهید مدافع حرم محمد معافی با عنوان اینکه قدردانی از شهدای عزیز مدافع حرم که در آن سوی مرزها برای حفظ مملکت به مقابله با دشمنان می‌پردازند، وظیفه یکایک هم‌وطنان است، بیان کرد: انشاالله در فرصتی مقتضی خدمت خانواده این شهید رسیده و بر سر مزار ایشان حاضر می‌شوم.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi