شناسه خبر : 57809
یکشنبه 06 اسفند 1396 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایندگان مجلس و وزرای دولت به خود بیایند!

واقعأ اگر بعد از این یوم الله ۲۲ بهمن، یوم الله قدس و ... بخواهند دوباره درگیر رانت و فساد و تبعیض شوند و سر خود را بالا بگیرند فکر کنم به پایین ترین درجه انسانیت تنزل کرده اند. این گروه خوب می دانند ملت، شهدا و ایثارگران وارثان واقعی این نظام هستند

فرید اسکندری - سلام خدا بر مردم آزاده ایران که به رغم تمام مشکلات داخلی، تحریم ها، سختی ها و تبعیض های کشنده اعضای دولت و کارگزاران، باز هم برای اعتلا و اهتزاز پرجم آزادگی و جمهوری اسلامی و پاسداشت خون شهدا، هر ساله به حهانیان ثابت می کنند که ما مردم با عهدی که با اسلام و ولایت بسته ایم پابرجا هستیم و حتی مشکلات کشنده ی تورم و گرانی و ناعدالتی موجود نمی تواند اراده و عشق ما را به آرمان های نهضت خمینی کبیر(ره) کم و یا از بین ببرد.

واقعأ چنین مردمانی را در کدام آیین و  کشوری میتوان دید؟

از صدر اسلام تا کنون مصداقی چون مردم ایران، هیچ یک از ادیان الهی به خود ندیده است. سرگذشت قوم بنی اسراییل، قوم صالح و هود، مسلمانان صدر اسلام و خلفای حاکم، یاران پیامبر بزرگ اسلام که بعد از رحلت ایشان بی وفا شدند و علی علیه السلام را 25 سال خانه نشین کردند، یاران امام حسین(ع) که از تاریکی شب استفاده و امام را تنها گذاشتند، خوارج تندرو که مولای ما علی(ع) را زجر دادند و .... باید یادمان باشد.

آیا مردمی که امروز بی عدالتی را می بینند و حتی نان و شام شب ندارند و دلیل این همه مشکل را خوب میدانید که مسبب اصلی آن دولت، مجلسیان و دستگاه های مختلف هستند، به یک چیزباور و ایمان دارند و آن این است که نهضت خمینی کبیر نباید با فساد و تبعیض وحشتناکی که امروزه از طرف مزدوران داخلی  و خارجی به کشور و مردم وارد می شود، کوچکترین لطمه ای ببیند و خدای ناکرده دشمنان قسم خورده این مردم و نهضت علی الخصوص صهیونیست ها، آمریکا، آل سعود و برخی از هم پیمانان آنها خوشحال شوند و خون شهدای ما را بی اثر بدانند.

خون شهدا همیشه و در هر زمان مب جوشد. شاید مردم و پیشگامان خون و قیام برای مدتی در تگنا قرار گیرند، اما خلف وعده نمی کنند و به عهدی که با معمار کبیر انقلاب بسته اند وفادار هستند و اراده آهنی این مردم و ایثارگران را هیچ بقدرتی نمی تواند خدشه دار کند.

گروهی از وکلای مجلس و وزرای دولت و معاونین و دستگاهای قدرتمند باید آنقدر وجدان داشته باشند که فکر کنند آیا دوباره می توانند به این مردم و ایثارگران دروغ بگویند؟

واقعأ اگر بعد از این یوم الله  22 بهمن، یوم الله قدس و ... بخواهند دوباره درگیر رانت و فساد و تبعیض شوند و سر خود را بالا بگیرند فکر کنم به پایین ترین درجه انسانیت تنزل کرده اند. این گروه خوب می دانند ملت، شهدا و ایثارگران وارثان واقعی این نظام هستند و این را خوب میدانند که اگر نماینده شدند و با ترفند و شعار و راه های دیگر رأی آورده اند، اگر در جایی خودی نشان می دهند به خداوند قسم برای عوام فریبی و انتخاب مجدد است و وزرای دولت هم خوب می دانند جگونه از وکلا رأی اعتماد گرفته اند  و جند درصد شایستگی تصدی این پست  را دارند.

نوجوانی که میان انبوه برف با تیر و ترکش شکمش پاره می شد و جوانانی که مانند آبکش در دشت باز جنوب بدنشان سوراخ سوراخ می شد و حتی جانبازانی که سی سال شب و روز خود و خانواده هایشان زجر می کشند و خون گریه می کنند واقعیتهایی هستند که شنیدنش برای دولتمردان و مجلسیان سخت است اما حقیقتِ به قدرت رسیدنشان همین خون ها و همین له شدن پیکر مطهر حوانان این مردم است که امروزه همه جوره  مورد بی مهری قرار می گیرند!

 سخت است جواب این مردم را دادن. به خون شهدا قسم که سخت است درک کردن شلمچه و رمل هایش و سرمای کشنده کردستان و کوه های بلندش.

شما نمایندگانی که کفایت لازم و وزرایی که شایستگی احراز پست خود را ندارید، اگر شهامت داشتید و به مردم می گفتید ما  تا الان یا کاری نکرده ایم و یا اگر حرفی زیاده ایم در حد شعار بوده است، (یک اصلح و دلسوز را جای خودتان قرار می دادید) شایدآن موقع شهدا، امام شهدا و نهایتا خدای شهدا از گناهانتان می گذشت.

برخی از شما مجلسیان و وزراء از دوران مشروطه، قاجارها، مجلس شورای ملی پهلوی اول و دوم بدترید. در میان آنها و آن دوره بزرگانی چون طباطبایی، بهبهانی ،نائینی، کاشانی، مصدق، فاطمی، ستارخان، باقرخان، آخوندخراسانی و ... حضور داشتند که هر کدامشان می توانستند به تنهایی رهبری یک نهضت را در دست بگیرند و در مقابل انگلیس و روس .... ایستادگی کنند و حتی بعضا جانشان را دراین راه می دادند.

وزرا و وکلا، به خود آیید!

ببینید شما در نهضت اسلامی به این مقدسی و آرامش و  آزادی بیانی که با حرمت خون شهدا بدست آمده چه کرده اید؟ وزرای دولت خودشان را با رزم آرا و اسدالله علم مقایسه کنند. چرا این قدر درد در دل امام مظلوم و پیشوایان آزادگان جهان می کنید؟

مردم به حرمت امام مظلومشان کوتاه میایند.  اگر امام مظلوم، امام دلها، امام خامنه ای لب تر کنند آن موقع اقتدار ایثارگران و جوشش خون شهدا در مقابل چشمانتان هویدا میشود.

یا مظلوم ،یا شهید، یا حسین

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بسمه تعالی
مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران
با توجه به عدم پاسخگویی سپاه پاسداران و بنیاد شهید بدینوسیله:
احتراما به عرض میرساند:
شهید علی اکبرعابدی،فرزندغلامعلی که یکی از ازبنیانگذاران سپاه ایرانشهربود، پس
ازمدت هامبارزه بامنافقین واشرار بلوچستان، سرانجام با”بسیج”به”دفاع مقدس”پیوست ودرمورخه۱۳۶۱/۴/۲۴ طی عملیات رمضان درشب ۲۳ ماه مبارک رمضان در”شلمچه” مظلومانه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
بدینوسیله تقاضای بررسی سوابق شهید علی اکبر عابدی که از مفاخر و مشاهیردفاع مقدس است، و نیز بررسی پرونده حقوقی ام ازسال۶۱ تا-۱۳۹۴ و چرائی؟ عدم پرداخت مطالبات حقوق و نیز علی الخصوص عدم پرداحت معوقه ذخیره مرخصی شهید والامقام در حالی که به همه کادر بازنشسته سپاه و جانبازان سال ۱۳۶۱ معوقات و همه حقوقشان پرداخت شده است!! .. درحالی که شهید علی اکبر عابدی، که ۳۵ سال از شهادتشان گذشته است تاکنون هیچ معوقات ذخیره مرخصی دریافت ننموده اند.
.ش-پ۶۱۱۹۷۱۲ متمنی است با عنایت به مسئولیت و وظیفه شرعی خویش و اقتدا به امیرالمومنین(ع) (رسیدگی به حق الناس و سوال آنان از مهمترین اعمال عبادی- شرعی انسانی و اخلاقی است) عندالله اعاده حق بفرمایید.
کد پاسداری شهید: ۳۱۷۹۳۵۱۴
کد ایثارگری ۶۱۱۹۷۱۲
با احترام
صدیقه قنبری – همسر شهید علی اکبر عابدی
بی تفاوتی مردم در مقابل این همه تبعیض و بیعدالتی خودش مهمترین آسیب اجتماعی است .
چه شد که مردم بی تفاوت شده اند ؟
آقای اسکندری درد دل شما از کسی پوشیده نیست متاسفانه بعضی از وارثان شهدا، ایثارگران اسیرقدرت شده وراه خودرا جداکرده اند که این نوع رفتار به مثابه همان شب تاریک است که امام را تنها گذاشتند وبعد جز توابین شدند ، عرض کنم بنده بر اساس قانون می توانستم سی و پنج سال خدمت کنم که مورد کم لطفی مدیر کل پست استان و شرکت پست قرار گرفتم موضوع را به دو نفر از نمایندگان اصلاح طلب و اصول گرا پیامک زدم، اصول گرا که منو نشاخت خوشبختانه اصلاح طلب پیامک زد که چرا تسویه حساب کردی و وقتی علت را شرح دادم احوالی نگرفت و گویا پشیمان شد، این برادر نماینده خودش ایثارگر است و بنده متاسفم! به حال می خواستم بگویم پیگیری مشکل باید برای نماینده سود داشته باشد زیان در قانون نمایندگان جایگاه ندارد
سلام ، میگویند سالیانه 30 هزار ایرانی در تصادفات کشته میشوند که بعلت حذف هزینه ناچیز و حذف تعلیق و تعادل خودروها بوده 30 هزار نفر در اثر آلودگی هوا و 30 هزار نفر در اثر حوادث طبیعی زلزله و سیل و غیره و 30 هزار نفر در اثر بیماریهای سرطان و اعتیاد و سکته ها و 30 هزار نفر در اثر فرکانسهای پارازیت و 30 هزار نفر در اثر مصرف روغن پالم و 30 هزار نفر در اثر مصرف محصولات تراریخته و همینطور هر سال به آمار کشته های مردم اضافه میشود. در اینصورت دشمنان اسلام و مسلمین نیازی به جنگ و حمله نظامی ندارند بلکه مسئولان نالایق و بی تدبیر برای کسب سود بیشتر و ثروت اندوزی باعث کشتار وسیع مسلمانان و هموطنان عزیزمان میشوند.
شاید امسال نوبت بنده و شما باشد که در اثر بی تدبیری مسئولان جزو هزاران کشته شده های بعدی باشیم که با تدبیر و هزینه ای اندک میتواند مانع از کشته شدن هزاران هموطن گردد.
چرا قانون ماده 51 شامل کارکنان آموزش و پرورش زیر 25 درصد نمیباشد ؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi