شناسه خبر : 57827
چهارشنبه 11 بهمن 1396 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفکرات غربی در نظام اسلامی!

محسن ناطق- اینگونه حرکات (برهنه شدن یک حرکت اعتراضیست؟!) در انظار مردمی که هزاران شهید برای سربلندی انقلاب اسلامی تقدیم کردند، نشانه حضور نمایندگانی از این جنس تفکر غربی در حاکمیت نظام اسلامی است که در اثر سهل انگاری دستگاه های نظارتی و کم کاری قوه قضاییه توانستند با اینگونه تفکر شوم در نظام اسلامی نفوذ کنند و زمینه ساز حرکات ضد شریعت اسلامی شوند.

شریعت گر نبودی انبیا را
طریقت کی رسیدی اولیا را

  اکثریت نفوذی ها ظاهر الصلاح و دارای اعتقادات غربی و بهایی هستند که البته با پشتیبانی مالی و تبلیغاتی همچنین مدارک تقلبی تحصیلی غرب که چند شرط سهل الوصول برای ورود در پست های حساس نظام اسلامی هستند توانستند عاملی از ستون پنجم دشمن شوند.

 کارشناسی که در اداره ای سیاسی و حساس مشغول اختلاس و تبلیغ مظلومیت بهاییان بود با پرونده سنگینی به موزارت خانه و حراست مرکز ارجاع شد. طبق اظهار کارشناس در مرکز با وکیل فتنه گران ارتباط برقرار می کند و وکیل با کانال در وزارتخانه نه تنها کارشناس را تبرئه کرد بلکه در پاسخ به حراست نوشته بود پرونده سازی بر علیه کارشناس پدر کشتگی است لذا اگر یک بار دیگر پرونده سازی شود مسئول حراست مجرم شناخته خواهد شد.

با این وضعیتی که در وزارتخانه ها و دادگاه ها وجود دارد شاهد تحلیل نظام اسلامی و نفوذ گسترده بهاییان و معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی در حاکمیت هستیم که از طریق همین سایت مقدس بارها نسبت به ابراز شواهد و مواردی که عینا" شاهد جرایم و تخلفات قانونی بودیم هشدار دادیم اما ظاهرا" افراد زیادی از چنین شرایطی بهره مند هستند که هیچگونه اعتنایی به تحلیل نظام اسلامی ندارند و فقط به فکر منافع شخصی هستند. خلاصه اولین قربانیان اینگونه خیانت ها فقط خیانتکاران هستند زیرا طبق رسم معمول مزد جاسوس دوجانبه مرگ است و همواره حق تعالی از دین و قرآن و مومنان حفاظت کرده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام
اینگونه حرکات حاصل بی دینی الگوهای ظاهرا دینی است.
دیروز از یکی از بهترین های وزارت نفت شنیدم، "اختلاس گر وزارت نفت جزء انهایی بوده که ظواهر را خیلی خوب حفظ می کرده جای مهر هم برای خودش درست کرده بوده جزء صف اولی های نماز جماعت هم بوده است" . متاسفانه توی همه ادارات هم زیاد هستند ، گروهی که با سوزاندن پیشانی برای خودشان جای مهر درست می کنند تا به پست و مقام برسند به نظرم از بهایی ها هم بدتر هستند .
هرگاه ظواهر دینی بجای تخصص ،مهارت و درستگاری و داشتن ژن خوب ( برادر و فرزند و همسر فلان فرد بالا مقام بودن ) ، شاخص انتصاب در پست های مدیریتی باشد ، باید شاهد اشاعه دروغ و فریب و هر نوع ناراستی باشیم .
دو برادر ممکن است یکی بهترین باشد ودیگری بدترین
ولی 40سال است بجای شایسته سالاری برادر .... بودن معیار مهم مدیریت است!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi