شناسه خبر : 57829
چهارشنبه 11 بهمن 1396 , 15:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد شهید با مسائل ایثارگری چالشی برخورد کند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بر ورود چالشی مسئولان بنیاد شهید برای دفاع از ایثارگران و تصویب قوانین ایثارگری در مجلس تاکید کرد.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بر ورود چالشی مسئولان بنیاد شهید برای دفاع از ایثارگران و تصویب قوانین ایثارگری در مجلس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید راضی نوری نماینده ایثارگر مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی در حاشیه تصویب کلیات لایحه برنامه بودجه سال 97 با اشاره به ایثار و فداکاری های جامعه بزرگ ایثار در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر چه برای ایثارگران قدم برداریم، باز هم کم است چرا که امنیت و اقتدار امروز موجود در کشور مرهون فداکاری و زحمات آنان است.

وی ادامه داد: آنچه که در ماده 17 لایحه برنامه بودجه 97 در مورد ایثارگران آمده است؛به نظر من خوب دیده شده است ولی در صورت ارائه پیشنهاداتی ما می توانیم در جهت اصلاح آن ورود کنیم.

نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مسائلی مانند مطالبات معوقه، اشتغال، آموزش و ... جامعه بزرگ ایثارگران باید از سوی دولت مورد رسیدگی قرار گیرد و وظیفه و افتخاری برای نمایندگان مجلس است که مسائل آنها را حل و فصل کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه بنیاد شهید و پرداخت برخی از مطالبات ایثارگران در سال آینده خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده ای که در دوره نهم و دهم مجلس حضور دارم با قطع و یقین این را می گویم که آنچه در مورد ایثارگران در مجلس مطرح می شود، نمایندگان ملت برای تصویب آن سنگ تمام می گذارند. اگرچه کارشناسانی که در امور مجلس بنیاد شهید حضور دارند، باید به مسائل مرتبط با ایثارگران ورود بیشتر می کنند تا بر اساس آنها نمایندگان ملت قوانین بهتری را به تصویب برسانند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ، بخشی از بودجه کشور را بنام بودجه عمرانی معرفی میکنند در حالیکه قسمتی از پروژه ها را خیرین و قسمتی را اوراق قرضه و مشارکت بانکها و قسمتی را در بدهی پیمانکاران بیچاره و ورشکسته حساب میکنند.بخشی از بودجه کشور را برای راضی نگهداشتن افرادی هزینه میکنند که مخالف امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در نتیجه مخالف ایثارگران هستند. بخشی دیگر به افرادی پرداخت میشود که بوسیله آمار سازی و بزک کردن تقریبا هیچ و عملکرد و بهره وری صفر را در اینترنت و روزنامه های زنجیره ای خیلی عالی جلوه بدهند. بخشی از بودجه کشور را عده ای از مدیران به جیب میزنند تا بگویند مدیران لایقی هستند و نمی گذارند صدای مردم و کارگران و زحمت کشان بلند شود. بخشی از بودجه کشور به جیب افرادی واریز میشود تا کالاهای بنجل و فاقد کیفیت و بدون استاندارد را دارای کیفیت و استاندارد جا بزنند. بخش دیگری از بودجه معلوم نیست در کجا هزینه میشود که مدام مورد سوال است اما جوابی داده نمیشود. اما آخر کارها تمام بودجه کشور که هر سال سه برابر میشود بنام بودجه جاری یا حقوق ناچیز کارمندان که تا هفته اول برج کفایت نمیکند و خدمت رسانی به ایثارگران در بوق و تبلیغات اعلام میکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi