شناسه خبر : 57830
چهارشنبه 11 بهمن 1396 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قوانین گول زنک!

ع ململی- کارشناس شرکت فولاد خوزستان هستم. هرچه قانون درخصوص جانبازان وضع می شود، ای کاش این قوانین بدون پشتوانه نبود و کلا" وضع نمیشد و ما هزینه های این رفت و آمدها را نمی کردیم و ما هم مانند سایر افراد (غیر جانباز) از حق خود دفاع می کردیم.

  خدا میداند و جانبازان این شرکت می دانند تاکنون چه خون دل ها که نخوردیم. اما تاحال فکر می کردیم فقط شرکت فولاد با جانبازان بدند و بدرفتار. اما الان متوجه شدیم که این قوانین بدون ردیف بودجه ای که برای جانبازان در واقع گول زنک بوده. البته نمایندگانی که این قوانین را میدادن، حتما" در مجلس خود را طرفدار ایثارگر جا می زدند و همین که به مقصود خودشان می رسیدند و از منافع آن سودشان را می بردند.

 از اون طرف یه حالی هم به طرفهاشون در دولت و یا ...می دادند که قانونی که نخواهی عملی شود و خرجی ندارد، بذار هزار قانون برای قشر ایثارگر تصویب شود و در روزنامه ها بنویسند و ایثارگران باز در کوی و برزن دلشان خوش شود و مردم هم خوش به حالشان بگویند. و فعلا" همان دو ریالی که ازمسافرکشی بدست میارن را هزینه بد بدو و آخرش هیچی بشود. بجز قوانین زمان روحش شاد رفسنجانی.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
گول رنگ ،خیلی عالی بود
حالا هر قانونی که تصویب شد، خود ایثارگران باید بتوانند تشخیص بدهند که این قانونه یا گول رنگه ؟
با سلام. واقعا هر موقع نمایندگان نیاز به رای مردم دارند چند تا طرح آبکی وقانون بدون پشتوانه مالی تصویب مکنندبعدش در بوق کران قرارش میدهند ملت مظلوم هم دل خوش به اینکه نمایندگانشان به فکرشان بوده اند .که یکی از قوانین قانون برنامه برنامه پنجم وششم توسعه ایثارگران الخوص رزمندگان جانباز بدون درصد بوده که از 1391 تاکنون جانبازیشان توسط ستاد مشترک سپاه تائید گردیده واز موقع تا بحال دولت قانون مدار تدبیر وامید هنوز آئین نامه آن را تصویب نکرده و بنیاد شهید هم پس از گذشت 30 سال ازجنگ تحمیلی هنوز رزمندگان امام ورهبری را سرگردان نگه داشته اند .ما از صدا وسیما تقا ضا داریم برنامه ای در این باره تشکیل دهد واز افراد مثل ماها دعوت کند تا با مستندات موجود جواب قانون گرزیی آنان را بدهیم . جمعی از رزمندگان جانباز بلا تکلیف فارس .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi