شناسه خبر : 57859
شنبه 14 بهمن 1396 , 13:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایندگان جانبازان نخاعی استان البرز انتخاب شدند

«سعید براتی» با ۲۷ رای، «یوسف خسروپور» با ۲۵ رای، «محمدرضا پوریان» با ۲۴ رای به عنوان اعضای اصلی و حجت الاسلام «عبدالله پورمظاهری» با ۱۹ رای و رحیمی موسوی با ۱۸ رای به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره گروه پیگیری و نمایندگان استان البرز در مجمع عمومی این انجمن انتخاب شدند.

فاش نیوز - با حضور جانبازان قطع نخاع استان البرز، اعضای هیئت مدیره گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان البرز انتخاب شدند.

به گزرش خبرنگار ما، اعضای هیئت مدیره گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان البرز روز پنجشنبه پس از تشکیل مجمع عمومی فوق العاده  در شهر کرج مشخص شدند.

در این مجمع که  "محمود غیاثی" نایب رییس انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان ریاست آن را برعهده داشت 27 نفر از جانبازان نخاعی البرزی حضور داشتند و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران بنیاد البرز نیز میهمان ویژه این مجمع بودند، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مجمع عمومی رسما آغاز گردید و تعدادی از حضار کاندیدای هیئت مدیره شدند و بدین ترتیب مجمع وارد پروسه انتخابات گردید و جانبازان کاندیدای خود را شناختند.

بنا برهمین گزارش پس از رای گیری که به صورت کتبی برگزار گردید، با شمارش آراء، جانبازان نخاعی «سعید براتی» با 27 رای، «یوسف خسروپور» با 25 رای، «محمدرضا پوریان» با 24 رای به عنوان اعضای اصلی و حجت الاسلام «عبدالله پورمظاهری» با 19 رای و رحیمی موسوی نیز با 18 رای به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره گروه پیگیری و نمایندگان  استان البرز در مجمع عمومی این انجمن انتخاب شدند.

استان البرز به خاطر همجواری با تهران، جانبازان بسیاری را در خود جای داده است که بخشی از آنها به عنوان میهمان در کرج و شهرهای اقماری آن ساکن هستند.

گفتنی است اعضای هیئت مدیره گروه پیگیری استان البرز به عنوان نمایندگان جانبازان نخاعی استان البرز، سال آینده در مجمع عمومی سراسری انجمن جانبازان نخاعی کشور که در تهران برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi