شناسه خبر : 57873
شنبه 14 بهمن 1396 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه‌های دهه فجر در جوار مقتل شهدای هفتم تیر

موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های خود را اعلام کرد.

روح‌الله علی‌اکبری مدیر روابط عمومی مجموعۀ سرچشمه گفت: موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با هدف آشنایی نسل جوان با آرمان‌های امام راحل(ره) و بازشناسی اهداف انقلاب اسلامی و همچنین آشنایی با چهره‌های تأثیرگذار انقلاب اسلامی، همچون سنوات قبل میزبان دانش‌آموزان در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این آتیه‌سازان ایران اسلامی، بازدید رایگان از موزه شهدای ترور، نگارخانه، یادمان شهدای هفتم تیر، اجرای مسابقه، سرود، بهره‌مندی از رستوران بازی‌های فکری و مهارتی، اجرای نمایش و تاتر، نقاشی دیواری با حضور مربیان کودک و نوجوان است.

علی‌اکبری با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب نیز اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 150 عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، دین و معرفت‌شناسی، هنر و کودک و نوجوان  با تخفیف‌های ویژه برای عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی وجود دارد.

گفتنی است موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهار راه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور است. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
سلام ، در حال حاضر فقط ظاهر عملکرد مسئولان شبه اسلامی و مطابق انقلاب است اما در باطن چیزی شبیه حکومت معاویه است. میدانیم خلیفه سوم اقوام و خویشاوندانش را به منصب های خلافتش قرار داد که بارها فساد و بی بند و باری آنها اثبات شد. در آن دوران مولا امیر المومنین ولید را به جرم شرب خمر که نماز صبح را در حال مستی چهار رکعت بجا آورد تازیانه زد اما در حال حاضر مفسدان را ذخیره نظام معرفی میکنند و بشدت از فاسدان و دو تابعیتی ها حمایت میکنند زیرا مسئولان اقوام و خویشاوندان را در پستهای حساس قرار دادند و بطور کلی میتوان گفت شیوه عملکرد مسئولان بدتر از دوران خلیفه سوم شده است که هیچ شباهتی با شیوه حاکمیت مولا امیر المومنین ندارد و مردم بخوبی آگاه شدند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi