شناسه خبر : 57877
یکشنبه 15 بهمن 1396 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غربت رزمندگان معسر در بودجه سال ۹۷!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی لحاظ نکردن رزمندگان معسر در لایحه بودجه سال ۹۷ را ظلم مضاعفی در قبال ایثارگران در بودجه سنواتی دانست.

فاش نیوز- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی لحاظ نکردن رزمندگان معسر در لایحه بودجه سال 97 را ظلم مضاعفی در قبال ایثارگران در بودجه سنواتی دانست.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید قاسم جاسمی نماینده ایثارگر مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی یادآورشد: بر اساس بند "ب" ماده 88 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه کشور، دولت موظف است اعتبار لازم را به منظور تامین حداقل معیشت رزمندگانی که فاقد شغل یا درآمد باشند را پیش بینی و حداقل حقوق کارکنان دولت را به آنان جهت پرداخت در بودجه های سنواتی درج و در اختیار دستگاه های مربوطه قرار دهد.

 وی اضافه کرد: آن طور که دوستان وزارت دفاع  برای من توضیح و نامه آن را نشان دادند برای رزمندگان معسر در بودجه سال 97 ردیفی پیش بینی نشده است، این در حالی است که دولتمردان قبلا گفته بودند که هم از نظر کمی ان را ارتقا می دهیم و تعداد مستمری بگیر (نه حقوق بگیر) رزمندگان معسر را به دو برابر افزایش خواهیم داد، اما متاسفانه این اتفاق تاکنون صورت نگرفته است.

 رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در رابطه با افزایش مستمری بگیران که در برنامه ششم توسعه تصویب شده بود که رزمندگان معسر حقوق ماهیانه دریافت کنند، هنوز این موضوع برای افراد زیر 25 درصد اجرایی نشده است. البته قول داده بودند این حقوق را به مبلغ یک میلیون و 50 هزار تومان در سال 96 برسانند اما در سال جاری اگر چه  در برنامه ششم توسعه ذکر شده بود این موضوع را ندیدیم. متاسفانه در لایحه بودجه 97 هم آن را لحاظ نکردند و ما به شدت در این زمینه منتقد دولت هستیم .

  نماینده مجلس دهم در خصوص وضعیت ایثارگران استان نیز تصریح کرد: آقای نوبخت وقتی برای بازدید از مناطق زلزله زده به کرمانشاه  آمده بودند به ایشان گفتیم اگر چه مشکلات فراوانی در منطقه وجود دارد، اما سه اولویت مهم در استان داریم. اولین اولویت بحث زلزله و مردم زلزله زده است که متاسفانه در عسر و حرج بسر می برند، دوم بحث ایثارگران است که در یک شرایط بدتر از زلزله زدگان قرار دارند و آسیب جدی دیده اند. سومین اولویت ما در استان کرمانشاه، استمهال وام های بانک ها چه برای ایثارگران و غیره است که بایستی شهروندان استان از این موضوع برخوردار شوند و دولت اقداماتی را انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درپایان تاکید کرد: دراین چند روزباقیمانده به تصویب بودجه هر کاری که از دست ما برای ایثارگران بیاید انجام و تلاش خواهیم کرد تا آن را به سرانجام برسانیم، ولی واقعیت این است که به عنوان یک نماینده از قشرایثارگران، دولت را نمی بخشم چرا که با وجود اینکه در برنامه ششم توسعه، محور بر حداقل معیشت ایثارگران گذاشته شده بود، اما در بودجه سال 97 موضوع لحاظ نشده است.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
با سلام :
اینجاست که دستور آتش به اختیار الزامیست
ما رزمندگان جبهه رفته فاقد درآمد و بیکار ، برابر قانون جاری کشور حق خودمان را از جبهه ندیده ها و نرفته گان که با پارتی بازی خودشان را جانباز و ایثارگر جا زده اند و سالهاست از این مزایا و منابع دیگر بهره مند ند ، خواهیم گرفت
بدلیل فقر مالی و مشکلات شیمیای ناشناخته دوفرزند معلول که بهزیستی هیچ امکانی در اختیار نمیگراند همسرم 18سال جدا شد من ماندم بافقر مطلق فرزند معلول دوسال است سن بالایم و معلویت فرزندم توانای کار نداریم فقط با تبلیغات شروع بکار تخصصی کردیم اما پارتی حق الحساب در اداره اموزش و پرورش جایگزینی با دلالی خود را وارد میکنند هیچکس هم پاسخگو وخسارت به این اداره هم نیست لابی باعث شد سه سال فاقد یکریال دارمد بلشیم نه سپاه ونه بهزیستی هیچگونه حقوق عسر خودم را بعد سه سال پرداخت میکند نه فرزند معلوم اگراتحاد دفاع مقدس مان را تجمع کنیم مطمین باشید یک نفر از این دولت و قانوگذاران ومافیای فساد که حق وحقوق ما را بالا میکشند
جناب بلوچی سلام
لطفا جهت پیگیری مشکلتان، شماره تماسی از خود به سایت ارسال کنید
این شماره منتشر نخواهد شد و صرفا جهت پیگیری ما می باشد
آقای جاسمی عزیز ! بالاخره دولت باید پول نجومی بگیران و حرامخواران خائن خود را از یک جایی تأمین میکرد که این قرعه به نام رزمندگان مُعسر زده اند
لعنت خدا بر این دولت آمریکایی
باسلام محضرحضرت بقیة الله اعظم اروحنا ضمن عرض ادب واحترام خدمتشما بزرگان دین تورابخدا بدادجانبازان مخصوصأ زیر۲۵ درصد برسید سنهابالا رفنه هزینه هاسرسام آورشده با این دریافتی ناچیز ۵۹۴ هزارماچه کنیم
وای اگر روزی شود بر توسن قدرت سوار ــ ــ آنکه کارش روزگاری، خر سواری بوده است.
این دولت لیاقت هیچی را ندارد. حتی ......سواری را
در راهپیماییهای اوّل انقلاب مردم این شعار را می دادند که: مرگ بر این سلطنت سگ صفت پهلوی. امّا الان من این جسارت را به این دولت نمی کنم لیکن باید بگویم که: لعنت خدا و خلق خدا بر خیانتکاران درحق ملّت. هرکسی که می خواهد باشد .
دولتی که با اوباما و ترامپ و جان کری و امثال آنها نرد عشق می بازد و رییس آن نیز آمریکای جهانخوار را کدخدا می نامد، کاری بهتر ازین بلد نیست، انجام دهد.
خوبه رزمندگان و جانبازان را به کمیته امداد معرفی کنند
بانام ویادخدا/خدایا توخود شاهدی روزگاری بنای برایمان به تکلیف جان درکف درعملیاتها مردمردانه ازهرچه بودگذشتیم حالا هم بدست همرزمان خودمان برادران ایمانی درتنگنای غربت افتاده ایم غریب غریب غریب شهدای زنده/پناه برخداو هم توکل برخدا/ممنون ازفاش نیوز/خیرببینید/استان لرستان
گله را به گرگ سپردیم حضرات آقایان دارند دنبال دزدمیگردند در حالی که دزد از خودشان است وخون ملت شهید پرور و ولایی را به کام میکشند از هر جا میبرندتا جیبشان پروپیمون باشدبه عبارتی بیت المال را بیت الجیب نمودند ولی وای به روزی که رهبرم سید علی اشارتی بفرماییدجانم فدای رهبر
جناب آقای جاسمی ! غصه نخور برادر عزیز و بزرگوار ! بالاخره دولتمردان نازنین ما باید پول داشته باشند که بروند در هتلهای سوئیس و سوئد و دیگر کشورهای اروپایی با سران جنایتکار آمریکا و ممالک غربی بنشینند و گل بگویند و گل بشنوند و نرد عشق ببازند و یک برجام سراسر چرند و مزخرف برای ما به ارمغان بیاورند!!!!
نامردا من نون شب ندارم سی ماه تو جبهه سومار جنگیدم .چرا قانون ایثار گران رو اجرا نمی کنید .شما اینقدر ... هستید که به حرف خودتان ارزش قایل نیستید .چون ریس بنیاد شهید باید حق ما رو بخوره.....‌‌
خیلی خوبه والا، بجای اینکه با گذشت سن رزمندگان وایثارگران وبیشتر شدن تبعات جنگ تحمیلی ودردمندتر واسیب پذیرتر شدن و در کنارش افزایش تورم وگرانیهای سرسام اور وبی ارزشتر شدن پول ملی این مبلغ ناچیز وبخورنمیرو که در طی این سالیان هیچ افزایشی نداشته رو که از ابتدا بحث پرداخت در قالب حقوق بود نه مستمری بعنوان حق وحقوق حقه رزمندکان در قانون وبودجه سنواتی سالیانه تثبیت واجرا کنند حالا زمزمه های حذف وقطع ان بکوش میرسد حتما اقایون دولتمدار بودجه حقوقهای نجومیشون به کمبود خورده که دیواری از دیواررزمندگان کوتاهتر پیدا نکردن ،واقعا جای بسی خجالت وشرم سرافکندگی داره با اینهمه ادعای مسلمانی ،درجایی که دول و کشورهای به زعم اینها کافرواجنبی انگونه از کهنه سربازان وبازماندگن جنگهایشان تقدیر وتکریم وبزرکداشت وانواع واقسام اعطای پاداشها ومدالها وساخت مجسمه وخدمات مالی وتفریحی و… .اعمال میکنند اما در کشور ونظام ما رزمندگان وبازماندگان جنک را که صندلیهای راحت وحقوقهای چن ده میلیونی را از سایه سر رشادتها واز خودگذشتگی انها دارند اینگونه برخلاف توصیه ها وتذکرات عدیده امام در مشگلات ومصیبتهای زمانه غدار رها وفراموش وبه امان خدا رها میکنند بقول وفرموده امام شهیدان اکر مسلمان نیستید لا اقل ازاده باشید واز کشورهای کافر واجنبی که که رزمندگانشان را بها داده وارزش و قداست برایشان قائلند یاد بگیرید،واما روی سخنم با ایثارگران متواضع متین وسربزیر و با حیا که تنها در اثر وجود این خصلتهای ارمانی وخداپسندانه وسکوت ورضایتشان اینگونه مورد هجمه وظلم واقع شدن وغارتگران بیت المال را برای ادامه این حق خوریها واغماض وکوتاهیها جری وکستاخ کردن، وقتش هست که صدای اعتراض ومخالفتتان را به این ظلم اشکار واین تضییع حقوق بلند ودولتمردان بی انصاف و فراموشکار را متوجه حداقل وظایف شرعی وقانونی اشان نمایید
بشدت منتقد بودن کارساز نیست بس است تصویب قوانین بدون پشتوانه اجرایی، شعار را کنار گذاشته و ومسئولین امر را مورد سئوال واستیضاح وفراخوان دهید. فقط در پی رفع مسئولیت ظاهری وپندوتذکروسرزنش نباشید بلکه استین بالا زده وومطالبه وبازخواست کنید تا حصول نتیجه ،حتما انتظارندارید رزمندگان معسر وگرفتاری را که بعضا وعموما از قشر شهرستانی وروستایی واز نقاط دورافتاده ومحروم وبدور از امکانات ودسترسی به مسئولین بیدرد بالا نشین هستند بتوانند کاری کنند در انصورت پس شما نمایندکان قشر ایثارکر جایگاهتان در مجلس چیست وچه میکنید ،بقولی دست ما کوتاه وخرما برنخیل ،از شما انتظار پیگیری واحقاق حقوق حقه رزمندکان وایثارکران هست نه بیدردان فارغ وبدور از فضای معنوی دوران دفاع مقدس،واگر در این برهه کوتاهی وقصوری از ناحیه شما صورت گرفته ومنجر به اسیب روحی روانی ومعیشتی به این قشر وارد وحادث شود شما نیز بگفته امام دراتش خشم الهی خواهید سوخت انجایی که فرمودند ؛ نگذارید پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار بشوند و گرنه در آتش دوزخ الهی خواهید سوخت.
بشدت منتقد بودن کارساز نیست بس است تصویب قوانین بدون پشتوانه اجرایی شعار را کنار کذاشته و ومسئولین امرو مورد سئوال واستیضاح وفراخوان دهید فقط در پی رفع مسئولیت ظاهری وپندوتذکروسرزنش نباشید بلکه استین بالا زده وومطالبه وبازخواست کنید تا حصول نتیجه ،حتما انتظارندارید رزمندکان معسر وگرفتاری را که بعضا وعموما از قشر شهرستانی وروستایی نقاط دورافتاده ومحروم وبدور از امکانات ودسترسی به مسئولین بیدرد بالا نشین هستند بتوانند کاری کنند در انصورت پس شما نمایندکان قشر ایثارکر جایگاهتان در مجلس چیست وچه میکنید ،بقولی دست ما کوتاه وخرما برنخیل ،از شما انتظار پیگیری واحقاق حقوق حقه رزمندکان وایثارکران هست نه بیدردان فارغ از فضای معنوی دوران دفاع مقدس،واکر در این برهه کوتاهی وقصوری از ناحیه شما صورت گرفته ومنجر به اسیب روحی روانی ومعیشتی به این قشر وعرد وحادث شود شما نیز بگفته امام دراتش خشم الهی خواهید سوخت انجایی که فرمودند ؛ نگذارید این پیشکسوفتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار بشوند و گرنه در آتش دوزخ الهی خواهید سوخت.
سلام، بر اساس مصوبه ایثارگران می تولنند ۳۵ سال خدمت نمایند شرط ادامه این خدمت داشتن یک رابطه قوی با مسولین دستگاه مربوطه می باشد شاید باور نکنیدولی حدود یک ماه مدیر کل پست استان گیلان با تنزل ردیف سازمانی ریس اداره به کارشناسی، ایثارگر به نام حسن زاده را اجبار به درخواست بازنشستگی نمود از این نوع برخورد استنباط شده و میشود که باید یک رجال سیاسی در قوه مقننه و مجریه داشت به عینی دیده میشود که ابلاغ قانون پشتوانه ندارد اینها همش کشک است !
تصویب بودجه رزمندگان طرح معسرین برای همه پرونده های تکمیل شده یک معیار بسیار مهم برای تشخیص درستکاری و عدالت محوری نماینده های مجلس و دولت است .
اگر تصویب نشود یعنی همه انها عضو شبکه بزرگ ناراستی هستند .
دولتی که به رزمندگان و مدافعین مرزهایش رحم نکند آیا به سایر مردم رحم می کند ؟!
درود رزمندگان گرامی این اقاین اگر میخواستند کاری کنند بعد از گذشت ۳۰سال پس از جنگ کرده بودند این مسئولین بغیر از دروغ ریاکاری وپرکردن جیب خودشان واطراف یانشن کار دیگری بلد نیستند همان وقتی که در قانون ایثارگران ما رزمندگان را اخرج.کردند میبایست ما هم متهد شویم وصدای خود را به گوش اینها برسانیم لذا از این موقعیت اسفاده کردند وحق حقوق ما زجر کشیدگان در جنگ را به جیب زدند وهیچ امیدی که حق حقوق ما را بخواهند بدهند نیست وما باید با اتحاد وهمبستگی از سراسر کشور به صدای خود را به گوش این ناشنوایشان بی انصاف برسانیم ودر این مورد فراخوان بدهیم/ خط شکنان دیروز/ گرسنگان امروز وبسیار از سایت وزین فاش نیوزسپاسگزاریم ..
سلام دختر من 32 سال در بمباران مجروح شده ودر تاریخ 21/10/96 کمیسیون پزشکی در مشهد رفته ولی تا بحال جواب ندادن لطفا رسیدگی فرمائید
احتراما اینجانب سید اسماعیل بهرامی برادر شهید سید علی فرزندم سیده شیرین در تاریخ 1364.10.15 در همدان بر اثر بمباران همدان مجروح شده و پس از 32 سال در تاریخ 1392.10.3 احراز شده وبه علت موشگل فرزندم برای کمیسیون همدان نتوانستیم برویم . و پرونده را به مشهد منتقل کردیم . ودر تاریخ 1396.9.21 به کمیسیون رفته وتا بحال جوابی به ما ندادند. خواهشمندم رسیدگی فرمائید.
بانام خداسرامدهمه خوبیهاست .جانبازان وایثارگران زیربیست درصدوقتی سنشان بالا میروددردشان ومصرف داروافزایش پیدامیکنه حالا اقایان چجوری تشخیص میدن خدامیداندوماهمشونوبه خداواگذارمیکنیم.دولت اقای روحانی انگارجانبازان وایثارگران رونمیبیندهرچندمابگیم خودمونوکوچک کردیم
غربتی که خودتان باعث شدیددر۲۱فروردین سال جاری زمانیکه درجلسه هیئت نامحترم دولت مبادرت به اصلاح سندراهبردی کردن چراشماسروران بی اهمیت ازموضوع گذشتید،چرادراواسط سال جاری زمانی که به دولت نسبت به تاخیردربرداخت کمک معیشت رزمندگان ازسوی شماتذکردریافت کردمتوجه نشدیدکه سازمان مدیریت کل بودجه باقی مانده کمک معیشت رایکجابه صندوق ایثارگران ساتاپرداخت نمودمتوجه نشدیدکه ختم رزمندگان معسرخوانده شد.پس چرازمانی که لایحه بودجه ازسوی دولت به مجلس تقدیم شدحتی کمیسیون ایثارگران حتی حاضرنشدن متحدانه ازحق رزمندگان معسردفاع کنند.تخلفی بارزازسوی دولت وکوتاهی نابخشودنی ازسوی وکلای مردم نسبت به نقض برنامه ششم دراحقاق حقوق این قشرمظلوم وبی پناه انجامیدواینک تاسف شمادردی ازبچه های سینه سوخته جنگ دوانمیکندفقط اگرشورای نگهبان باتوجه به موضوع مقایرت بابرنامه ششم ودلسوزی چندتن مسئول دلسوزوانقلابی واقعی بشوددردی ازبابت حذف رزمندگان معسرازلایحه بتوانندمساعدتی درباب الحاق نام این عزیزان به قانون فوق دل شکسته این رزمندگان معسروخانواده شان رادرسال جدیدتسکین داده وشادنمایندودرغیراینصورت مسبب بحران وفقردرزندگی این عزیزان اول دولت ودوم کوتاهی شماوکلامیباشد.امیدوارم که خداوندنظری به این قشرمظلوم ایثارگربنماید.
رزمندگان معسر فراموش شدگان جنگ تحمیلی . با این سیصد چهار صد هزار نمیشه یه جفت کفش خرید با این تورم چرا حقوق رزمندگان افزایش نمیدن
معوقات رزمندگان معسر چیشد؟؟
باسلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر جاسمی نماینده مردم کرمانشاه،عزیزان براستی دستای درکار است و اقای روحانی دردوراول خدمتش هم قدمی برای بسیجیان و ایثارگران وهیچکس برنداشتند وفقط حرف بدون ریال تحویل میدهد ودرحقیقت ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا ورزمندگان راداردبسوی نابودی سوق میدهد باید ازطریق نمایندگان مجلس وسپاه مشکلمان به رهبر معظم انقلاب اسلامی برسانیم سپاسگزارم منتشربفرممئید،قاسمی از کرمانشاه
باسلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر جاسمی نماینده مردم کرمانشاه،عزیزان براستی دستای درکار است و اقای روحانی دردوراول خدمتش هم قدمی برای بسیجیان و ایثارگران وهیچکس برنداشتند وفقط حرف بدون ریال تحویل میدهد ودرحقیقت ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا ورزمندگان راداردبسوی نابودی سوق میدهد باید ازطریق نمایندگان مجلس وسپاه مشکلمان به رهبر معظم انقلاب اسلامی برسانیم سپاسگزارم منتشربفرممئید،قاسمی از کرمانشاه
چه نظری بخدا مانده ام دراین کشور کی راست میگه کی دروغ الان هم مانده ام اگرهمین کمک معیشت ۶۰۰هزارتومانی هم قطع بشه چکار کنم آیا کشور افغانستان به من تابعیت میده حداقل میدانم اگرظلمی هم به من بشه از خودی نیست .اگر واقعا بخواهند بودجه همین کمک معیشت را قطع کنند یعنی واقعا قصد دارند تیشه به ریشه باقی مانده مدافعان کشور بزنند.ویا احتمالآ قصد تحریک و آشوب ولی این گروه جانباز و رزمندگان معسر دیگه رمقی ندارند از این کارها بکنند .بدون هیچ ترسی بگم با این کارها و عملی کردن ان فاتحه همه خوانده است
باتشکر از بردان دکترحسینی. واقای سیدقاسم جاسبی دستتون و میبوسم من سیداحمدبهدین هستم. عضو کمک معیشت ۱۵رمضان نوکرشما دلاورمردان باغیرت هستم
سلام چرا شعارهای عدالت را سر میدهند دروغ می گویند حقوق رزمندگان ایثارگر هنوز ناچیز است دفترچه بیمه هنوز صادر نکرده اند چرا مرگ بر مسولین فاسد نظام رزمنده ایثارگر خسرولطفی از کرمانشاه
لعنت خداوند برمسئولینی که به حق رزمندگان معسروقهرمان این کشورظلم کردند وخودشان درحال غارت بیت المال هستند
هیچ حرفی نمانده الهی به حق قرآن خیر نبینه اونی که حقوق من رو که جانباز از کار افتاده دائم سپاه (طبقه پنج) بودم از کمیسیون عالی از بازنشستگی به معسر تبدیل کرد فقط واگذار کردیم به خدا حقمون رو ازشون بگیره
باسلام وعرض ادب به دوستان آیا تو سال جدید افزایش حقوقی در کار نیست
سلام
متاسفم برای اون مسئولانی که این رزمنده ها رو مورد تمسخر خودشون قرار دادن... 3 ساله تشکیل پرونده دادیم هیچ حقوق و مزایایی تعلق نگرفته
با سلام ایا سال 97 حقوق رزمندگان معسر افزایش می یابد
میگن یک میلیون دویست هزار تومان میشه
میشه بفرمایید از کجا شنیدی
چرا در حق رزمندگان ایثارگر ظلم می کنید مرگ بر مسولین فاسد نظام که حقوق ناچیز ما را افزایش نمیدهند
تا کی ظلم شما مسولین نظام فقط دروغ می گوید چرا حقوق ما رزمندگان را افزیش نمیابد دفترچ بیمه هنوز صادر نکرده اند مگر ما چه گوناهی کرده ایم شما دروغ گوه هستید ظلم در حق ما می کنید اختلاس های کلان ووو چقدر ظلم مرگ بر مسولین فاسد نظام از آن روز بترسید که ما رزمندگان ایثارگر قیام کنیم و حق مان را از شما بگیریم یا حسین از دست زالمین خدا شما را نابود کند رزمند ایثارگر خسرولطفی از کرمانشاه یا حسین یا حسین از دست مسولین نظام
مرگ بر مسولین ظالم نظام که حقوق های ما رزمندگان ایثارگر را افزایش نمیدهد مگر ما چه گناهی کردیم چقر ظلم چه چقر بی عدالتی خدا شما را نابود کند که حق ما رزمندگان را پای مال می کنید این بود عدالت که هنوز هم دفترچ بیمه صادر نکرده اند ای دروغ گویان ای فاسدین نگ بر شما ما را به مرحلی جنون رساندید روزی میرسد که جواب ما را بدهید
باسلام ویاعلی ع خدمت دولت مردان بهارستان ابن همه یرمابه این مملکت و حبف ومل میکنند اما وقتی نوبت ایثارگران معسر میرسه همه همسال ماها رو فراموش میکنند شما بیمه اضافه کمک معیشت پشتیبانی کردن همسال ما رو ازیاد بردید بجای این شعار دادن عمل خداپسندانه کنید ماها سن هامون بالا رفته منتظرید زودتر ماهارو بفرستید تو قبر دست بردارید سراین سفره جای ما گرفتارها نییت حضرت بهلول چه کلمات طلایی میگغت
سلام برادر دکترحسینی وبرادر مهندس قاسمی فکر کنم شما ها هم طرح۱۵رمضان معسرین و فراموش کردید چرا بخاطر مشکلات مثل بیمه حقوق منزلت بس هش شعار بود که سر همسال منو گرم کنید دم شماها خیلی گرم مجلسیها چقدر بفکذ همسال متها هستند
باسلام حضور وزیرمحترم وزرارت دفاع امیربزرگوار بنده ۵۶ ساله هستم اهل گدایی نیستم اما یردار دهقان برای همسال ما کاری نکردند بیمه ما چون احتیاج به عمل دارم بخاطر سانحه ماموذیت اسیب دیدم لا اقل امبر شما این زحمت وانجام بدهید در ضمن قرار بود کمک معیشت گیر ها مستمر بگیر شود پس تا کی وقت مردن بفکر میوفتند دولتمردان بیشتر ازبن ما را شرمنه نکنند
سلام بالاخره حقوق رزمندگان معسر زیاد میشه یا نه توروخدا جواب بدید
ظاهرا که زیاد نمیشه
سلام . ظاهرا ما ایثارگران باید گروهی و هماهنگ شکایتی از مسولان ذیربط تنظیم و ارایه نماییم که چرا حقوقمان را طبق مصوبات کامل پرداخت نکرده اند
با سلام وتبریک تولد ابوالفضل عباس وروزجانباز که فقط دراین دوره بااسم جانباز بازی میکنند الان دوم اردبیبهشت شده ولی حقوق ناچیز مارا ندادند حاشا به غیرت شما مدیران محترم
آقا بالاخره میخان حقوق رو بدن یا قطع کنن
بی زحمت کسی که مطلع هست جواب منو بده
نظر چه دردی دوا میکنم وقتی دکتر جاسمی اظهار ناتوانی میکنم نظر ما را کی قبول میکنم خدا به دادم و برسه چند نفر مانند دکتر عزیز هم پیگیر بشن شاید فرجی به دولتی که میخواهد سپاه نباشد به ایثار گر چطور رحم میکنم برای مجلس متأسفم که قانون بود نه پشتوانه میگذارد اصلا چرا تصویب کردن
تنها راهش اعتراض دسته جمعی ما 100 هزار نفری کم نیستم اتحاد واعتراض به عدم اجرایی قانون
برادر عزیز تازمانی که خودمان دسته جمعی ومتحد و با گردهمایی درمقابل نهادهاوسازمانهاوارگانهای متولی فریاد حق خواهی نکنیم همین روند ادامه خواهدداشت.
یا علی مدد.رزمندگان همگی باید با هم همت کنند تا فریادشان انعکاس یابد. اقدامات انفرادی ونامه نگاری به چند نماینده ومسول هیچ سودی ندارد.
سلام از همه ظلمها یی که دولتمردان به شیر مردان صحنه پیکار روا داشته اند بگذریم درد انجاست که کسانی هستند نه گلوله دیده اند نه جنگ حالا شده اند وارٍث انقلاب و میهن و حقوق و مزایای بازنشستگی هم میگیرند /بنده کسی را سراغ دارم که فتق مادر زادی بود و چند مرتبه قبل از خدمت سربازی عمل فتق انجام داد تا اینکه به سربازی رفت و در طول خدمت سربازی یکبار دیگر در بیمارستان امام حسین کرمانشاه عمل فتق انجام داد بعد از سالیان متمادی که از خدمت ترخیص شد ه بود یکی از اقوام که در بیمارستان بود پرونده ایشان را به جریان انداخت و با یک کمیسیون صوری بدون حضور بیمار /ایشانرا از کار افتاده کلی معرفی کردند و حالا نیز حقوق میگیرد و از تمام خدمات نیروی مسلح برخوردار است و امثال انها هست اگه غربالگری کنند میتوانند این افراد را بیابند / یا اینکه میگویند رزمنده معسر کدام معسر؟ فردی که دارای دو باب مغازه نانوایی است ایا معسر است؟؟ نه برادران عزیز اگه پارتی داشته باشید همه چیز درست میشود // و اگر نداشته باشید ول معطلید وتو هی بگوو دولت ظلم میکند.
چرا ما رزمندگان دفاع مقدس نه جزو زندها و جزو مردها با ششصد تومان به کجایی زندگی میرسه مگر ماه چند ساله دیگه زند میمانیم
سلام خسته نباشید منهم یکی از رزمندگان معسر وبسیجی هستم که الآن نزدیک چهارده سال تمام است که بی دلیل موجهی از شغل رسمی دولتی خود با زد وبند نامردان اخراج شده ام ونزدیک دوازده سال است که به دیوان عدالت اداری شکایت کرده ام اما تاکنون نوبت رسیدگی به پرونده ام نشده من نمیدانستم که دفتر حمایت از ایثارگر ان در دیوان وجود دارد برای همین از طریق عادی پرونده ام را تحویل دیوان داده ام شوخي نیست چهارده سال در انتظار عدالت ماندن من نه پول دارم نه پارتی فقط هر کس راهی دارد به یاری کردنم بداند اجرش را از بی بی دو عالم میگیرد چرا که به نوکری از نوکران ایشان کمک کرده اگر راهی دارید ومیتوانید.یاریم کنیدبه پاس همسنگری روز ها ی جنگ دریغ ندارید فریاد مضلومیت من را بشنوید آیا کسی هست مرا یاری کند. رزمنده ای دلشکسته ومورد ظلم وستم قرار گرفته چون صدای آدم فقیر وبی پارتی به جای نميرسد مگر به لطف خدا واهل البیت صلوات الله وسلام الله علیهم اجمعين. التماس دعا ویاری. برادر شما. والسلام
لام.
پس اينهمه پیامی که فرستاده ام چی شد.
سلام به همه ی رزمندگانی که جانانه جنگیدن و عمر و جوانی خودشون رو گذاشتن برای این نظام اما هیچ کسی قدر و منزلت اونها رو ندونست، حالا که پا به سن گذاشته و نیاز به حمایت دارند نادیده گرفته میشن، یاد وصیت نامه شهید باکری افتادم که میگفت ..........
افزایش حقوقی فکر کنم در کار نیست امسال
مرگ بر کسی که حق رزمندگان بالای شش ماه حضوردرخط مقدم داشتن را ضایع کرده ومیکند لعنت خداوند برآنان وهمدستان آنان...لعنت خدابرکسانی که جبهه نرفتند وجانباز ورزمنده شدن با کواهی دروغین دو شاهد همرزم که از بستگان یا آشنایان آنها بوده در ضمن بعضی از خدا بی خبر حق رزمندگان وجانبازان را ضایع میکنند وبعضی ناحقی ها را حقوق بگیر فقط ؤفقط ما فی سبیل الله جبهه رفتیم هیچ توقعی از سهمیه ها نداشتیم ونداریم واز جهتی که بر اثر موج گرفتگی ومشکلاتی از این قبیل گرفتار شدیم وشرمنده زن وبچه ها شدیم که باید کار کنند وپول دارو درمانمان راازحق خودشان به ماها بدهند شرم میکنم از خانواده ام خداوند گرفتارشان کند که حق رزمندگان وجانبازان واقعی را ضایع نمودند شمایی که از خدا بی خبرید خیلیها به ناحق میسوزند ومیسازند چون بعضی ها به راحتی حق وناحق میکنند واسمش رو پارتی گذاشتن ولی مطمعن باشید چوب خدا صدا ندارد وروزگارهمیشه بروفق مراد شما نیست بنده از زمان جنگ دچار استرس شدید شدم که بعضی وقتها از خونه نمتوانم بیرون برم شرایط بسیار بدیاز لحاز مالی وبیماری دارم ولی خداوند منان رهایمان نکرده دست به کاری بزنیم که حق مظلومی ضایع شود ومطمعنم این دنیا محل گذره هرجوری میگذردولی خدا از سر تقسیر مشکل سازان نگذرد ودرضمندر عملیت والفجر ۵ مجروح شدم ازناحیه اعصاب وروان با داشتن صورت سانحه وتأییدیه دکتران معتمد ایثارگران نتوانستم حتی یک دفترچه درمانی بگیرم آمین یارب العالمین
مرگ بر کسایی که در بنیاد پارتی بازی کرده ومیکنند لعنت خدا برآنهایی که حق دیگران را ناحق میکنند ولی از قدیم گفتن هردرخت گردو چندتایی هم پوچ دارد این همان کسایی هستن بعنوان بسیجی به پادگانی اعزام میشدوبعداز چنروزی فرار میکردن وباهمان مدرک فرار اقرار میکند جبهه رفتم واسمی از فرارنیست این همان گردوی پوچ است ولی دلاور مردانی هستن که مجروح شده اند وپیگیری نمیکنند ومیگویند بخاطر درصد نرفتیم وای خدا وکیلی به جانبازان شیمیایی ها وموج گرفته هایی که توان کرکردن راندارن ومداوم دارو مصرف میکنند اهمیت بدید فقط بخاطرداروودرمانشان که همه افراد خانواده را مریض نکنند دیگه بیشتراز این نمیتوانم چجوری بگم
باز هم ظلم در حق رزمندگان که حقوق ما هنوز ناچیز است چرا مرگ بر مسولین رزمنده ایثارگر خسرو لطفی از کرمانشاه
باز هم سرداران مسولین ختلاس های کلان ووو و حقوق های ناچیز رزمندگان و بی عدالتی حق رزمندگان ایثارگر راه پای مال و لگد کده اند یا حسین یا حسین
سلام ودرود برهمه رزمندگان دوران دفاع مقدس انشاالا اگر خدا مارا درنطر داشته باشد ومسعولین هم بزگواری کنن حقوق اصافه میشود یا علی مدد
مرگ بر مسُولین فاسد چرا حقوق های رزمندگان ایثارگر افزایش نمیابد دفترچ بیمه هنوز صادر نکرده اند فقط شعار عدالت را سر میدهید دروغ می گوید ما دگر مرگمان نزدیک است کی عدالت را می بینیم خدا شما را نبخشد
برادران رزمنده آسوده بخوابید لاریجانی ها جان شما میگیرند حق شماهاست که در خاج از کشور میخورند یک آب هم روش
جوانی بودم که در نوزده سالگی دراثر اثابت ترکش به صورتم فکم از دوجا شکست و16دندانم متلاشی شد ولی درآن زمان به دلیل نیروی جوانی فیزیکی متکی بخودم شدم ودنبال درصد نرفتم پس از حدود17سال ومیانسالی وتورم نیاز به حقم پیدا کردم که با مراجعه حداقل سی بار به مراکز مختلف حقم را به گفته رییس امورایثارگران ارتش خورده اند ومدارک مرا بی نقص تشخیص دادند که مرابه بازرسی ستاد مشترک ودر صورت نتیجه نگرفتن دفتر ریاست جمهوری راهنمایی کردن که اولی نتیجه نداد ودومی راهم خودم نرفتم چون هیچ کس دلشان برای من وامثال من نمیسوزد ناگفته نماند درحال حاضر خرج زن وبچه هایم را پدر باز نشسته ام میدهد وحتی التماس من برای یک کار هم بی نتیجه ماند.
متاسفم برای اون مسئولانی که این رزمنده ها رو مورد تمسخر خودشون قرار دادن... 3ساله تشکیل پرونده دادیم هیچ حقوق و مزایایی قرار نگرفته
خوبه که درداخل برنامه ششم توسعه هم قرار گرفته
سلام ما رزمندگان در جبهه جنگیدیم در مقابل دوشمن که حقمان را نخورن ولی نمیدانستیم کسایی ب ظاهر دوست حقمان را میخورند
با سلام. دوستان حق گرفتنی هست نه دادنی تا ما نشسته هستیم و از مسیولین مربوطه مطالبه جمعی نکرده ایم روزگارمون همینه ما از کشور ونظام در مقابل دشمن دفاع کردیم و باید از حق خودمون هم دفاع کنیم در عمل و مطالبه گری جمعی
با سلام.ددوستان حق گرفتنی هست نه دادنی تا ما نشسته هستیم و از مسیولین مربوطه مطالبه جمعی نکردهایم روزگارمون همینه ما از کشور ونظام در مقابل دشمن دفاع کردیم و باید از حق خودمون هم دفاع کنیم در عمل و مطالبه گری جمعی
س بچها به خدا پناه ببرید خدا با ماست
سلام حقوق های ناچیزمنو دادن نه افزایشی نه هیجی گمونم اینم قطع کنند
باز هم ظلم در حق رزمندگان ایثارگر چرا حقوق ها افزایش نه یافت چرا دفترچ بیمه صادر نمی شود فقط دروغ می گوید شعار می دهید ای کاشک انسان بودید مسُولین نظام!؟؟؟
چرا حقوق رزمندگان دوران جنگ تحمیلی مفسرین سپاه در سال ۹۷ هیچ اضافه نشده بخدا به این عزیزان ظلم میکنید لعنت خدا بر ظالمان
سلام میگن اون پولی که دادن عیدی بودش این ماه هم افزایش وحقوق میدن
سلام عزیزان رزمنده دفاع مقدس. لطفا ب همدیگربرسانید هفته دفاع مقدس دربهارستان حضور داشته باشن دیگه ی پای ما لب گوره پس کی ب دادما رزمندگان برسن
سلام عزیزان بیایین همگی دست جمعی به مجلس بریم
خدا لعنتتون کنه تا کی ظلم تا کی. هر چه ضد انقلاب شده رییس مملکت و کار به دس پدرم جانباز شیمشیایی و ۶سال جبهه الان ششصد حقوق داره از کار افتاده ۶فرزند همه بیکار
باسلام. هستند کسانیکه الان درجای بالایی نشستند وبا اینکه چندین سال است صدام بدرک واصل شده اگرکسی بدروغ بگوید صدام آمد. درجا خودش را ...... خواهد کرد. رزمندگان دفاع مقدس بودند که شجاعانه وخالصانه دربرابرابر قدرتها وقلدرهای جهان ایستلدند . واینک ان جبهه ندیده ها و صدای فش فشه نشنیدها برایشان تصمیم میگیرند. اگر حق رزمنده ای را پایمال میکنید بدانید . عاقبت بدتر صدام نخواهید دلشت ودربرابرخشم الهمی و خشم رزمتده دوام نخواهید داشت.. حق رزمنده گرفتنی است باید گرفت .. کسانیکه با خلوص نیت برای معشیت رزمندگان که اکثرانان از لحاظ روحی وروانی مشکل هادی دارند کارمیکنند درمحضر خداوند سربلند خواهند شد
باسلام.اگه امریکا دشمن ماست اقازاده هاتون اونجا چکار میکنن پولهای مردم میبرن اونجا کیف میکنن بعد خودتون شعار میدن مرگ برامریکا این یعنی چه مگه داریم به ما که میرسه میگن تو تحریمیم به فقیرا میگن اقتصاد مقاومتی اخه چقدراونا ازاول تولد تواقتصادکم میارن تو مقاومتن
سلام.دو سه سال منتظریم تاحقوق رزمندگان معسر زیاد بشه چرا نمیشه یعنی پدرای ما اندازه یک کارکر ساده برای این مملکت زحمت نکشیدن به خداسالهات تواقتصاد مقاومتی هستیم شماها که خودی هستید رزمندگان خودتون تو تحریم قرار میدین وای به حال بیگانگان
مرگ بر مسُولین چرا حقوق ما رزمندگان افزایش نمیابد
سلام بر شهدا و رهبر انقلاب
بخدا شرمنده خانواده ام شدم پول نون ندارم آبادان زندگی میکنم پول آب تصفیه ندارم من چکار کنم 21 ماه جبهه دارم کارت ایثار گرفتم نزدیک به دو ساله برای کمک معیشت تشکیل پرونده کردم.8 سال عضو بسیج فعال بودم برادر شهید هم هستم دیگه باید چکار کنم باز هم سرباز امام هستم پناه به خدای متعال.یا علی مدد
خدایا خودت میدانی که ما زمان جنگ بخاطر کشور ورهبری به جنگ حق بر علیهه باطل رفتیم من اون زمان ۱۶سال داشتم رفتم جبهه روزی که قطنامه امضا شد من جبهه بودم و الان که سنم بالا رفته هیچ درامدی هم ندارم و حالا که نوبت مسعولین نظام هست که از ما حمایت کنند ۶۰۰هزارتومان میدهند که اجاره خونمون هم نمیشود پس کی به گفته هاشون عمل میکنن خدایا از دست بی کفایتیهایه این مسعولین به شما پناه میبریم
سلام متاسفانه حتی یک ریال هم اضافه نشد و همان600تومان رو ریختند.اگه ماله کسی بیش تر شده بگه
افزایش حقوقی درکار نیست
امروز یه چیزایی اخبار گفت
چه چیزایی گفت
سلام من دختر ایثار گرم و باعث بانی این ظلم به خدا میسپارم پدرم بیکار فقط امیدش به همین پول کم که اونم پنج سال پرونده تشکیل داده ولی خبرینیست خدا اون بالا سر مطمعنم به آه پدرم دچار میشن مانیازی به دشمن نداریم همه مسعولین دولت دشمن مردمن
مظلوم که حرفی برای گفتن .ندارد
مسولین یه جوابی بدن به ما رز مندگان ایا امسال با این اقتصاد حقوق ما زیاد میشه یانه باید بفرستید کانادا
خدا میداند که آن روزگار که عملیات مرصاد بود اینجانب با وضع مجروحیت باند وترکش توی سرم ،با تمام تلاش خودم را به یگان خدمتم معرفی کردم برای دفاع از میهن عزیزم، حالا سزاوار. است که من با تمام مدارک پزشکی. و صورت سانحه باید بروم التماس کنم که حداقل مزایا را به اینجانب بدهند یا اینکه پسرم را بجای معرفی بکار کنید،خودم هم باید با این وضع ترکشها بیایم کارگری این شهر اون شهر، خداوند سبحان الله از باعث بنایش نگذرد
چرا در حق رزمندگان ایثارگر ظلم می کنید چرا حقوق های ما افزایش نمیابد آیا این عدالت است تا کی ظلم تا کی بی عدالتی مرگ بر مسُولین که فقط شعار میدهند اختلاس های کلان ووو؟؟؟!
سلام هفت سال در منطقه بودم ششصد هزار تومان بهم حقوق میدن هیچ درآمدی هم ندارم بیکارم مستاجرم کفاف و جواب گوی زندگی هم نمیباشد گفتن حقوق اضافه میشه و دفترچه خدماتی هم ندادند کی حق قانونی مارا میدهید خواهشا رسیدگی کنید با تشکر
سلام ازچه طریق میتونم به ایسارگران و فرمانده سپاه نامه یا ایمیل بدم رزمنده هستم ومجروح شیمیایی،بیزحمت خواهشا راهنمایی کنید
کوثر اسمم ثبت شده اما چند ساله ازین حقوق ناچیز...هم خبری نیست....دروغ و نفرت هستن... همه عمرشون دروغ گفتن.....همین پول ... را هم ندادند......اگه همون غرب بود...رزمندگانشون بالاترین طبقه اجتماعی و بعلت رسیدگی به انها..بی نیاز هستن....
دولت به عمد از ایثارگران حمایت نمیکنه ، و الا چه دلیلی داره که در بودجه سال 97 ماها رو از قلم بندازه .دولت وظیفه داره که طبق قانون نسبت به افزایش حقوق رزمندگان معسر اقدام کنه ، مجلس هم باید پیگیر باشه در دو سال گذشته افزایشی داده نشده ، و مجلس چکاری انجام داده ، فقط نماینده همدان و یکی دوتای دیگر حرفی زده اند ، بقیه نمایندگان خواب تشریف دارن.با 600 هزار تومان چگونه میشه زندگی کرد؟ من یک نفر تنهام ودر بدترین نقطه شهر زندگی میکنم و ماهیانه 400 هزارتومان اجاره خونه میدم ، بقیش میشه پول نون خالی، ما صبرمان زیاده ولی خدا رو خوش نمیاد ، یعنی دولتی ها این نظرات رو اگه بخونن خجالت نمیکش ؟ اگه اتفاقی خوندن چطور میتونند شب رو بخوابند. خدا میدونه .
تکلیف کسایی ک ۶ماه سابقه جبهه دارن چیه؟
چراباید مث تراکتور کارکنن اخرسرم مستاجرباشن
حقوق و وام بلاعوض بخوره توسرتون نمیخوایم فقط همت کنید وام مسکن بدید رزمنده ها ن صدقه خورن ن مونده ۱۰۰تومن ۲۰۰تومن ماهانه شماها فقط نمیدونم چرامواقعی که خطر تهدید میکنه این خاکو باز همین بسیجی ورزمنده اس که خودشو باید بندازه وسط چجوری شب میتونید راحت بخوابید
سلام نماینده محترم اقای جاسمی شما نماینده گان مجلس شورای اسلامی زحمتهای زیادی میکشبد ولی چه فایده انچه که باید دولتمردان بنیاد شهیدبایددرخدمات رسانی به ایثارگران وجانبازان اقدام کنندوحق رابه حقدار برساند هیچ اتقاقی نیافتاداقای جاسمی من بمدت ۲سال درهمان منطقه قصرشیرین وسومار خدمت کردم مجروح شدم شما نماینده محترم ازهمان دیارهستیدمیدانی منطقه سومارچه پیچ وخمهای داردمن ازخطمقدم کیسکه که نزدیک ایلام تادره سانواپا تا ارتفاع سلمان کشته ارتفاع۴۰۲کهنه ریگ دربدترین نقطه سومارکه درهرساعت صدهاگلوله خمپاره شصت روی رزمندگان ریخته می شدحالابعدازسالیان سال قرارشده کمک معیشت به جانبازان بنیاد بدن هنوزمشخص نیست اقای سخنگوی شرایط ما جانبازان زیر۲۵درصدبحرانی هم گذاشته ایا خداوکیلی این است عدالت متعلق ‌درنظام جمهوری اسلامی شما مسولین پیش خداوند شرمندایدماجوانی خودمان رافداکردیم ولی مسولین محترم بنیاد بی مهری کردن
سلام حقوق مهر ماه رو واريز نگردن چرا؟؟
مهندس ماشین الات ورزمنده ام بیکار با 600 تومن حقوق واقای وزیر صنغت ومعدن هم سن بنده وازدوستان قددیمی با ..... حقوق بدون جبهه طبیعی است که مسیولین درد مارا نمی فهمند انوقت که که ما فکر جبهه بودیم ایننها فکر میز ریاست بودند
این دولت فقط یک روش وراه برخورد سرش میشه واونهم تجمع ومطالبه حق و وحقوق،
احمدی نژاد تا حدودی حقوقها رو به رسمیت شناخت وحتی به ساتا هم برای برقراری حقوق رسمی معرفی شدیم معرفی به بانک سپه به همین منظور بود که با قدم روحانی به کوثر رسید ومنتفی شد
دولت احمدی نژاد تا هفتصدو اندی واریزی داشتیم اما این جنابک با تحویل گرفتن دولت واریزی را به نصف کاهش داد واز همان روز اول اعلان جنگ علیه رزمندگان و ایثارگران کرد که تا الان شاهدیم هیچ مصوبه‌ای را عملی نمیکند،
دلش به کاخ نشینی گرم شده،زهی خیال باطل،امید ما،
البته ناگفته نماند این جنابک لمیده بر کرسی ریاست همان روزهای اول اعلام کرد که اونهائیکه به این شخص رأی دادند موقعیتها ومناصب مال اونهاست وگفت که بالاخره فرقی باید باشد بین رأی دهندگان به او وغیره وبراین مبنا ایثارگران اولین گروهی بودند که رأی ندادندوشناخت کافی ازش داشتند که توان ریاست ندارد،
واین رفتارها وعدم برقراری و اختصاص حقوق حقه برمیگردد به همون کینه و انتقام ازرأی ندادن،طبق گفته خودشون،
اگه بهش رأی می دادید چیزی عوض نمیشد ولی عدالت اجرا میشد وبحقوق میرسیدیم،!
طفلک اگه این متن روبخونه میپره هوا یه چک هم به باسنش میزنه و هورا میکشه که آهان پس فهمیدید که درس عبرتی براتون باشه!!
که باید بمن رأی میدادید،
انتقام من سخته!!
وانگه اطلاع هم داره که انتقام جای دیگری گرفته خواهد شد،
ولی خوب چکنه،دلخوشکنکه و زهر چشم!!!
انشاءالله که دیگه دست بردارد و دلش هم از خنکای انتقام سرد!!
وولکن ماجرا بشه واین بندگان درمانده هم به نون ونوای حقه برسند انشاءالله،!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
باسلام به گلهای جامانده از کاروان شهادت و خاطره های هشت سال دفاع مقدس،
عزیزان من به شخصه شک دارم به این دولت که بخواد کاری برای یادگاران دفاع مقدس انجام بده،دلیل واضحش هم اینکه با لمیدن بر کرسی ریاست در دوره اول پرداختیهائی که بازحمت و تلاش ایثارگران ودولت احمدی نژاد به بانک سپه منتقل شده بود و تبدیل به حقوق اولین انتقام و کینه اش از عدم رأی ایثارگران بهش رااونجابروزدادوحقوقهاراتبدیل به کمک معیشت نمود واز بانک سپه به مؤسسه کوثر برگشت داد
درجریان باشید عزیزان که متولی پرداخت حقوق بازنشستگان بانک سپه بوده است و اونجا بود که اولین لهیب شعله کینه وانتقامش را شعله ور نمود،
والله قسم می خورم با دوستانیکه در ارتباط بودم همان روز برگشت گفتم که تیشه به ریشه بچه ها زده شد،بعضی از دوستان منکر شدند وحتی عنوان کردند که بهتر شد
در اولین پرداختی حقوق که اون را نصفه ونیمه واریز شد شصت بچه ها خبردارشد ،
اونوقت به حقیقت رسیدند،
این داستان سر دراز دارد،عزیزان دل این بنده خدا بحال من وتو نیمه جان که تکان میخوریم سرگیجه وضعف بیحالی گازهای شیمیائی و امواج انفجار نقش برزمینمان میکند و
،
انسان دلسوز این همه شکوائیه ها وشرح حالهای عزیزان رو ببیند وبداند که میداند هرگز شب خوابش نمیبرد اما دریغ از،،،،،،
هرگاه توانست دوروز در شرایط زندگانی ما تحمل کند،در غربت و آوا رگی وشکم گشنه سربر بالشتکی خاکین و سنگی و گلیم مویین بنهدوفرزندان عقب مانده از تحصیل در آوارگی و مهاجرت دیوانه وار شهر به شهرانگاه درک خواهد کرد که حرف دل دل ما چه بوده وچرا؟ ؟ آنگاه به لهیبتر کردن شعله آتش انتقامش پی خواهد برد که به جان چه کسانی انداخته است!!
من که توان گذشت ندارم،مهاجرتها کمرم رو شکسته،!فرزندانم از تحصیل بازماندند،فرزند کوچکم شبهائی بی شیر گذراند وفریادش گوش آسمان را کر میکرد وفریادرسی نبود ششماه فریاد کشید جگرمون تکه تکه شد تا این مدت گذشت و اندکی اوضاع بهترشد،
آیا آقای روحانی شبی فریادهای غرای فرزندم را حتی اگر در همسایگیم میبود نه دربیخ گوش!!واقعا تحمل میکرد!!آری ششماه اینگونه در تنگنای شدید مالی،ساعت 10یازده شب از بغض گریه فرزند چند ماهه به که دست دراز کنی ایا!!!؟،،،،
وای خدای من شب بی سر حسین،ع،بر زینب،س، چه گذشت ؟
ما تحمل فریاد فرزند درد مند گرسنه را نداریم،وای برزینب،س، یا حسین ع،وای زینبا س،
خدایا اهل زمین چگونه اند،در نزد تو،!!
اللهم عجل لولیک الفرج آمین،
این رییس جمهور حتی به کسانی که بهش رای دادن هم خیانت کرده چون با دروغ مردم فریب داد هچ کاری برای هیچ قشری انجام نداده ه
دولت مر دان ان موقع که جنگ بود شما کجابودیدکه ماداوطلبان همگی از جانمان مایه گذاشتیم این انقلاب را ثمررساندیم اما حالا شماکجا هستید ما کجا
سلام خسته نباشیدکی خسته هست ؟؟؟دشمن فعلا همه سرکارهستند این مملکت فقط دروغ کسی به کسی نیست خدا به همه صبر بده انشاالله
سلام ،جانم فدای اسلام ورهبر عزیز از آقای شهیدی استدعا دارم که فامیلی خود را عوض کنندزیرا هیچ تناسبی با مواضع وعملکرد ش نسبت با ایثارگرآن نیست
اقای جاسمی تو رو خدا برای احقاق حقوق ایثارگران و جانبازان در سال 98تلاش لازم را انجام دهید خدا یاریتان کند
توروخدا دوستان کسانی که تو تهران هستند دسته جمعی به مجلس برند وبه نمایندگان مجلس درجهت افزایش مستمری حرف هایشان را بگویند خداوند پست پناهتان
سلام.
نکنه آقای شهیدی شهید شده که کاررزمندگان حل نمیشه
باسلام خسته نباشید هم وطن توراخدا حقوق مابدبختها اضافه کنید خیلی مملکت گرانی هست ما توخونه امنییت نداریم از دست زن بچه همیشه دعوا تشکر اجرشما باخدا
باسلام وخسته نباشیدبادرودسلام به کلیه کسانی که به این مملکت کمک میکنند وزحمت می کشندهم وطن تا جنگ بودهمه رفتندوبه هیچ کس برا پول نمی رفت اصلا به فکرپول نبودبا وجوداینکه جنگ بود گرانی وتورم نبودالان که جنگ نیست گرانی بیداد میکند وشما زحمت کشان الان به فکراین قشربدبخت باشیدچون الان ایثارگران خانواده دارند وگرانی فراوان لااقل قولی که میدهید اجرایی کنید اجرشماباخدا چون خانواده ها ازهم جدا میشوندالحمدالله ایران امنیت هست ولی داخل خانواده ها باشما کمک کنید تشکرخدارحمت کندبنیانگذارانقلاب
آیا حقوق رزمندگان ایثارگر معسر در سال ۹۸ افزایش میابد یا مسله سال گزشت در حق ما رزمندگان باز هم ظلم می شود پنابر خدا از دست مسُولن؟؟؟
سلام بر رزمنگان اسلام وام کسی به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توجهی ندارد اینجانب عضو طرح رمضان بودم که مردسالار گذشته حقوقم که نشه اسم حقوق روش گذاشت قطع کردن به سپاه استان بوشهر مراجعه کردم گفتن دست ما نیست باید بری تهران :بیکارم هزینه درفت برگشت تهران ندارم از شما خواهش میکنم پیام مرا به دست مسئولين مربوطه برسانید مونم اما
سلام یکی به این مسُولین از خدا بیخبر بگوید چرا حقوق رزمندگان ایثارگر افزایش نمیابد چرا مسُولین نظام فقط شعار عدالت را سر میدهند تا کی دورغ تا کی ظلم تا کی اختلاس ووو!؟؟؟ مرگ بر مسُولین فاسد
سلام رزمنده داوطلب بسیجی 21 ماه حضور درجبهه متاهل چهارفرزند محصل ودانشجوکه بعلت مریضی اعصاب روان قادر به کار نمی باشم قبلا از طرف سپاه 600 هزار تومان دریافت میکردم که درسال 96 مرداد قطع کردن لطفا راهمای کنید ممنون
با سلام به رزمندگان مظلوم که حتی در حد کمیته امداد هم نیستند.
برید از نزدیک خیلی از اونایی را که از فروشگاها سبد کالا میگیرن را ببینید با چه ماشین ها و تریپهایی میان تا متوجه بشید مظلومیت رزمنده یعنی چی.
خدایا به رزمندگان اگر نظری نداری لااقل مسئولین ظالم را نظر کن
سلام آیا این هم ظلم که ۳۰۰ ماه خدمت در جبهه وحوزه های مقاومت شهری وبا وجود معلولیت جسمی خدمت مقدس سزبازی که در جهان بی سابقه است و حال رزمنده معسر که حقوق ناچیز و هنوز دفترچ بیمه صادر نکرده اند چرا مسئولین نظام فقط شعار عدلت را سر میدهند دورغ می گویند حقوق ما رزمندگان افزایش نمیابد تا کی ظلم تا کی بی عدالتی مرگ بر مسعولین فاسد نظام این هم یا حسین از ظلم مسئولین
سلام از دست مسعولین نظام به خدا شکایت می کنم تا حق ما رزمندگان ایثارگر را بگیرد شاکی شاکی شاکی چرا این هم ظلم می کنند مگر مسلمانی دورغ است آیا این مسعولین مسلمان نیستند چرا ظلم می کنند این هم دورغ این هم اخنلاس ووو!؟؟؟ خدا خدا خدا
من ایثارگر ۲۸ماه خدمت درتمام جبهه ها ودیپلمه که موفق به استخدام هم نشدم حدود هفت الی نهسال پیش کارت ایثار گرفتم با بازکردن یک حساب بانک حکمت ولی تا الان هیچ پولی به حساب واریز شده حق من را بدهید نشانی از مساوات نیست باز هم تاریخ تکرار شده معاویه ویزید وامام حسین وای برشما دانسته به بیراهه رفتید هم شهید هم زخمی بارها کول گرفتم انها بهره مند شدن من هیچ هیچ
باسلام انشاالله حقوق سال آینده اضافه میشود فقط دعا کنیدانشاالله ماهم خدایی داریم بخدا براحقوق به جبهه نرفتیم الان هم گرانی هست فقط فکرخودتان نباشید ماهم خدایی داریم
سلام 600هزار تومان امسال 200هزارتومان پارسال است
سلام وعرض ادب واحترام بسیجیان عزیز لطفا همت کنید به مجلس شورایی اسلامی برید تا دیر نشده چون این ماه تکلیف بودجه ها مشخص میشه تا ما بسیجیان از قلم نیوفریم لطفا عجله کنین
چراسربازان معسر ژاندارمری وسپاه دوران هشت سال دفاع مقدس که طبق قانون پنجم وششم توسعه بایددولت به آنهاحقوق وکمک معیشت پرداخت کند،
دراین موردهیچگونه اقدامی صورت نگرفته است؟!
آیادولت یاقوه مجریه نبایدقوانین رااجرانماید؟
چراسربازان مناطق مرزی وعملیاتی دوران دفاع مقدس که ازافتخارات ملت محسوب می شوند،بایدموردبی توجهی دولتمردان قبلی وفعلی قرارگیرندوحتی ازابتدایی ترین حقوق اجتماعی مانند:اشتغال،بیمه وتامین اجتماعی،مسکن مناسب و...محروم باشند؟!
امیدوارم سه قواخصوصامقننه ومجریه باتوجه به پابه سن پیری وکهنسالی این عزیزان،بطوراورژانسی عمل کنندتاملت شاهدمعسرماندن این ذخایرارزشمندوکارتن خوابی وگورخوابی آنهادرآینده نزدیک نباشیم.
سلام،لطفا توجه بیشتری به معسرین شود در سال ۹۷ هم حقوق شان افزایش داده نشد، این معسرین سرمایه های واقعی این نظام مقدس هستند.
سلام چرا انقدر شعار یعنی کسی که درسن سیزده سالگی جبهه رفته حتی اگر بهتر از روحانی یا نوربخش نباشد کمتر هم نیست اخه باید مردان یا نامردان. بتوانند در لواسون شمال شمال تهران حال کنند خاک بر سر من که درس را رها کردم که حالا نتونم جای این دوزدان باشم وزندگی کنم نه اینکه به نون شب محتاج باشم


تو را به خدا برای سال ۹۸ به فکر رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵ در صد باشید همه چیز گران شده چرا به فکر مردم نیستید خدا را در نظر داشته وحقوق رزمنده گان را درست کنید ما با چهار فرزند بیکار فقط به خدا با یارانه و کمک معیشت ۶۰۰ هزار تومان چه کار کنیم آن شا الله فکری به حال رزمندگان بشود
ما درس را رها کردیم از همه چیز خود گذشتیم اکنون به علت سرما آن زمان کلیه های خود را از دست دادیم گوشمان بر اثر انفجار از دست رفته و هزاران مشکل برایمان پیش آمده بیمه نداریم بخدا با چند فرزند بیکار درآمد ما فقط یارانه و کمک معیشت ۶۰۰ هزار تومان می باشد برای رضای خدا بفکر رزمندگان باشید انشاالله
مرگ بر مسئولین که حق ما رزمندگان ایثارگر را پای مال کرده اند حقوق ما هنوز ناچیز است دفترچ بیمه صادر نه کرده اند فقط شعار عدالت را سر میدهند دروغ می گویند دزدی اختلاس بی عدالتی ووو! از چه به گویم واگذار مسئولین نظام به خدا خدا خدا که در حق ما رزمندگان ایثارگر ظلم کرده اند در قیامت باید جواب بدهند؟؟؟ راه حسین راه حق است نه شعار نه دروغ!
بنام خدا مبنی برمتن ارسالی درجوابیه شماره تلفن بنده رو خواسته بودید تقدیم کردم
سلام آیا کسی درمورد ۳۰۰ تومان که ریختند چیزی میدونه عیدی رو دادند
ازمسولین‌ امر‌ تقاضا دارم‍‌ به‌ فکر ما‌ جانبازان که‌ جانمان‌ رافدای‌ این‌ کشور‌ کردیم‌ و اکنون‌‌ مضلومانه‌ و‌ دربدترین‌ شرایط‌ معیشتی‌‌‌ هستیم‌‌‌ فکری‌ بیندیشید
سلام من نزدیک یه سال رزمندگی دارم درطول این یه سال رزمندگی توعملیات زابیدات تصادف کردم با اینکه لیست مجروحیت در دست دارم کسی کارمو انجام نمیده
سلام درحق رزمندگان معسر خیلی دارن کم لطفی میکنن با ۶۰۰ هزارتومن شرمنده زن بچهامون هستیم خدا ازتون نگذره که مارادچار این روزاها انداختین ۳۰۰ واریزی نکنه عیدی بوده
گشنه ها عیدی دادند
اگر رزمندگان نبودند چه کسی میخواست 8 سال جنگ را اداره کنند وحالا رسیدگی با 600هزارتومان دهان رزمندگان راپرمی کنند خجات همه جوب چیزی است خودشان هم عرزه نداشتند که به جبهه بروند حال نشتندان بالا از کوپن شان پیشتر برای رزمندگان تعیین تکلیف می کنند که روزگارما را سیاه کرده اند خدا ان شاالله به عذاب الهی گرفتار شان کند.
سلام دوستان دور از جان چرا زانوی غم بغل کردین کسانی که تو تهران شهرهایی دیگر هستند جهت اعتراض به مجلس بروند وارفته را بگویید خدا پشت پناهتان
سلام برین به مجلس وزارت دفاع از حقتان دفاع کنید نگارین حقرآن پایمال شود خداوند آجر خیرتان دهد لطفا عجله کنین با نمایندگان شهرهتان مشکلاتتان را درمیان بگذارین
آره آقای امیری خیلی حرف راستی میزنند خداوند حافظشان باشد از قدیم گفتن آگه در نزنی دربرات باز نمیکنم تورو خدا بیآیین از حقمان دفاع کنیم
آیا این مسئولین مسلمان هستند گمان نمی کنم این هم ظلم این هم اختلاس ووو حقوق های ناچیز ما رزمندگان بی عدالتی آیا عیدی به ما میدهند خجالت بکشید زندگی ما رزمندگان ایثارگر با ۹۹ درصد زیر سفر است شما مسئولین چه تو زندگی می کنید! مرگ بر این مسئولین فاسد این دولت که این هم ظلم می کنند؟؟؟!
۳۳ ماه جبهه دارم شب عید به درد ما به قول خودتان بسیجیان کدا برسید ما که شرمنده خانواد هستیم شما هم شرمنده خا هستیتید که همیشه شرمنده باشید انشاالا
سلام بیاید و حقوق خود را بعد از گذشت ۴۰سال از بی دردانه جامعه بگیریم وقت آن رسیده که بپا خیزید و خود جانبازان دفاع مقدس کار ی کنید
ایا‌عیدی‌میدهند‌یا‌نه
مرگ بر این مسئولین ظلم که حق ما رزمندگان را پای مل می کنند چرا عیدی ما رزمندگان ایثارگر پرداخت نمی کنند تا کی دوزدی تا کی اختلاس روزی مرسد شما تکه تکه خاید شود ئا حسین
بابا دیگه بس کنید ما هم برای این مملکت خدمت کردیم به کی بگیم به کی شکایت کنیم فریاد از این بی عدالتی ۶۳ ماه و۱۵ درصد جانباز خدمت کردم بی کار ۶۰۰ هزار چکارش کنم کمی هم مروت خوبه مسولین برای رضای خدا کاری کنید
سلام.برادران.ازهیچکس .انتظار.کارکردن.برایمان.نداشته.باشید مگرماهمان.رزمندگان.35سال.پیش.نیستیم. خوب.بیایدخودمان .برای.خودمان.کاری.بکنیم..مثلان.ازچکسی.انتظار.دارید مااون.موقع.ازهیچی.نترسیدیم .حالا.بعدازعیدهمگی.بریم.جلومجلس.. تاحقمان.راندادن. کسی.حق.برگشتن.نداردما.به.امیدخدا.باپشت.بانی.مقام.معظم.رهبری.لبیک.یاخمینی.لبیک.یاخامنه.ای .هشت.سال.دفاع.مقدس.کسی.نترسید.الان.ازچه.می.ترسید.ممنونم.
سلام‌ایا‌این‌600هزار‌تومان‌عیدی‌بود‌یا‌حقوق
سلام.عزیزان.رزمندگان.خسته.گی.ناپزیرماازچه.بترسیم . مگرچیزی.داریم.ازدست.بدیم..چرانریم.......جلومجلس.اویل.انقلاب.ازمرگ.نترسیدیم
چرا این مسئولین کافر حقوق های رزمندگان ایثارگر را افزایش نمیدهند تا کی این هم دروغ می گوید مگر این دولت یک بام چند هوا دارد؟؟؟ چرا این هم در حق ما رزمندگان ظلم می کنند ای کاشک جنگ شود تا ببینیم چکسانی می جنکند! مرگ بر این مسئولین خیانت کار دروغ گو ظالم ووو!؟؟؟

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi