شناسه خبر : 57879
شنبه 14 بهمن 1396 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاکمیت اسلامی غربی نداریم!

محسن ناطق- اگر 48 درصد از نظر سنجی حکایت از بی اطلاعی سنین 18 تا 40 سال از دوران رژیم طاغوت دارد اما آن گروه سنی دارای پدر و مادرهایی هستند که دوران ستم شاهی را به خوبی بیاد دارند لذا نمیتوان گفت سنین 18 تا 40 سال بدلیل کوتاهی از رژیم طاغوت بی اطلاع هستند.

 علی ایحال اکنون دشمنان انقلاب اسلامی ترفندی بکار بستند تا مقایسه نظام اسلامی ایران با سایر کشورهای اسلامی با وجود ولایت فقیه سنجیده شود. اول می دانیم تمام ارگان های تحت فرماندهی ولایت فقیه علیرغم عملکرد افتضاح سه قوه در وضعیتی بسیار عالی و عملکردی فراجهانی دارند. دوم کمک های مالی دشمنان به کشورهای اسلامی در ایران وجود ندارد بلکه بسیاری از منابع مالی ایران و تحریم های ظالمانه وجود دارد.

  دشمنان طی سال های پس از انقلاب تلاش وسیعی کردند تا ولایت فقیه را از انقلاب اسلامی تفکیک کنند اما مردم بخوبی میدانند که در کشور به تنها شخصی که میتوان اعتماد داشت ولایت فقیه است. از سوی دیگر میتوان عملکرد منفی مسئولانی که در جهت القای تفکیک ولایت فقیه از نظام اسلامی هستند مطابق سیاست های دشمنان انقلاب اسلامی ارزیابی کرد که در حال حاضر تبدیل به ستون پنجم دشمن شدند.

 نقطه قوت نظام اسلامی اجرای احکام و قوانین بر اساس قرآن و عترت پیامبر اکرم (ص) است لیکن در حال حاضر قدرت سیاسی ستون پنجم که با پشتیبانی دشمنان انقلاب اسلامی تقویت می شوند مبتنی بر احکامی غیر اسلامی و سکولار استوار شده که سیستم قضایی کشور را نیز تحت سلطه درآورده است.

 تشکیلات نظام اسلامی نمی تواند مبتنی بر دمکراسی غربی باشد. یعنی دادگستری تحت مدیریت دولت قرار داشته باشد هرگز فساد و تباهی مسئولان فاسد به مجازات نخواهد رسید.

 بنابراین لازم ست در سالگرد انقلاب اسلامی خانه تکانی اساسی در حاکمیت کشور صورت پذیرد و نقاط ضعفی که باعث ایجاد شبهات تفکیک ولایت فقیه از نظام اسلامی گردیده و قوه قضاییه را تحت سلطه سیاست بازی و فریب مردم قرار داده یا ارتباطات با کشورهای جهان را به هر قیمتی دنبال می کند با حمایت عاشقانه مردم به صراط مستقیم و اصالت انقلاب اسلامی بازگشت کند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi