شناسه خبر : 57896
یکشنبه 15 بهمن 1396 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنج ماه است فرزندم رها کرده و ...!

قاسمی- افسوس، افسوس یاران رزمنده،ایثارگران،آزادگان و جانبازان و شهدای گرانقدر افسوس باچه شهامتی چون تیر آرش کمانگیر در قلب دشمن متجاوز فرو رفتیم و چه بی باورانه اینگونه خودمان دستخوش سختی ها شدیم! نه خود بلکه زن و بچه‌های خویش را هم جهنمی به اسم زندگی برایشان بوجود آوردیم.

  دوستان به خالق هستی سوگند زنم بیماری خاص دارد. دارای تک فرزندی هستم. درس و دانشگاهش را ول کرده. 5ماه است ندیدمش. از یک طرف هزینه کرایه منزلمان، ازطرف دیگر بیماری مادرش و بیماری خودم اعصاب و روان زیرنظر متخصص اعصاب وفوق تخصص اعصاب و روان، و ازهمه بدتر تحمل نکردن اخلاق وعصبیت من و تحمل نکردن آه و ناله های من که گاها" تا 13شبانه روز نمی خوابم.

 با اینکه از صبح تا شب حدود 7 نوع قرص می خورم. بارها رهبر فرزانه ی کشور و دین و رهبرمان که خود نیز سرور جانبازان و ایثارگران هم هستن تاکید فرموده اند که به درد رزمندگان و ایثارگران و جانبازان رسیدگی کنید اما عزیزان بنده ی حقیر با 55 سال سن و بالای 60 درصد مشکل شنوائی مربوط به زمان جنگ تحمیلی و موج گرفتگی با 44 ماه سابقه جبهه با مدرک پنجم ابتدائی چرا باید اکنون فاقد یک سقف حمایتی باشم؟ و اینچنین خانواده ام در حال فروپاشی باشد و تنهافرزندم 5 ماه به علت مشکل روحی روانی من، من و مادرش را رها کند و به تهران جهت تهیه هزینه دارو ما و هزینه مخارج زندگی وکرایه منزلمان فرارکند و دانشگاه خویش را رها کند؟

 به آن امید که شاید روزی پرونده مجروحیت بنده در ایثارگران به جریان افتاد و بی شک نوش دارو خواهد بود، سپاسگزارم. اجرتان با سرور شهیدان، و به آن امید که آقای شهیدی به خود آید که آن صندلی نرم که تکیه زده با فنا شدن وجود هزاران هزار مثل بنده زیربنایش ساخته شده و اگر مسئولین و خود آقای شهیدی به داد و درد ماها نرسند پیش خداوند باید پاسخگوی ناله های جگرسوز ما و زن بچه هایمان باشند.

سپاسگزارم قاسمی از کرمانشاه

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام مدیر محترم فاش نیوز هزارپیام دادم خبرنگار خواستم جانباز اعصاب وروانم بدونه منبع درامد ۳۰ساله زجر می کشم این متن را خواهش می کنم برای مسولی بفرستید دردمند وابروی جانبازرابخواهد جواب نگبرم جلوبنیادخودمواتش مکشم نان شب ندارم خجالت خانواده ام پرونده ام ملایر جواب۴۸ساعت نگیرم کارمو..جانباز گ
شمارابه فاطمه زهرا قسم یک مسول پیدا کنید این دادرابرسانید دیگه طاقت حرف دشمنو ندارم که به ان گله کنم ناصرملایر
جواب بده جانباز موجی کردستان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi