شناسه خبر : 57902
یکشنبه 15 بهمن 1396 , 15:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با این بنیاد و این بودجه خدا به ایثارگران رحم کند!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بی تفاوتی بنیاد شهید در رایزنی برای تصویب قوانین مرتبط با ایثارگران در لایحه بودجه سال ۹۷ انتقاد کرد.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بی تفاوتی بنیاد شهید در رایزنی برای تصویب قوانین  مرتبط با ایثارگران درلایحه بودجه سال 97 انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، امیر خجسته نماینده ایثارگر مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات و مشکلات جامعه بزرگ ایثارگران اظهار داشت: با توجه به اینکه ایثارگران در زمینه بهداشت، درمان، معیشت و مسکن و سایر مسائل با مشکلات فراوانی مواجه هستند این موضوع نیازمند تلاش جهادی از سوی نمایندگان مجلس و دولتمردان است.

نماینده چند دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با انتقاد از مدیریت بنیاد شهید خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه 97 مسائل و مشکلات ایثارگران خوب دیده نشده است و متاسفانه این وضع رسیدگی به مشکلات ایثارگران نیست و از آنها خوب دفاع نشده است.

نماینده ایثارگر مردم همدان در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که نقش بنیاد در لایحه بودحه 97 چگونه باید باشد تاکید کرد: مسئولان بنیاد شهید برای تحقق مطالبات و حل مشکلات ایثارگران هم در دولت و هم در کمیسیون رسیدگی کننده به لایحه بودجه(تلفیق) بایستی حضور موثرتری داشته باشند و حمایت می کردند که متاسفانه ما این حضور و حمایت آنها از ایثارگران را تاکنون مشاهده نکرده ایم.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان متذکر شد: در مقابل، مسئولان کمیته امداد و بهزیستی را در هنگام بررسی بودجه سال 97 در مجلس مشاهده می کنیم که علاوه بر دفاع از طرح ها و لوایح خود، پروانه وار بدور نمایندگان ملت می چرخند. در صورتیکه اعضای تیم بنیاد شهید حساسیت انچنانی را نسبت به بودجه ندارند و با این وضع بودحه 97 باید گفت که خدا به ایثارگران در سال آینده رحم کند.

نماینده آزاده استان همدان یادآور شد: به طور مثال مسئولان کمیته امداد 7 هزار میلیارد تومان را با رفت و امد و پی گیری های خود در لایحه بودجه دریافت کرده اند و حقوق مددجویان را به دو الی سه برابر افزایش دادند در صورتی که چنین اقدامی از سوی بنیاد را ما تاکنون در جریان بررسی بودجه ندیده ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: مردم این گونه پیگیری ها را می طلبند و این حس باید در مدیریت عالی یک نهاد وجود داشته باشد تا این نهاد اقداماتی را برای دفاع از حقوق شان انجام دهد اما متاسفانه تاکنون ما این پیگیری و حمایت را در مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در هنگام بررسی و تصویب لایحه بودجه ندیده ایم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بطور قطع و یقین بودجه نویسان دولت «بی تدبیری و نا امیدی» خبر نداشته و ندارند که اگر همین رزمندگان و شهدا و جانبازان نبودند و به ایثارگری نمی پرداختند، چه بر سر نوامیس حضرات می آمد و الا دست به چنین خیانتی که آقای جاسمی عزیز به آن اشاره نموده اند، نمی زدند.
با تشکر از نماینده محترم مردم همدان جناب اقای خجسته با توجه به مصوبات برنامه ششم توسعه از همه نمایندگان محترم انتظار میرود بودجه بنیادشهیدرا در راستای اجرای این برنامه مصوب نمایند چرا که بعضی مسیولین برای مدیریت راحت و بی درد سر ترجیح میدهند هیچگونه بودجه ای به سازمان انها تعلق نگیرد ازجمله این مصوبات تخفیف 30درصدی شهریه دانشگاه فرزندان جانبازان زیر 25درصد است که باید از مهر 96اجرا میگردید و عدم اجرای ان خانواده ایثارگران را دچار مشکل نموده و در اینده تعدادی از این عزیزان مجبور به ترک تحصیل خواهند شد لذا خواهشمند است به این موضوع به صورت ویژه رسیدگی نمایید و این عزیزان را از نگرانی در اورید .با تشکر مجدد.
سلام گفتین داخل مجلس کسی از ایثارگران حرفی نزد همه کسی داشتن ولی این قشرفدا کار کسی نداشت ما هم مثل رهبر بزرگمان سیدعلی که ساکت هسته ها هم این روزها ساکت میمانیم دورد به تو بزرگ مرد ایثارصبرسید علی
سکوت وصبر زیادی طرف رو بر درستی وتداوم وتکرار اشتباهات وقصوراتش جریتر میکنه برادر عزیز وگرامی ،همین حجب وحیا وفروتنی وراضی به رضای حق بودنه که انقدر اجحاف وکوتاهی درمورد قشر ایثارکر میشه ،حق کرفتنیست نه دادنی
با سلام شما را به خون شهدا قسم میدهم اجرای مصوبات برنامه ششم از جمله تخفیف 30 درصدی شهریه دانشگاه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد را در دستور کار قرار دهیدوگرنه فرزندان این ایثارگران مجبور به انصراف از تحصیل خواهند شد.با توجه به دولتی بودن پردیسها این تخفیف هیچ فشاری روی دانشگاهها نمی اورد اینها هم فرزندان همین اب وخاک هستند که به دلیل کمبود ظرفیت دانشگاه باید هزینه پرداخت نمایند.
سلام. لطفا اجازه ندهید جایزه ملی ایثار با زد و بند بی ارزش شود. جلوی اهدای این جایزه به افرادی که لیاقت دریافت آنرا ندارند بایستی گرفته شود. متاسفانه به جای بحث ارزیابی علمی و فرهنگی مباحث دیگر وارد نحوه انتخاب شده که مسلما باعث دلسردی دانشجویان و محققان می شود. نام و روش این جایزه عوض شود و به دوستان منتخب اهدا شود تا بیش از این نمک بر زخم ما ریخته نشود. نگذارید با رسانه ایی شدن نحوه افراد منتخب چهره بنیاد به عنوان متولی این جایزه خدشه دار شود. عد ه ایی از دانشجویان پیگیر نحوه ا هدا جایزه ملی ایثار
سلام ، ضمن عرض خدا قوت به نماینده محترم همدان که در جریان تحقیق و تفحص از بنیاد ملت ایران را بطور کامل آگاه کرد که نباید به عملکرد بنیاد دلخوش باشند باید به محضر نماینده محترم عرض کنیم از تاریخ مجروحیت تا اکنون فقط خدا به ایثارگران رحم کرده زیرا مسئولان بنیاد کوچکترین حرکتی برای رفاه ایثارگران انجام ندادند و صرفا هر گونه حرکتی برای آمار سازی و موجه جلوه دادن عملکرد شان بوده است یعنی "لبه تیغه ضامن انفجار فریاد ایثارگران" اما خویشتن داری و تحمل انواع سختیها حتی اهانت و بی قانونی را به عشق انقلاب و رهبری به جان خریدند تا مبادا مورد سوء استفاده دشمنان و خدشه دار شدن دستاوردهای شهیدان گردد.
افسوس که شاهدیم حتی جانبازان 70 درصد قطع نخاع با وامهای سنگین و قرض و هزار مشکل آبرو داری میکنند تا آبروی نظام حفظ شود لیکن در این شرایطی که هیچیک از مسئولان به نحوه هزینه هزاران میلیارد بودجه و عملکرد منفی بنیاد و اعتراضات و شکایات گسترده توجه ندارند و همچنان راه خلاف مصلحت دین و میهن میروند و موجب نگرانی شدید مردم از حمله قریب الوقوع تکفیریها در اثر عملکرد و تدبیر بی حاصل ناشی از اعتماد به دشمنان هستند چاره ای نداریم جز اینکه همچون دهها سال قبل فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم که جز او هیچکس به فداییان روح الله رحم نمیکند.
سلام من فرزند جانباز زیر25درصد هستم تخفیف30درصدی برای شهریه دانشگاه تصویب شده اما هنوز اجرا نشده واقعا چرا همش فرق بین درصد جانبازی میزارن
بنام خدا
جناب نوبخت . سلام نمیکنم هرچند واجب است اما برای شما نه . 10 درصد افزایش حقوق چکارش کنم . 40 درصد صاحب خانه به کرایه اضافه میکند با این جسم علیل که هزار رقم بیماری داریم ما جانبازان این 10 درصد چگونه تقسیم کنیم اگه خدا را میشناسید یک ماه جای ما زندگی کن ببینم میتونید یک روزش تحمل کنید . خدا را در نظر داشته باش واز آه مظلوم بترس چون ما جانبازان همه مظلوم هستیم واز آه ما بترس . اگه به همین منوال پیش بره سال 97 باید ما یه کاسه گدایی دست بگیریم
هرچند از ابتدای مجروحیتمان کاسه گدایی دست گرفتیم . اما توش خودمونو سوزونده وبیرونش دیگران . ما که واگزار میکنیم به خداوند عادل . وبه دستان بریده ابا الفضل . مسئولین دیگر خود دانید ...
جانباز 50 درصد زجر کشیده جنگ تحمیلی
قسمتی از بودجه فرهنگی و دفاعی کشور باید به پرداحت حقوق رزمندگان طرح معسرین اختصاص داده شود .
حقوق رزمندگان سالیان سال است که توسط مسلمان نماهای بی فرهنگ به یغما می رود و حاصل عملکرد بسیار ضعیف این حوزه های مثلا فرهنگی ، تا کنون فقط از بین بردن فرهنگ ایثار و مسلمانی در کشور و دنیا بوده است .
معلوم نیست دولت و مجلس با این مصوبات رفیق دزد هستند و یا نماینده رفع مشکلات مردم
سلام بهتر است همه ایثارگران در ایام تصویب بودجه و حتی بعد از ان با نمایندگان شهرهای خودشان در تماس باشند و مشکلات را بازگو نمایند.
من از بس نوشتم خسته شدم خدا ظلم شما را روی سنگ قبرتان بنویسد.
ایکاش برای حلوگیری از هدررفت بودجه واستفاده بهینه از این مبلغ ساختار ا داری بنیاد اصلاح شود و نیروهای مازادان کاسته شود دولت و مجلس بایدروی لایحه ای کار کنند که هزینه های درمان و مسکن وخدمات انان در کارتهای هوشمند شارژشود و بخش فرهنگی و اشاعه فرعنگ شها ت وایثار جداگانه به فعالیتخود ادامه دهد البته با ادغام با بعضیاز این نها های فرهنگی که بیشمارند و بیکارو صدالبته بی تاثیر. تا زمانیکه مسولین بنیاد بفکر خودشان کارشان ماموریتشان سفرهای تفریحی و زیارتی شون هستند بنظر شما مبلغی برای رسیدگی به جانبازانو والدین پیرشهدا باقی مبماند تا زمانیکه بیش از ایثارگران بفکر خودشون و تشکیلات و پرستیژ اداری هستند اش همانست و کاسه همان
سلام مدیریت فاش جانباز۷۰/. تاجانباز۵/. همگی ازدست مدیران نالایق وحق نشناس گله مندنند سایت فاشنییوزبعنوان صدای رسانه ای جانباز وایثار دادماجانبازان وایثارگران رابگوش مدیرانی برسانید که ازخدا ترس دارد دیگرطاقت این بی انصافی که درحق ماروا میشه رو نداریم ۳۰ساله مگرازعمر ماچقدر مانده امیدوارم دردوحال ماجانباز زیر۲۵/. به گوش رهبرعزیز برسد مجلس قانون تصویب میکنه به ان اهمیت نمی دن بنیادهراستان بیشترازجانبازوایثارگران کارمند دارداسم بنیاد شهیدوایثارگران رابهتره بنیاد کارمند کنندهرامکاناتی هست برا اوناست
در موقع حمله و شکستن خط مقدم بین رزمندگان فرقی نبودولی مسئولان بنیاد ایثارگران و دولت چرا بین رزمندگان فرق میگزارند ؟ چرا رزمندگان زیر 25 درصد از امکانات بنیاد محرومند ؟ چرا با این کارها بین ایثارگران تفرقه انداخته اند ؟
مسولان ببیند کشورهای اروپایی به ایثارگران چگونه امکانات میدهند - مثل کشور آلمان - لهستان و ......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi