شناسه خبر : 57904
شنبه 21 بهمن 1396 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عوارض تحصیل دور از خانه!

محسن ناطق- حضور جوانان در مساجد و تکایا و کتابخانه ها مانع از انحرافات یک طرفه توسط رسانه های معاند با نظام است که همگان به خوبی می دانند و آگاهی دارند. اما طریقه جذب جوانانی که سال ها مورد هجمه فرهنگی بیگانه بودند به اینگونه محافل کار بسیار سخت و دشواری است اما از قدیم گفتند بایست با دشمن مانند خودش شویم تا پیش برویم یعنی میتوان به جای هزینه های هنگفت و بی خاصیت تعدادی سیم کارت و کارت رایگان اینترنت در مساجد و تکایا و کتابخانه ها بین جوانان توزیع کنند تا به نحوی جوانان زخم خورده و جانبازان جنگ فرهنگی را به خانه دوم جذب کنند.

 یکی از معضلات کشور و جوانان اجبار آموزش عالی برای تحصیل فرزندان در شهرهای مختلف دور از خانه و خانواده است. فرزندان پس از چند سال دوری از خانواده تغییر تفکر و روش می دهند که پس از برگشتن به خانواده ظرف چند هفته کم کم به حال اولیه بازگشت میکند. بجز چند دانشگاه در تهران مگر سایر دانشگاه ها چقدر با همدیگر تفاوت دارند که جوانان مجبور شوند چند سال دور از خانه و خانواده برای ادامه تحصیل بروند؟
تمام جامعه شناسان و روانشناسان و معلمان تعلیم و تربیت میگویند تربیت فرزندان باید در محیط خانواده باشد چرا با وجود دانشگاه در تمام شهرهای کشور ، جوانان را محبور کردند به شهرهای دیگری بروند؟

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi