شناسه خبر : 57908
دوشنبه 16 بهمن 1396 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی «سید مصطفی علمدار» مهمانِ علمدار شد

حاج "سید مصطفی علمدار" جانباز نخاعی ساروی پس از تحمل مدت‌ها بیماری ناشی از جانبازی، به شهادت رسید.

فاش نیوز - جانباز 70درصد نخاعی حاج سید مصطفی(حمزه) علمدار که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از دوران دفاع مقدس، آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز شهید حاج حمزه متولد اول فروردین 1345 در ساری بود و در 24 اسفند سال 66 در عملیات والفجر 10 حلبچه قطع نخاع و به درجه پر افتخار جانبازی نائل شد. وی پسر عموی جانباز و مداح شهید حاج سید مجتبی علمدار بوده است.

http://files.namnak.com/users/sf/aup/9407/161_pics/%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2.jpg

وداع با پیکر این شهید بزرگوار فردا شب در حسینه عاشقان کربلای ساری و مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار صبح سه‌شنبه 17 بهمن ماه در گلزار شهدای ملامجدالدین برگزار می‌شود.

جانباز شهید علمدار، از معاونان ارشد دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مشاور امور ایثارگران استانداری مازندران بود.

شهید مصطفی علمدار

سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پیامی شهادت این جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت و آورده است:

جانباز و مبارز نستوه شهید حاج سید مصطفی علمدار مردی از تبار صالحان پس از سال ها تحمل جراحات و رنج ناشی از جانبازی به آسمان پر کشید و همگان را متأثر کرد.

مقام ایثارگری و مرام انقلابی شهید علمدار جانباز 70 درصدی قطع نخاعی را ارج نهاده و یاد و خاطره‌ این بزرگوار را گرامی می‌داریم.

امید است در ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) با اتصال کالبد رنجور این بزرگ مرد به همرزمان شهیدش، روح پر تمنای ایشان مشمول رحمت لایزال ربوبی گردد و راه و مرام او استمرار یابد.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده معزز علمدار و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان ساری و مازندران، از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده حشر با پیامبر(ص) وآل او و برای خانواده محترم و کلیه بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

http://maz.webda.behdasht.gov.ir/uploads/eftetahe-zamin-varzeshi91_106218.jpg

اینستاگرام
خدا ان شا الله با اولیا الله محشور گرداند .
شهادت جانباز رعنا و صبور ,فرهیخته ,اهل علم ودانش ,عبد صالح خدا را ,به خانواده محترمشان در تقارن با "ایام فاطمیه سوگواری مادرشان صدیقه کبری (ع)"تسلیت عرض می نمایم .
.
ر وح پر فتوحش شاد باد .
صبر واجرالهی برای بستگانشان خواستارم .
روحش شادویادش گرامی .سلامتی تمام جانبازان.
روحش شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi