شناسه خبر : 57918
دوشنبه 16 بهمن 1396 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجدید میثاق مسئولان بنیاد شهید با آرمان‌های امام

آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل امروز ۱۵ بهمن ماه با حضور سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه خانواده معزز شهدا، ایثارگران و خادمان آنان در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این آیین اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان برای تحقق نظام اسلامی تلاش‌های زیادی کردند و بعد از انقلاب نیز برای حفظ این مرزو بوم از تمامی هست و نیست خود گذشتند و همچنان با محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور پا به پای دولت پیش می‌روند.

سید منصور میرمرادی با اشاره بر این فرموده امام که حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: ایثارگران و جانبازان با پیروی از ولایت فقیه همچنان در جهت حفظ نظام تلاش می‌کنند.

وی اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: اگر امروز کشور‌های منطقه از قدرت ما می‌ترسند مرهون تلاش‌های ایثارگران و اندیشه‌های امام (ره) است.

تجدید میثاق مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان‌های امام راحل

تجدید میثاق مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان‌های امام راحل

تجدید میثاق مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان‌های امام راحل

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi