شناسه خبر : 57937
سه شنبه 17 بهمن 1396 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ای کاش روحانی رییس جمهور و ظریف وزیر خارجه مان بود!

کاش اجازه می دادند یک شب دسته جمعی، یک دلاری و هزار تومانی در دست بگیریم و در خیابان های شهر شادی کنیم و برقصیم، همان یک شب به چند سال سختی می ارزید.

کاش اجازه می دادند یک شب دسته جمعی، یک دلاری و هزار تومانی در دست بگیریم و در خیابان های شهر شادی کنیم و برقصیم،همان یک شب به چند سال سختی می ارزید. کاش دستشان را از گلویمان بردارند تا وقتی روحانی می گفت:«شما اینها را نمی شناسید،میخواهند در پیاده رو ها دیوار بکشند» ما بتوانیم از خوشحالی جیغ بکشیم و غم های عالم را فراموش کنیم.

حسین شمسیان عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان در کانال تلگرامی اش نوشت: هفته قبل آقایی در سیمای جمهوری اسلامی با رشید پور گفتگو می کرد، ظاهر معقولی داشت وحرف های خوبی می زد،کاش مردم به او رای می دادند تا رئیس جمهور بشود و این مشکلات را حل کند.
 
کاش یک دیپلمات راستگو مثل «عراقچی» داشتیم تا صادقانه به مردم وضعیت تحریم و پول نفت و برجام را بگوید،افسوس که آنها کاره ای نیستند و مشتی دروغگو مدام به مردم وعده و اطلاعات غلط می دهند.کاش می شد از دست دیوار کشیدن های «رئیسی» در پیاده رو ها خلاص شویم،واقعا همه بدبختی های ما از همین کارهاست.
کاش این «جلیلی» بعد از سالها مذاکره کردن، دست از کله شق بازی بر می داشت و به جای بیانیه خواندن، فن مذاکره یاد می گرفت و «برد-برد» را رقم می زد. کاش در بین اینهمه آدم، یکی بود که می توانست برایمان «برجام»رقم بزند و آرزوی یک ملت در برداشتن تحریم ها را عملیاتی کند. آخ که اگر برجام داشتیم...همه چیزمان درست می شد.
 
کاش اجازه می دادند یک شب دسته جمعی ،یک دلاری و هزار تومانی در دست بگیریم و در خیابان های شهر شادی کنیم و برقصیم،همان یک شب به چند سال سختی می ارزید.
کاش دستشان را از گلویمان بردارند تا وقتی  روحانی می گفت:«شما اینها را نمی شناسید، می خواهند در پیاده رو ها دیوار بکشند» ما بتوانیم از خوشحالی جیغ بکشیم و غم های عالم را فراموش کنیم.
 
کاش اقلا یک کنسرتی برگزار می شد تا کمی اوضاع بهتر شود. کاش با چند دختر خیابانی و بیابانی، حواس ها را پرت می کردند و روح و روان مردم شاد می شد.
 
کاش «حسام الدین آشنا» کاری بکند،توئیتی بنویسد و با قدرت تحلیل گری و عملیات روانی اش،آرامش را به بازار برگرداند. کاش می شد ژنرال «زنگنه» وزیر نفتمان باشد تا بتواند پول نفت را به کشور بیاورد، بقیه عرضه این کارها را ندارند.
 
کاش اقلا یک دیپلمات عاقل داشتیم تا کمی با «کری» قدم بزند و کنار گوشش از مشکلات بگوید و او را فریب بدهد. کاش دولتی داشتیم که می توانست برای اولین بار در تاریخ بشریت،بین سران حاکم در آمریکا شکاف بیندازد و حق ما را از آنها بگیرد.
 
کاش مردی مثل «جهانگیری» فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی بود تا به جهان نشان می داد مدیریت بر اساس دانش و علم و با تکیه به توان داخلی ،بدون دخالت برادر و ...یعنی چه؟
 کاش به جای آدم های جنگ طلب و ستیزه جو با دنیا،امروز دولتی سرکار بود که بخاطر وجود آنها،صف سرمایه گذران خارجی به ایران کشیده می شد و سیل پول را به کشور سرازیر می کردند.
 
کاش بزرگ مردی مثل«لاریجانی» رئیس مجلس بود تا تحرکات بچه گانه نمایندگان در برابردولت را کنترل می کرد و اجازه نمی داد با سوالات بی مورد  از رئیس جمهور،وقت کشور تلف شود و کاری می کرد که دولت بتواند با فراغ بال به کار مردم برسد.
 
کاش مجلسی داشتیم که می توانست یک تنه به مردم کشورش خدمت کند و برجام و پالرمو و اف ای تی اف و ... را در بیست دقیقه تصویب کند و وقت اضافی را به مرخصی برود.
کاش از توان حسین فریدون برای پروژه های مهم انتقال پول استفاده می شد تا بازار به این نوسانات بد نیفتد.واقعا نادیده گرفتن استعداد ها تا کی؟
 
کاش و هزار کاش دیگر....اما این آرزوها فایده ای ندارد 
 
این سفره مردم است که  کوچک وکوچکتر می شود.
 
این برف آمارهای دروغ است که پیش کوچکترین حقایق اقتصادی جامعه آب می شود.
 
دولتی که با وجود همراهی بی سابقه و تاریخی همه ارکان نظام،عرضه کمترین تکاپو و تحرکی  ندارد و حتی در مهار بحران ناشی از سی سانت برف عاجز است،نیاز به منتقد ندارد.
منبع: رجا نیوز
اینستاگرام
مـا گـرگــ هـا شــایـد بـه انــدازه
یـــه شــیــر قـــوی نـبــاشـیــم
ولـی انقــد ابـهــت داریـم
کــه ازمـون تـوی سـیـرکـ اسـتـفـاده نـکـنـن ...

ما گرگها شاید به اندازه شتر بلند نباشیم ...
ولی کینه مان شتریست ...

مامثل اون‌گرگ تیرخورده‌ایم که هیچ موقع از‌زخم ناله نمیکنیم ، چون میدونیم اگه بنالیم کفتارهااحساس‌غرورمیکنن ...زخممان که خوب شد ، تمام‌کفتارهایی‌که‌سرشکستن‌غرورمان شرط بستند را میدریم ....
ما گرگهای زخم خورده ایی هستیم که روزگار به ما آموخت .... دیگر به هیچکس اعتماد نکنیم ...

این روز ها انسان ها دل یکدیگر را می درند و ما گرگها فقط نظاره گریم ...


سلام ، عده ای دشمنان نفوذی و ستون پنجم دشمن در قالب سوء استفاده از شعار اصلاحات و خارج از نیت اصلاح مشکلات کشور و مردم باعث ایجاد زمینه هرج و مرج و رواج بی بند و باری و نفوذ تفکر غربی و اشرافی گری و بدبینی نسبت به مسئولان دلسوز نظام بین مردم میشوند که تیشه به ریشه اساس هویت دینی - شیعی کشور و نظام اسلامی میزنند. هویت دینی -شیعی صدها سال مورد احترام ایرانیان و تمدن هزاران ساله بین ملل جهان بوده که در تمام کشورهای جهان بویژه آمریکاییان مورد استفاده در قانون اساسی و حقوق بشر در سازمان ملل است. کاملا واضح و روشن است که اینان با جذب افرادی معدود که فاقد عقلانیت اجتماعی و هرگونه نیت خیر دارای مشکلات اخلاقی و ضدیت با اصول دین و مذهب هستند برای کسب قدرت و ثروت وارد میدان سیاست شدند تا با نفوذ در ارکان حاکمیت و هر گونه پشتیبانی از سوی دشمنان ایران و تهدید به فتنه گری و برهم زدن آرامش و امنیت مردم به هدف شوم خودشان و دشمنان انقلاب اسلامی برای تجزیه کشور و نابودی دمکراسی دینی و مردم سالاری برسند.
سبک زندگی اشرافی و گفتار خالی از حکمت و معرفت و تبعیت از هواهای نفسانی بنام انقلاب اسلامی کاملا موید مطالب بالا است که موجب بروز مشکلات فراوان و رکود بی سابقه و توقف پیشرفت کشور و بروز بحرانهای دست ساز بر اساس مواردی بر خلاف مصالح دین و میهن و مردم و توانایی کشور و انواع آفات و شبهات و نارضایتی عمدی مردمی و ایجاد تشنج و فساد مالی و اخلاقی و فاصله بین مسئولان دلسوز و مردم شدند، لذا لازم است جهت آگاهی و اطلاع مردم برنامه ریزی شود تا هرچه سریعتر برای جلوگیری از نابودی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و شهیدان خونین کفن و منابع کشور و هرج و مرج ایجاد شده تدبیری ملی و دینی اندیشیده شود تا عده ای معدود که در فتنه های اخیر تعدادشان به دهها نفر نرسید در مقابل سیل خروشان امت عاشق ولایت و رهبری بیش از این با فریب و سیاست بازی و هماهنگی با رسانه های دشمن برای انتشار تهمتها و دروغهای آشکار در حجم وسیع موجب نمایش مضحک ناکارآمدی حکومت دینی و خوشحالی و جسارت بیشتر دشمنان اصلی ایرانیان نشوند.
چرا نظام قدرتمند اسلامی با وجود پشتیبانی وسیع و مشروعیت قانونی مردمی و امید میلیونها مسلمان جهان در مقابل عده ای نفوذی و دست نشانده دشمنان سکوت کردند تا باعث زحمت و رنجش شدید مردم از چنین سکوتی عجیب شوند که باعث اثبات ادعای دروغ دشمنان بدبینی بر علیه نظام اسلامی شده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اي كاش وهزار افسوس كه از دست خودمان كه بعد جهل سال حكومت اسلامي وازمون خطاهاي فراوان باز هم به سادكي فريب شعارهاي باندهاي قدرت وثروت را ميخوريم ودوستان جون رجال سياسي ما محدود به جند نفر وخانواده است وديكران اجازه ورود به اركان قدرت را ندارند ومملكت ما خانوادكي وقوم خويشي اداره ميشود وهر جناحي هشت سال فرصت اداره وخدمت به خود ميشوند تنها اين سر ملت بيجاره است كه بي كلاه مي ماند وما محكوم به راي به اندك رجالي هستيم كه يا خود ويا همفكرانش قبلا تاخت تازهاي داشتند واين ما فريبخوردكان بي نواي كه بايد از بين شعاىر دروغين ان كه كمي به واقعيت نزديك است اعتماد غافل از اينكه سياست بازي جاي عقل وتفكر تعقل ودينمداري وخدمت رساني را با باند بازي كدخدا كراىي وثروت اندوزي اشرافيت و،،،،،،،كرفته وكلا سوار بر راي موكلين مي تازند وميخورند ومي روند تنها دلداري وفرصت خدمت ودادن اميد كذايي كافيه تا رجال ما اميدوار شب ها وروزها را بكذرانند وكشتي انقلاب در دريا خروشان في امان الله برود وريال ما يك شبه سي درصد افت كند اقتصاد مقاومتي روي كاغذ بماند فرمانده اش مقلوب برادان كردد ودر يك كلام معيشت مردم كليويي چند اجركم عندالله
سلام عزیز من ، با اگر اگر ها ای کاش این بود آن یود حسن نبود حسین بود کاظم نبود قادر بود نمی شود انتظار بیشتر ازاین داشت یک مثال ساده برای اینکه یک ساختمان استاندارد بسازی باید اول تمام مهندسان پروژه را که مجرب کارشناس کار بلد مسئولیت پذیر هستند تکرار می کنم مسئولیت پذیر انتخاب کنید تا زمانیکه آشنا بازی پارت بازی رفیق بازی هست شایسته سالاری نیست چهل سال از انقلاب شکو همند اسلامی می گذرد چهل سالم بگذرد تا زمانیکه شایسته سالاری جای تعصب کور را نگرفته همین است که مشاهده می فرمائید انشاالله که دلسوزان همه دست در دست هم بدهند ومشکلات را برطرف کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi