شناسه خبر : 57946
سه شنبه 17 بهمن 1396 , 15:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارجاع خرید خدمت فرزندان ایثارگران به کمیسیون تلفیق

نمایندگان ملت در بهارستان با ارجاع جزء ۴ بند ب موضوع خرید خدمت فرزندان ایثارگران به کمیسیون تلفیق در سال ۹۷ موافقت کردند.

فاش نیوز- نمایندگان ملت در بهارستان با ارجاع جزء 4 بند ب موضوع خرید خدمت فرزندان ایثارگران به کمیسیون تلفیق در سال 97 موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بند ب تبصره 11 به دولت اجازه دادند تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از 8 سال غیبت دارند با پرداخت جریمه در مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساط تا پایان سال 97 از خدمت نظام وظیفه معاف شوند.

همچنین موافقت نمایندگان با جزء 4 بند ب که قبلا از سوی کمیسیون تلفیق حذف شده بود باعث شد تا مجددا این بند به کمیسیون ارجاع شود.

در رای گیری برای بررسی مجدد آن به کمیسیون تلفیق 167 نماینده رأی موافق، 18 رای مخالف و 3 نفر رای ممتنع از مجموع 216 نفر نماینده حاضر شرکت کردند.

بر اساس جزء 4 بند ب، فرزندان ایثارگران مشمول ماده 45 قانون خدمت وظیفه عمومی علاوه بر امتیاز مذکور در این ماده مشروط به عدم غیبت آنها و نیز انجام خدمت وظیفه عمومی پدر آنان با هر مقطع تحصیلی، مشمول ردیف اول جدول با اعمال 50 درصد تخفیف می شوند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
يعني فرزندان ايثارگرا مي تونن خدمت رو بخرن
سخنان جناب نوروزی در مجلس رو اگه شنیده باشید میگه چرا کسایی که پدرشون یا حتی خودشون یک روز تو جبهه نبوده و برای حفظ مانع جمهوری اسلامی نجنگیدن باید از معافیت برخوردار باشن ولی کسانی که پدرانشان رو از دست دادن یا مجروح جنگی شدن نمیتونن از این تبصره برخوردار باشن!?
تازه قرار نیست که فرزندان ایثارگر رایگان از این معافیت برخوردار شوند انها هم باید هزینه بدن تا معاف بشن، من نمیدونم ستاد کل چه مشکلی با ماها داره! منی که دیگه هیچ راهی برام نمونده تازه میخوام فارغ التحصیل بشم برای خودم یه کار دست و پا کنم سر و سامان بگیرم یه نونی در بیارم چرا نتونم سر یه لج بازی از این قانون بهرمند بشم،اخه بخدا انصاف نیست ما جوانها همین جوری هم بیکاریم! لااقل نمیتونید برامون اشتغال زایی کنید سنگ جلوی چرخموم نزارید بتونیم خودمون به حال خودمون یه کاری بکنیم!
سلام نهایتا چی شد قانون خرید خدمت فرزندان ایثارگران اجرا میشود یا نه
با این ظلمی که نظام وظیفه انجام داد اگر جنگ شود حتی یک ساعت نخواهم جنگید
یعنی چی شد بالاخره می تونیم ما فرزندان ایثار خدمت رو بخریم ؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi