شناسه خبر : 57961
چهارشنبه 25 بهمن 1396 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به نمایندگان پاسخ نمی دهند وای به حال مردم و ایثارگران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس رعایت قوانین ایثارگری ار سوی دولتمردان را خواستار شد.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس رعایت قوانین ایثارگری ار سوی دولتمردان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قوانین ایثارگران در برنامه ششم توسعه تاکید کرد: لایحه بودجه برشی از برنامه پنجساله ششم توسعه کشور است و در مورد مسائل ایثارگران دولتمردان باید عنایت ویژه ای برای رفع و رجوع مشکلات آنها داشته باشند؛ اما متاسفانه اینگونه نیست.

این نماینده جوان که خود فرزند جانباز جنگ تحمیلی است خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان محلی برای قانون گذاری باید توجه خاصی به تصویب قوانین ایثارگری و نظارت بر اجرای آنها داشته باشد؛ اما متاسفانه با اینکه در برنامه ششم توسعه قوانین خوبی برای ایثارگران لحاظ گردیده لیکن در عمل التزامی برای اجرای آن لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه سهمیه هایی از قبیل خرید و کسر خدمت و سهمیه علمی در دانشگاه ها برای ایثارگران لحاظ شده اما در عمل هنوز اجرایی نشده است، یادآور شد: این در حالی است که در سخنرانی های مسئولان، ایثارگران به عنوان پشتوانه نظام و انقلاب مطرح هستند اما از جمیع جهات مورد حمایت قرار نمی گیرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم تصریح کرد: به عنوان یک نماینده متعلق به جامعه بزرگ ایثار باید عرض کنم که بسیاری از مراجعین ما گره کارشان حتی به دست معاونان و مدیران کل ادارات قابل باز شدن است اما متاسفانه در هزار توی اداری، آنها را سرگردان می کنند.

 مختار با تاکید بر بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: من به اینگونه اشخاص می گویم اگر قادر به پاسخگویی به مردم و نمایندگان آنها نیستید استعفا بدهید. متاسفانه اکثر آنها موبایل خود را از دسترس خارج می کنند و وقتی به آنها پیامک می دهیم بعد ازچند ساعت به ما پاسخ می دهند.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با من که نماینده مردم در مجلس هستم این طور برخورد می کنند وای به حال مردم و افرادی عادی که برای مشکلاتشان باید به آنها مراجعه کنند. لذا من این را به عنوان تذکر رسانه ای به مسئولان عرض می کنم، قاطبه مردم و ایثارگران را دریابید، در غیر این صورت موضوع را به وزرای مربوطه یا رئیس جمهور ارجاع خواهیم داد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
مقصر شمائید که به اینها پست ومقام دادید.
اگرشخصی به نظر جانبازها اهمیت میداد خیلی خوب بود افسوس وصد افسوس.
وقتي نماينده نتواند از حقوق ايثارگران دفاع کند بايد برود کنار و فردي که جسور و مقتدر باشد بيايد بجاي او ....
نماينده اي که منافع خودش را بر منافع ملت ترجيح بدهد ترسو و محتاط ميشود ....

ايثارگران بايد خودشان دست بکار شوند و گرنه به اين دولت و بنياد هيچ اميدي نيست ...

حدود سي و اندي سال ميگذرد اگر قرار بود رسيدگي کنند کرده بودند ...

هنوز يک کارت شناسايي به جانبازان زير 25 درصد نداده اند بقيه بماند ...

ما را به خير بنياد هيچ اميدي نيست ...

مهدي زهرا بفرياد رس ....
ازماست که برماست نظام وظیفه باافتخارمیگوید جانباز نیروهای مسلح بدردکسرخدمت نمیخورددرصورتیکه میتوانست بااعتباربخشیدن به آن پاسخ دندان شکن به بنیادضدایثارگربدهد
دولت،دولت مردم و مملکت نیست،دولت پشت پرده هاست،برای مقاصد و اهداف لو رفته،!
درعجبم از حرافیهای این دولت،،
فکر میکند صبوری ملت در تنگناهای مادی و معیشتی در عدم درک و شناخت کامل دولت است نه جانم،مردم شرارت واشوبی که شما قصد ایجاد وبرپائیش دارید،نمیخواهند،
مردم زیر وبم توی دولت را سالها قبل کشف کردند اگر تحملی است به اشاره گوشه چشم مقتدا ست،بخاطر مصلحت اندیشی سپهسالار است جانم،
والله اگر زمانش برسد اشارت ایشان مجاب!!
آنگاه بدتر از بنی صدر وخوارتر از او خواهی بود!!
چرا مجلس در بی اعتمادی به جانبازان نیروهای ارتش که بنیاد با هزار بهانه بنی اسرائیلی آن را به رسمیت نمی شناسد ساکت هست به کدام مجلس باید مراجعه کرد تا جوابگو باشند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi