شناسه خبر : 57963
چهارشنبه 18 بهمن 1396 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار معاون‌فرهنگی و مدیرکل‌ورزشی بنیاد شهید با رییس جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

فاش نیوز- معاون فرهنگی-آموزشی و مدیرکل ورزشی-اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با رییس جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین دیدار کردند.

به گزارش فاش نیوز؛ به نقل از اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ در پی موفقیت دکتر حمیدعلی صمیمی مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز، حجت الاسلام کاویانی راد، معاون فرهنگی آموزشی، دکتر سید مستجاد حسینی مدیر کل امور ورزشی و اردویی و آقای حسین هادیان رئیس اداره توسعه ورزش بنیاد با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، موفقیت ایشان را در این انتخابات تبریک گفته و برای ایشان در اعتلا و پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین، در عرصه های مختلف آرزوی موفقیت نمودند.

در این دیدار، طرفین زمینه های تعامل و همکاری هرچه بیشتر، بین فدراسیون و بنیاد شهید و امور ایثارگران و توسعه فعالیت های ورزشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت های موجود طرفین در راستای ارتقای سلامت ایثارگران را خواستار شدند.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi