شناسه خبر : 57964
چهارشنبه 18 بهمن 1396 , 15:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجمع اعتراضی فرزندان ایثارگران در مقابل مجلس

جمعی از فرزندان ایثارگران با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون خرید و کسر خدمت ایثارگران شدند.

فاش نیوز- جمعی از فرزندان ایثارگران با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون خرید و کسر خدمت ایثارگران شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، تجمع کنندگان که اغلب آنها از جوانان بودند روز چهارشنبه (18بهمن ماه) با در دست داشتن پلاکارد و پارچه نوشته هایی اعتراض خود را از عدم اجرای قانون کسر خدمت از سوی ستاد کل اعلام کردند.

معترضان که برخی از آنان پلاکاردهایی به همراه داشتند در گفت و گویی هدف از تجمع اعتراض آمیز خود را رساندن پیام هزاران جوان ایثارگر به گوش مسئولان و به خصوص ستاد کل برای اجرای قانون خرید و کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام کردند.

این گزارش حاکی است تجمع اعتراضی فرزندان ایثارگران در مقابل درب مجلس شورای اسلامی با استقبال مردم روبرو شد.

بر پایه این گزارش معترضان در پایان تجمع اعتراض آمیز خود شکوائیه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارائه به مسئولان جهت پیگیری واجرای خرید و کسر خدمت فرزندان ایثارگران ارسال کردند.

این در حالی است که به دلیل تعطیلی مجلس هیچ کدام از نمایندگان ملت در جمع معترضان ایثارگر حضور نداشتند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
درود بر این عده کم که دنبال اجرای قانون و حقشون هستن
حق گرفتنی هست تنهاراه موفقعیت ایثارگران اتحادوباهم وکنارهم بودن است.باجمع شدن به دورهم مطالبه خودمان راقانونی پیگیری کنیم چراکه مسوولان بنیادتوان گرفتن حق وحقوق مان راندارند..باتشکرفراوان ازفاش نیوزگرانقدر.
هماهنگ كنيد هزاران نفر بيايند فريادبزنند
بس است اينهمه حقمان را خورده اندفرزند رزمنده باندازه فراريان ارزش ندارند
سلام ، بی اعتناعی به ایثارگران یعنی بی اعتناعی به اصول انقلاب اسلامی و راه شهیدان است که متاسفانه بسیاری از مسئولان به علت گرایش شدید به ثروت اندوزی از خط اسلام و تشیع خارج هستند که مردم به این موضوع کاملا واقف شدند.
بنظر میرسد عده ای از مسئولان نسبت به انقلاب اسلامی احساس پشیمانی دارند و نمیخواهند در خط انقلاب اسلامی حرکت کنند که این موضوع نیز به ثروت اندوزی مربوط است. نکته قابل توجه اینجاست که میخواهند مردم را طبق نظر دشمنان انقلاب از انقلاب اسلامی پشیمان و زده کنند اما مردم با ایمان به اسلام و تشیع صدها سال راه انبیا و معصومین (ع) را علیرغم هر نوع حکومت مستبد و جنایکار ادامه دادند بنابراین کسانی که از خط اسلام و تشیع خارج شوند محکوم به نابودی ابدی هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi