شناسه خبر : 57965
چهارشنبه 18 بهمن 1396 , 16:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت نامه تکان دهنده شهید مدافع حرم «نوید صفری»

«مرگ بر آمریکا ثوابش از نماز کمتر نیست»

بدانید و بدانید و بدانید که دشمن واقعی اسلام ناب محمدی(ص) و دین مرتضی علی(ع) کسی نیست به غیر آمریکای فریبکار که ذهن جوانان و گاهی کهن سالان ما را به غارت برده و اسیر مکرهای خود می کند.

بسم رب الشهداء والصدیقین

اینجانب نوید صفری با علم کامل به مسائل روز و مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایرانمان و با شهادت به یگانگی خداوند متعال و علم به پیدایش هستی بی کران و علت خلقت و توحید کامل و اقرار به این توحید و یگانه بودن رب عالمین و شهادت به پیامبری 124هزار پیامبر و چشم امید آن ها در روز جزا یعنی پیامبر خاتم "حضرت محمد مصطفی (ص)" و داستان حقیقی خلقت یعنی فرزندان "زهرای اطهر (س)" و ولایت بی مثال و مانند سیدالوصیین، باب الیقین، لنگر بین آسمان و زمین، همدم خدای عالمین، اسدالله الغالب "علی بن ابی طالب (ع)" و این که شهادت ما را از بهترین شهادت ها قرار دهند و ما را در آن دنیا با اولیاء و صالحین و شهداء قرار دهند و سلام و درود من به حضرت محمد (ص) و آل او؛ سلامی که کسی بهتر از آن نفرستاده باشد و کسی به غیرخدا قادر به شمارش آن نباشد و تا زمانی که خدا، خدایی می کند ادامه داشته باشد، یعنی تا ابد، و خدا فقط می داند و می دانم پایانی ندارد.

چند جمله ای در باب وصیت به یادگار می گذارم که ان شاالله امیدوارم رعایت شود:

1- اول این که بدانید کسی که قاتل من است اندیشه های تندرو و کم فهم و کج فهم است.

دوم قاتل من اندیشه های مکارانه و حیله آلود آمریکا و اسرائیل ملعون است.

سوم قاتل من عدم برادری و یکپارچگی بین مسلمانان شیعه و اهل سنت است که به این مسائل دامن می زنند.

چهارم قاتل من رفتارهای سلیقه ای و نابخردانه افراد است.

و پنجم قاتل من کسی است که با سلاح بی روح خود، روح من را آسمانی می کند و من همین جا از جهل او می گذرم زیرا او کمترین خسارت را به من زد!

 2- و بدانید و بدانید و بدانید که دشمن واقعی اسلام ناب محمدی(ص) و دین مرتضی علی(ع) کسی نیست به غیر آمریکای فریبکار که ذهن جوانان و گاهی کهن سالان ما را به غارت برده و اسیر مکرهای خود می کند. آری آمریکا با تمام پوشالی بودن خود، برای بعضی افراد بت اعظم شناخته شده و مانند پیروان دجال، چشم بسته و بی خرد دنباله روی آن هستند. خدایا! هرچه زودتر سایه این دجال های حیله گر و منافق و چندروی آمریکا و اسرائیل را از زمین برکن.

 3- از شما می خواهم در مراسمات من، به خصوص تشییع من پرچم آمریکا را به آتش بکشید و مرگ بر آمریکا بگویید تا کمی آرام شوم و زیر جنازه من بلند الموت لأمریکا بگویید.

 4- خدا رحمت کند آیت الله مشکینی را که می گفت یک مرگ بر آمریکا ثوابش از نماز کمتر نیست. بگذارید دنیا بفهمد که ما عالم به عمل خود و جنایت آمریکایی ها هستیم و مانند کبک نیستیم و می دانیم ظهور حضرت حجت(عج) به دست چه کسانی به تاخیر می افتد. ما می دانیم اما چه کنیم که چاره ای نیست و این مردم جز به ریخته شدن خون شهیدان بیدار نمی شوند؛ پس باید بهای فراهم گشتن یاران حضرت حجت(عج) را به خون ناقابل و نامقدار خود بپردازیم. ان شاءالله

مادر! بدان اگر من شهید شدم غصه ندارد و افتخار برای خودم و شما دارد و من منتظرم شما بیایید و همه چیز را برای شما مهیا می کنم؛ به شرط صبر و استقامت و ایمان؛ و بدان هروقت یک سلام به سیدالشهدا بدهی من کنار تو حاضر هستم و درد ودل تو را گوش می کنم. من همیشه کنارت هستمم. خدا فرموده: من خودم جایگزین شهید در خانواده هستم و بدان! من را به حضرت زینب(س) سپردی و از این به بعد من پسر بی بی زینب(س) شدم.

تمام زندگی سعی کردم هرکاری داری انجام دهم تا دلت شاد شود، از کارخانه تا کار فنی و حال، باید در عرصه جهاد دیگر به مادر شهدای مدافع حرم، حضرت زینب(س) خدمت کنم. تمام هدفم این است از طرف حضرت زهرا(س) برای مدافعان و خود حضرت زینب(س) خدمت کنم و ثوابش را به "بی بی و حضرت مادر، حضرت صدیقه طاهره(س)" هدیه بدهم ان شاء الله.

من منتظر شما هستم، اما از شما جدا نیستم.

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیل الله اللهم اغفر الذنوب عبد مذنب

ساعت 20:30- دوشنبه جمادی الثانی۔ 95/02/12

اینستاگرام
به قول مقام معظم رهبری آمریکا از شیطان هم بدتر است چرا که شیطان فقط وسوسه و اغوا می کند و فریب می دهد ولی توان کشتن و آواره کردن مردم را ندارد ولی آمریکا شیطان بزرگ هم اغوا و وسوسه می کند و با رسانه های جهنمی اش فریب می دهد و هم کشتار می کند غارت می کند آواره می کند و غاصب است
خوش ب سعادت این شهید عزیز،دست ما را هم بگیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi