شناسه خبر : 57967
شنبه 21 بهمن 1396 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تلویزیون خط مقدم است!

محسن ناطق- سیمای جمهوری اسلامی ایران خط مقدم نبرد با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است. سیمای جمهوری اسلامی صدها شبکه ایجاد کرده که فقط برخی پیرزن ها را جلب کرده در حالیکه جوانان و میانسالان به شدت مورد تهاجم فرهنگی و شستشوی مغزی به وسیله انواع رسانه های دشمنان قرار دارند.

 بعضی از اصلاح طلبان می گویند ذائقه مردم تغییر کرده و به این وسیله می خواهند بین مردم و رهبر معظم انقلاب شکاف ایجاد کند لذا به آن دسته از اصلاح طلبان که این دروغ را تحمیل می کنند می گوییم با وجود تهاجم گسترده دشمنان بر علیه امت اسلامی - شیعی هنوز بسیاری از مردم شهید پرور عاشق نظام اسلامی و آینده میهن هستند هرچند به شدت در حال بمباران ضدانقلاب داخل و خارج هستند، باز مقاومت می کنند.

 از سیمای جمهوری اسلامی تقاضا داریم اعتبارات و برنامه ریزی شبکه ها را طوری انجام دهند که نیاز جوانان به تفریح و سرگرمی تامین شود تا مجبور نشوند از طریق رسانه های دشمنان دقایقی تفریح کنند و ساعت ها مورد بمباران و سم پاشی و شستشوی مغزی قرار گیرند.

 ضرورت تغییر مزاج مردم از تهاجم فرهنگی و بازگشت به اسلام و تشیع حدس و گمان نیست بلکه بسیاری از جوانان به سیمای جمهوری اسلامی ( سیمای نک و ناله ) لقب دادند زیرا در سرتاسر برنامه های سیما هیچ اثری از برنامه های طنز و تفریحی و سرگرمی وجود ندارد که باعث گرایش جمعی جوانان به رسانه های بیگانه شده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi