شناسه خبر : 57974
شنبه 21 بهمن 1396 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدافند هوایی ارتش یمن، پاتریوت عربستان را منهدم کرد

پدافند هوایی ارتش یمن، سامانه پاتریوت پاک‌۳ عربستان را منهدم کرد.

خبرگزاری فارس: پدافند هوایی ارتش یمن، سامانه پاتریوت پاک‌۳ عربستان را منهدم کرد

منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند یگان‌های موشکی و پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند سامانه دفاعی پاتریوت «پاک ۳» عربستان سعودی را در استان «مخا» منهدم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری «المسیره» بامداد شنبه گزارش داد یگان‌های موشکی و پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند یک فروند سامانه دفاعی پاتریوت «پاک3» عربستان سعودی را در استان «مخا»، واقع در جنوب غرب یمن منهدم کنند. 

شبکه خبری المسیره یمن هنوز به جزئیات بیشتری از این خبر اشاره نکرده است. 

عربستان سعودی و آمریکا سال 2015، قراردادی را با دولت آمریکا برای خرید 320 فروند سامانه دفاعی پاتریوت «پاک 3» امضا کرد.

این قرارداد در حالی میان دو طرف امضا شد که حملات مرگبار زمینی، هوایی و دریایی عربستان در یمن انتقاد گروه‌های حقوق بشری و حتی کشورهای غربی را برانگیخته است. 

ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله از روز پنجشنبه عملیات گسترده‎ای را در استان الجوف واقع در شمال شرق این کشور آغاز کرده‎اند.

المیادین روز جمعه گزارش داد که ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله، کنترل مناطق «وادی سلبه، ارتفاعات حبش و منطقه التباب» استان الجوف را در دست گرفته‎اند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi