شناسه خبر : 57983
شنبه 21 بهمن 1396 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستحق تر از فرزندان تحصیلکرده یک سرباز وطن!

دو فرزند حقیر با رتبه های خوب و در دانشگاه های معتبر این مملکت کارشناسی شان را گرفته و باتوجه به تمام رایزنی ها تاکنون متاًسفانه از هیچ سازمان و اداره ای دعوت به کار نشده اند!

سید- جناب ایزدی احتراماً به استحضار می رساند اینجانب سیدعلی تقی آبادی سرباز وظیفه نیروی زمینی ارتش ازکارافتاده کلی با (90%) و (70%) بنیاد شهید دارای سه فرزند دو پسر و یک دختر که پسر ارشدم با رتبه(81)در رشته مکانیک دانشگاه شریف سال (91) فارغ التحصیل و پسر دومم بارتبه (600) در رشته شیمی دانشگاه صنعتی همدان سال (95)فارغ التحصیل شده اند و دخترم امسال (96) پیش دانشگاهی میباشد.

 من درعجبم و سوُال حقیر این ست که دو فرزند حقیر بارتبه های خوب و در دانشگاه های معتبر این مملکت کارشناسی شان را گرفته و باتوجه به تمام رایزنی ها تاکنون مورخه(96/12/18)انجام گرفته متاًسفانه از هیچ سازمان و اداره ای دعوت به کار نشده اند و حال باتوجه به عرایضم و اینکه فرزندانم در معتبرترین دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند و حقیر هم به عنوان پدرشان سرباز ارتش ازکارافتاده کلی با (90%) ارتش و (70%)بنیادشهید!

  از فرزندان بنده حقیر مستحق تر برای استخدام میباشند؟ و ازطرفی تمام معوقات ایثارگران در دولت یازدهم پرداخت گردیده است، حسب قانون سربازان وظیفه ازکارافتاده کلی ارتش همطراز با نیروهای پایور آن هم با دو رتبه بالاتر پس از (30)سال به بازنشستگی نائل گشته وسنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی می بایستی پرداخت میشده است.

 چنانچه مبنا را ازتاریخ اعزام به خدمت مقدس زیرپرچم لحاظ گردد، تااین تاریخ یعنی (96/11/18) نزدیک به(33)سال وچنانچه از زمان مجروحیت لحاظ گردد، بیش از(31)سال گذشته و تا تاریخ فوق الذکر ازبابت سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی ریالی به حساب بنده حقیر واریزنگردیده است واین یعنی آماردروغ دادن وازسویی عمل نکردن به مرّ قانون وازطرفی الان که فرزندانم بزرگ شده اند و نیازمبرم به حق وحقوق قانونیم که همانا طلب سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی میباشد دارم.

 حال باتوجه به عرایضم ومشکلاتم از آن مقام عالی استدعا دارم که در اسرع وقت نسبت به واریز مبالغ فوق الذکر اقدامات شایسته را مبذول فرمائید ودرادامه عرایضم هرکس درهرلباس وپست ومقامی که هست ودر این خصوص دیگر قوانین مصوب سنگ اندازی کرده و میکند.

 شاید به ظاهرکاری از دستم برنمی آید ولی همانها را به خداوند قادر و توانا حواله شان کرده و امیدوارم که دراین دنیا بعد ازین روزخوش خود و خانواده هایشان نبینند ودرآخرت هم به عذاب الهی گرفتارآیند و چنانچه اعتقادی هم به عرایض حقیرندارند. لااقل به این بیندیشند که تاریخ درباره شان چه خواهد نوشت و آیندگان چگونه قضاوتشان خواهندکرد.

 باتشکر معلول دفاع مقدس سیدعلی تقی آبادی چراکه خود رالایق نام بامسمای جانباز نمیدانم ودرخاتمه عرایضم خواهشاً اینقدر در شعارهایتان خودوآحادملت رامدیون ومرهون نخوانید. بجای این شعارها عمل کنید وحق وحقوقات قانونی ما جانبازان را که در جوانی سلامتی مان را در تعرض دشمن بخاک وناموس ودینمان درطبق اخلاص گذاشته اداء کنید ولی ای کاش کشته می شدیم. هیچ میدانید به جزخود جانبازان خانواده هایشان بیشترازخانواده های معزز شهداء وآزادگان در رنج وعذابند. پس لااقل به خاطرخانواده هایمان هم شده حق وحقوقمان را دراسرع وقت پرداخت نمائید.

باتشکرفراوان،خداوندرهبرگرانقدرمان را حفظ فرمایید ان شاءا...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
طبق قانون برنامه ششم دولت مکلف تمام فرزندان شهدا و جانبازان 70 و بالاتر استخدام کنه من بنیاد رفتم میگن هنوز ایین نامش نوشته نشد به مسوول مربوطه (بنیاد شهید مرکزی) زنگ زدم زحمت برداشتن گوشی را رو به خودشون نمیدن
در ایران قوانین طوری تدوین شده است که نخبگان رشد نکنند و ضعیف بمانند.
به همین دلیل نخبگان به سایر کشورها مهاجرت می کنند .
سلام
سربازي در خيلي از كشورها داوطلبانه است و به اندازه يه كارمند حتي شايد بيشتر حقوق و مزايا دارند ! و بيشترين و بهترين امكانات و احترام را دارند . اما در ايران و چند كشور ديگر سربازي به اجبار است و حقوقشون چيزي حدود صد يا دويست هزار تومان است و بدون اينكه بهشون امكانات بدن و يا احترام بذارن ، در سخت ترين و يا بدترين شرايط خدمت مي كنن !
معمولا در ايران رفتاري كه با سربازان دارند رفتاري كه ارباب هاي ظالم با نوكران و يا رفتاري كه خيلي ها (آدماي بد) با برده ها دارند ، تحقير كردن سربازان يه چيز عادي و گاهي تا ٢٠ ساعت ازشون كار مي كشند و مثل خربايد كار بكنند و حمالي كنند و صداشونم در نياد و حق اعتراض هم ندارند . اونجا كجا ؟! داخل گوشه شهر يه جايي كه پر از خلافكارو قاچاقچي و معتاد به مواد مخدر ، شيشه ، هيروئين و ... زندگي ميكردن !
سربازان در ايران و امثال آن مظلوم واقع شدن . دستشونم به جايي بند نيست . و در اين شرايط چاره اي جز غصه و حسرت و افسوس خوردن ندارن . و بعضي هاشون فرار و يا خودكشي مي كنن و خيلي ها هم به دنبال معافي هستند .
متاسفانه بعضي از سربازها تو خدمت سيگار و يا دود ميكشن و هزار خلاف ديگه انجام ميدن . و الان بيشتر سربازا رو ميفرستن سر مرز ، خطرناك ترين جا براي خدمت كردن . مگر اينكه پارتي داشته باشن يا شانس بيارن !! يا پول بدن درستش كنن ..
اونايي كه پارتي دارن در بهترين جاها خدمت مي كنن در بهترين شرايط ...
خيلي ها سر مرز ميترسن و خودكشي مي كنن و يا فرار مي كنن . آخه اونا رو گذاشتن مقابل داعش و قاچاقچيا !! يا اگه شانس بياره و يا با پارتي بره راهنمايي رانندگي ، بايد از صبح تا ظهر يا ظهر تا شب سر ميدون و خيابون وايسه و قبض بنويسه !!!
خيلي از سربازا سيگاري ميشن و يا دودي ...
بعضيا فرار ميكنن و بعضي ها خودكشي ...
بيايم به وضع سربازا رسيدگي كنيم و اونا رو دريابيم اونا تنهان و كسي رو ندارن اونا مظلوم واقع شدن ..
سربازا دو سال از عمرشون تلف ميشه ! با افسردگي، غم و ناراحتي ...
يعني واقعا اين حقشونه ؟ اين عدل ؟ اين انصافه ؟!! و با همه اينا فقط ماهي صديا دويست هزارتومان ؟!!!! بدون امكانات و احترام !!!
اما بچه هاي مسئولان كجا خدمت مي كنن تو چه شرايطي ؟ چقدر خدمت مي كنن ؟!!
البته الان كه پولي شده و بعضيا ميخرن . ده ، پونزده ميليون تومان واسه بعضيا پول خُرده اما واسه بعضيا جور كردنش امكان نداره و خيلي سخته و ندارن ...
يا حق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi